Volgens een nieuw rapport van Distimo staat de top 10 van iPhone-applicaties vol met games: 9 van de 10 gratis apps en 8 van de 10 betaalde apps in de top 10.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 10 reacties
Tom D
iPhone blijft ook het beste toestel voor games. Ook voor ander app’s is iPhone erg geschikt.
Henkie
aanpassing titel:
iPhone-gebruikers zijn dol op games, als de processor goed genoeg is.
😛
Mitch
God of War is een game.
Wat ze iPhone heeft zijn spelletjes.
Brian
Ik vind Driver, FiFA, China Town Wars, Rayman, Civilization en Settlers toch echt wel games hoor.
Ik weet dat dit ook pc games zijn, maar Real Racing GTI vind ik toch ook wel gewoon een game.
Doodlejump, Angry Bird en Jimmy Pataya zijn inderdaad spelletjes.
LightPhoenix
De eerste tabel klopt volgensmij niet echt kijk bijvoorbeeld naar de ipad, 23% + 80% = 103% zou het niet op 100% uit moeten komen?
@LightPhoenix:
De reden dat de grafiek met proportion free/paid niet altijd op 100% uitkomt:
“Please note that the sum of the proportion between free versus paid may exceed 100%, due to applications switching from free to paid or vice-versa during the reporting period.”
iPhone blijft ook het beste toestel voor games. Ook voor ander app’s is iPhone erg geschikt.
aanpassing titel:
iPhone-gebruikers zijn dol op games, als de processor goed genoeg is.
😛
God of War is een game.
Wat ze iPhone heeft zijn spelletjes.
Ik vind Driver, FiFA, China Town Wars, Rayman, Civilization en Settlers toch echt wel games hoor.
Ik weet dat dit ook pc games zijn, maar Real Racing GTI vind ik toch ook wel gewoon een game.
Doodlejump, Angry Bird en Jimmy Pataya zijn inderdaad spelletjes.
De eerste tabel klopt volgensmij niet echt kijk bijvoorbeeld naar de ipad, 23% + 80% = 103% zou het niet op 100% uit moeten komen?
@LightPhoenix:
Viel mij ook al op ja. Volgens mij klopt geen een er…
@Nick:
De palm app klopt xD haha dat is dan ook de enige xD
Wat een slechte bron dan! Ik zou dat als iPhoneclub toch eerst even goed nakijken… niet zomaar klakkeloos overnemen.. :O
Het zijn ook de games, die constant gepromoot worden. Ook (helaas) door ipc
@LightPhoenix:
De reden dat de grafiek met proportion free/paid niet altijd op 100% uitkomt:
“Please note that the sum of the proportion between free versus paid may exceed 100%, due to applications switching from free to paid or vice-versa during the reporting period.”
Dit staat ook als note in het report aangegeven.