Reacties voor: KPN iTV Online App vanaf vandaag op de iPad

KPN iTV Online voor iPad is vanaf vandaag in de App Store te vinden. Met KPN iTV kun je interactief tv-kijken, overal in huis. Er is een programmagids, je kunt films huren en opnames inplannen.
Lees het complete artikel → KPN iTV Online App vanaf vandaag op de iPad
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 64 reacties

  1. Vandaag????? volgens mij zag ik hem gister middag al -.-”

  2. Pff balen man! Net paar dagen geleden overgestapt naar UPC. Of hebben die ook zon app?

  3. DIE APP IS ECHT GEWELDIG!! je kan ook live pauzeren terwijl ik dat niet kan met mijn tv (omdat ik die abbonement niet heb). alleen jammer dat hij geen ComedeyCentral heeft en MTV want dat zijn mn lievelings zenders.

  4. Ik heb alles van KPN via glasvezel, maar dit is echt geweldig ! Je hoeft slechts de app te installeren en het werkt 🙂

  5. Dit werkt zeker niet als je digitenne hebt?

  6. Het loopt hier wel 27 à 28 seconden achter op de normale TV. Maar een kniesoor die daar op let.

  7. Krijg er alleen geen geluid uit???

  8. Was gisteren al op een andere iPad site te lezen, oud nieuws dus

  9. Ik ben van ziggo wie heeft voor mijn kpn inlog gegevens

  10. Het werkt alleen als je ITV hebt van KPN en aangesloten bent (bedraad of draadloos) op je KPN modem..

    Het truukje van mag ik je login code om zo alsnog tv te kijken werkt niet !

    Tevens is het zo dat je voor opnemen het opneempakket moet hebben anders werkt de opname functie niet !

    app was gister ochtend al beschikbaar en ik moet zeggen ben er zeer over te spreken..

    Upc heeft ook een app maar daarmee kun je alleen opnemen (die opdracht stuurt hij dan naar je dvr) en niet live tv kijken op je iphone of ipad….

  11. Upc waar blijf je ???

  12. Ik gebruik deze app ook sinds woensdag.
    Loopt inderdaad wat achter, gek genoeg op elke iPad weer een andere vertraging maar dat is wel OK.
    interface kan nog beter maar het werkt erg leuk!

  13. Laptop werkt ook perfect, maar is deze site niet voor!! ;P
    Wat ik dan weer jammer vindt is dAt het alleen werkt op een IPad en niet op de IPhone.
    Weet iemand daar wat over, of komt dat nog????

  14. Leuk de app…..maar het geluid werkt niet!? Beeld werkt perfect alleen komt er geen geluid uit.

  15. Ziggo heeft dit ook aangekondigd voor later dit jaar… Ik kan niet wachten… KPN via xDSL is geen waardig alternatief, misschien KPN ITV via glasvezel. Maar dat kan vooralsnog niet tippen aan de tarieven van Ziggo.

  16. Dit heb ik thuis al 2 1/2 jaar via EyeTV, gratis via de kabel.

  17. @Frank:
    Ik heb inderdaad ook geen geluid. Wat mij ook opvalt is dat als je in de App dubbel klikt op je homebutton, en dan naar links scrollt, dat zelfs die volumebuttons disabled zijn.
    Iemand enig idee hoe dat kan?

  18. Top! Werkt perfect.

  19. Ook UPC heeft dit aangekondigd.
    Niet alleen thuis maar ook via G3.
    Zie info op chelloo.com

  20. Begrijp ik goed dat dit alleen thuis werkt of overal waar WiFi aanwezig is?

  21. Hier een artikel waar de ipad app van kpn iets verder onder de loep wordt genomen: http://www.aboutapple.nl/2011/09/kpn-itv-ipad-app-onder-de-loep-genomen/

  22. als je geen geluid hebt moet je je volume wel naar boven(verticaal houdend) of naar links (horizontaal houdend), kortom je volume moetENABLED zijn

  23. @jader: Dat had ik al geprobeerd uiteraard, maar ook dat werkt niet.

  24. @Rene: Het geluid werkt indd niet!

  25. Ik had hetzelfde probleem met het geluid. Maar nadat ik de functie van de zijschakelaar op “Geluid uit” had gezet kon ik wel het volume harder en zachter zetten. Daarna de functie weer terug gezet op “Rotatievergrendeling” en het blijft werken. Hopelijk werkt dit ook voor anderen.

  26. Geweldig !!! Weer een app waarvoor ik van store moet wisselen.. Hoe moeilijk is het om bij submitten van de app aan te geven dat je in alle stores wilt staan…
    Gemiste kans KPN !!

