eLinea vanaf 24 september weer van start
eLinea gaat vanaf 24 september weer van start. Voor €9,99 per maand kun je onbeperkt bladeren door artikelen en gedichten van diverse titels en schrijvers.
eLinea gaat vanaf 24 september weer van start. Voor €9,99 per maand kun je onbeperkt bladeren door artikelen en gedichten van diverse titels en schrijvers.
De Vlaamse krant Het Nieuwsblad is vernieuwd voor iPad. Het is nu een digitale en verrijkte tabletkrant met offline leesmogelijkheid.
iPhotographer Magazine is een iPad-magazine over het fotograferen met iPhone en iPad. Het tijdschrift is interactief en gericht op Instagram-fotograaf en professionele fotograaf.
De Kiosk-app maakt het ontdekken van nieuwe tijdschriften moeilijker, beweert Marko Karppinen als reactie op een artikel in The Guardian.
De New York Times werkt aan een 'Need to Know'-app die goedkoper is dan een normaal abonnement. Ook komt er een tabletmagazine met lange verhalen en veel multimedia voor tablets.
Time Inc gaat 21 tijdschriften aanbieden met probeeroptie voordat je hoeft te betalen.
Bagage is een nieuw magazine voor de iPad, gericht op vrouwen die van lezen houden. Het tijdschrift verschijnt rond de vakantieperiodes en kost 89 cent.
Drie Nederlandse en Belgische iPad-magazines uitgelicht: Glitch Magazine voor gamers, Autoinfo en Roadhouse voor auto- en motorliefhebbers.
Krantlezers stappen redelijk makkelijk over van papier naar tablet. Maar bij lezers van tijdschriften gaat die overstap veel langzamer, blijkt uit onderzoek.
De Vakbond FNV brengt naast de papieren editie van het nieuwe FNV Senior Magazine ook een digitale versie voor iPad en iPhone uit. Die blijkt echter moeilijk leesbaar.
Na Marco Arment is Jim Dalrymple de tweede ‘Apple-visionair’ die een eigen digitaal tijdschrift met lange artikelen uitbrengt. Het is een opmerkelijke stap voor een man die bekendstaat om zijn ultrakorte artikelen: vaak niet meer dan een citaat van iemnd anders, met daaronder een “Yup” of “I agree”. Het Engelstalige magazine zal verkrijgbaar zijn via […]
Adobe ziet digitale tijdschriften verder groeien. De oplages groeien explosief en mensen zijn bereid om voor digitale content te betalen. Alleen adverteerders blijven wat achter.