Wil je de alarmcentrale voor onder andere OHRA of Delta Lloyd bereiken, dan kun je voortaan via de iPhone-app SOS op Reis aangeven dat je door ze teruggebeld wil worden. Zo kom je niet in een wachtrij terecht.
@dries6951: Beste Dries, het in contact brengen met de juiste instantie bij problemen onderweg of op reis is het hoofddoel van de SOS op reis app. Zo beschik je met de app over de alarmcentralenummers van alle autopech, autoschade, reis- en zorgverzekeraars. Telefonisch contact is dan snel gemaakt. Bij de hierboven genoemde verzekeraars gaan we een stap verder. Naast dat hun klanten kunnen bellen, kan de klant er ook voor kiezen gebruik te maken van BEL MIJ. Maak je gebruik van BEL MIJ dan ontvangt de alarmcentrale o.a. je locatiegegevens en kan de hulpverlening nog efficienter plaatsvinden.
Met vriendelijke groet, Jack van Dooren
@rno
Leuk bedacht. Maar ipv wachten tot je uit de wachtrij bent om iemand aan de lijn te krijgen is’t nu wachten tot je terug gebeld word.
hhk1984
Het Idee is goed, maar toch super onhandig voor je portemonnee. Als je in het buitenland gaat bellen zijn de kosten aardig hoog en als je hebeld wordt in het buitenland dan kan je fluiten naar je centjes.
Ik heb het zelf meegemaakt.
Ciao
Alex Hollemans
@hhk1984: Gebeld worden in het buitenland is nog altijd goedkoper, dan zelf bellen. En 0900 nummers kan je helemaal niets eens bellen vanuit het buitenland. Vanaf 2015 moeten de kosten voor de bel- en datatarieven in alle Europesche landen bijna dezelfde prijs hebben. Vanaf 1 juli dit jaar zijn de tarieven opnieuw gedaald.
Neem bijvoorbeeld T-Mobile. Bellen vanuit Frankrijk kost nu € 0,42 en gebeld worden kost € 0,13.
Het idee lijkt mij goed, maar gezien het beperkt aantal deelnemende verzekeraars vrijwel nutteloos.
Worden 0900 nummers nu duurder dan? 10 man in de wachtrij voor 80 cent per min tikt wel leuk aan voor die helpdesks
@dries6951: Beste Dries, het in contact brengen met de juiste instantie bij problemen onderweg of op reis is het hoofddoel van de SOS op reis app. Zo beschik je met de app over de alarmcentralenummers van alle autopech, autoschade, reis- en zorgverzekeraars. Telefonisch contact is dan snel gemaakt. Bij de hierboven genoemde verzekeraars gaan we een stap verder. Naast dat hun klanten kunnen bellen, kan de klant er ook voor kiezen gebruik te maken van BEL MIJ. Maak je gebruik van BEL MIJ dan ontvangt de alarmcentrale o.a. je locatiegegevens en kan de hulpverlening nog efficienter plaatsvinden.
Met vriendelijke groet, Jack van Dooren
Leuk bedacht. Maar ipv wachten tot je uit de wachtrij bent om iemand aan de lijn te krijgen is’t nu wachten tot je terug gebeld word.
Het Idee is goed, maar toch super onhandig voor je portemonnee. Als je in het buitenland gaat bellen zijn de kosten aardig hoog en als je hebeld wordt in het buitenland dan kan je fluiten naar je centjes.
Ik heb het zelf meegemaakt.
Ciao
@hhk1984: Gebeld worden in het buitenland is nog altijd goedkoper, dan zelf bellen. En 0900 nummers kan je helemaal niets eens bellen vanuit het buitenland. Vanaf 2015 moeten de kosten voor de bel- en datatarieven in alle Europesche landen bijna dezelfde prijs hebben. Vanaf 1 juli dit jaar zijn de tarieven opnieuw gedaald.
Neem bijvoorbeeld T-Mobile. Bellen vanuit Frankrijk kost nu € 0,42 en gebeld worden kost € 0,13.