Reacties voor: iPhone goed voor 14 procent van mobiele gamedownloads

De iPhone is inmiddels verantwoordelijk voor 14% van alle mobiele downloads van games. De iPhone en de BlackBerry Curve hebben daarmee de RAZR van de toppositie verdrongen.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 9 reacties

  1. zodan dat zijn er egt veel

  2. 14% vind ik nog niet zo veel eerlijk gezegd

  3. Ik geloof er ook helemaal geen zak van. 8 miljoen spelletjes in totaal gedownload? Kent iemand iemand zonder spelletje op z’n iphone?
    of OOIT heeft ge download?

  4. ‘k heb m’n iPhone nog nie eens en al een zooi spelletjes en apps klaar staan in itunes 😀

  5. Die foto doet me nog aan iets denken.

    Toen apple voor het eerst de AppStore bekend maakte, waren er mensen aanwezig die een Fighter app hebben laten zien, waarmee je met een ruimteschip op planeten moest schieten.

    Weet iemand hoe het daar momenteel mee zit?

  6. De iPod Touch staat denk ik toch wel met voorsprong bovenaan qua mp3/4 game console?

  7. “32,4 procent heeft één of meer games geïnstalleerd.”
    ik denk niet dat dit klopt, iedere iphonegebruiker heeft wel een spelletje op z’n iphone!

  8. Origineel geplaatst door Sander
    Ik geloof er ook helemaal geen zak van. 8 miljoen spelletjes in totaal gedownload? Kent iemand iemand zonder spelletje op z’n iphone?
    of OOIT heeft ge download?

    Als je geen acount hebt he.

    Ik vind het toch nog wel weinig.

  9. Origineel geplaatst door Jens Royakkers
    Die foto doet me nog aan iets denken.Toen apple voor het eerst de AppStore bekend maakte, waren er mensen aanwezig die een Fighter app hebben laten zien, waarmee je met een ruimteschip op planeten moest schieten.Weet iemand hoe het daar momenteel mee zit?

    Was dat niet apple zelf als voorbeeld wat je in twee weken kon maken?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.