Het Nederlandse bureau The Young Generation (gespecialiseerd in jongerenmarketing) heeft de opdracht gekregen om een iPhone-applicatie maken voor de nieuwe actiefilm ‘Gamer’. Het is de bedoeling dat de Gamer-applicatie mannen in de leeftijd tussen 16 en 24 jaar aanspreekt, de doelgroep van de film.
Gebruikers kunnen in de applicatie de film op interactieve wijze ervaren, met toegang tot een uitgebreide trailer, een prijsvraag, informatie over de film, een game en de mogelijkheid om kaartjes te bestellen via BelBios. In de iPhone-applicatie moet je binnen een bepaalde tijd zoveel mogelijk vijanden kapotschieten, op een Duck Hunt-achtige manier. In plaats van de meegeleverde achtergronden kun je ook een foto van je iPhone-camera instellen, zodat je je eigen vijanden kunt neerschieten.
De film Gamer draait al in de bioscoop (zie de trailer hieronder). De iPhone-applicatie is nog onderweg naar de App Store al in de App Store verkrijgbaar.
Meer info: The Young Generation
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 12 reacties