Flipboard gaat samenwerken met Rolling Stone Magazine
Flipboard heeft een overeenkomst met Rolling Stone Magazine gesloten. Ze tonen Twitter-berichten in een magazine-achtige stijl.
Flipboard heeft een overeenkomst met Rolling Stone Magazine gesloten. Ze tonen Twitter-berichten in een magazine-achtige stijl.
Malaysia Airlines heeft hun in-flight magazine Going Places omgezet naar een iPad-app. Ook gaat Jetstar bezig met het verhuren van iPads in vliegtuigen.
Uitgever Sanoma heeft enkele van zijn iPad-magazines, Viva en AutoWeek, voorzien van de mogelijkheid om te abonneren. Sanoma is hiermee naar eigen zeggen het eerste mediabedrijf in de Benelux dat de nieuwe dienst van Apple gebruikt.
Google heeft OnePass aangekondigd, een dienst om kranten en tijdschriften als abonnement te verkopen. Het systeem van Google biedt meer vrijheden.
De applicatie Telegraaf HD heeft een update gekregen met meerdere nieuwssecties,
Apple zou een briljante tegenzet achter de hand hebben, voor uitgevers die hun abonnementen voor kranten en tijdschriften willen verkopen. Het mag ook buiten de app om. Maar klanten doen dat toch niet.
De Europese uitgevers van kranten uiten kritiek op beperkingen die bedrijven als Apple stellen. Ze willen dat content goed toegankelijk blijft.
The Daily heeft een eerste update gekregen. De app is sneller en stabieler geworden in versie 1.0.1 maar het laden van nieuwe nummers kost nog steeds veel tijd.
The Daily Indexed is een geïndexeerde versie van The Daily, waarmee je toegang hebt tot alle dagelijkse artikelen.
De nieuwe iPad-krant The Daily zal vanaf vandaag te koop zijn voor 14 cent per dag, maar voorlopig alleen in de VS verkrijgbaar zijn.
News Corp en Rupert Murdoch hebben de pers uitgenodigd voor de lancering van de nieuwe krant The Daily, op 2 februari in New York.
The Daily zal volgens de zoon van Rupert Murdoch over twee weken in de App Store verschijnen. De komst van de nieuwe krant The Daily zou samenvallen met een nieuw abonnementensysteem in iTunes.