  27. Origineel geplaatst door Anonymous
    Hoe moeilijk is het om bij submitten van de app aan te geven dat je in alle stores wilt staan…

    Zal waarschijnlijk niet moeilijk zijn, maar wat is het nut om een app in stores te plaatsen van landen waar je er toch niets aan hebt. Deze app werkt alleen i.c.m. een KPN internet + TV abonnement, voor zover ik weet alleen beschikbaar in (delen van) Nederland, dus lijkt het me logisch dat de app ook alleen in Nederland beschikbaar is, toch?

  28. Geen Comedy Central???? Zonde!

  29. Helaas werkt het bij mij niet. Zowel niet op mijn Ipad als op mijn laptop. Ik krijg de volgende melding:”U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.”

    en ja ik ben gewoon thuis. De KPN helpdesk weet voorlopig het antwoord nog niet. Wie weet een antwoord?

  30. Origineel geplaatst door MathijnWie weet een antwoord?

    Een antwoord weet ik niet en ik ben (uiteraard) niet bekend met de technische werking van de app, maar een aantal zaken die misschien het probleem zouden kunnen veroorzaken, puur gebaseerd op eerdere ervaringen met andere netwerk-problemen…

    – Gebruik je een ander modem dan het modem dat KPN leverde?
    – Zit je iPad in een ander subnet dan je modem?
    – Gebruik je (thuis) een computer als proxy?
    – Heb je een aparte WiFi zender/repeater die niet bij het modem hoort?
    – Gebruik je een statisch IP address op je iPad of een adres dat niet is uitgegeven door de DHCP van het KPN modem?

    Nogmaals, puur “shooting in the dark” hier omdat ik niet weet hoe de KPN precies werkt, maar het zal waarschijnlijk wel op een of andere manier checken of je daadwerkelijk op het KPN netwerk bent aangesloten en blijkbaar detecteerd de app dat niet juist.

    [Edit]

    Wat bedoel je eigenlijk met “Zowel niet op mijn iPad als op mijn laptop”? Is deze app ook beschikbaar voor laptops?

  31. Beste Ruben,

    Dank voor het meedenken, maar het antwoord op al je suggestisch is NEE. Ik zelf vermoed dat ik misschien niet op mijn eigen netwerk zit en dat ik mogelijk in een lus zit met een andere KPN abonnee

  32. Origineel geplaatst door Mathijn
    Ik zelf vermoed dat ik misschien niet op mijn eigen netwerk zit…

    Zodra ik de app start staat er rechts-boven in het scherm “Welkom, u bent ingelogd met abonnementsnummer {lang nummer}”. Ik heb nooit hoeven inloggen, dus blijkbaar detecteerd de app dat zelf. Wellicht kan jij daar zien of het inderdaad jouw abonneenummer is.

    Ik heb gecheckt waar de app verbinding mee maakt, dat is x9.itvonline.nl en kpnstreaming.nl. Zodra ik met Safari op mijn PowerBook naar x9.itvonline.nl ga krijg ik de app gewoon op mijn PowerBook te zien (wat meteen duidelijk maakt dat de app gewoon weer een zoveelste vermomde webbrowser is). Kan daar echter geen TV op kijken, maar zie wel dezelfde melding over mijn abonnementsnummer. Misschien kun je ook op die manier checken of het inderdaad jouw account is.

    Tenslotte; misschien is het beter hier een onderwerp in het forum van te maken voordat de voorpagina teveel off-topic raakt en dit tot een support-topic wordt. 😉

  33. @Ruben.cc: Om je te laten weten dat je niet alleen bent, Ik heb excact hetzelfde probleem, De KPN heeft mij zelfs een nieuwe experia box gestuurd. (Binnen 24 uur in huis, hulde aan de kpn voor de service)De witte ipv de zwarte… alles opnieuw geinstalleerd en voila… Nog steeds precies hetzelfde probleem…. ik kan echt niets meer verzinnen wat dit probleem zou oplossen… helaas de KPN ook (nog) niet….

  34. Het niet gebruiken van de experiabox hoeft geen problemen op te leveren voor deze nieuwe dienst. Ik heb mijn glas aansluiting voorzien van een switch om de verschillende vlan’s te splitsen en gebruik de experiabox voor telefonie (kom je niet onderuit als je via kpn belt) en een debian firewall. Experia ziet geen internet, alleen voice vlan, firewall ziet internet, geen video vlan, tv ontvanger zit rechtstreeks op switch en op eigen vlan. Werkt feilloos en duizend keer beter dan die gare experiabox.
    Dit om maar even aan te geven dat het geen probleem hoeft te zijn om deze dienst te gebruiken icm een ander modem.

  35. Origineel geplaatst door Sannen@Ruben.cc: Om je te laten weten dat je niet alleen bent…

    Bedankt voor je medeleven, maar ik heb er zelf geen problemen mee. 😉 Alleen het geluid deed het bij mij even niet, maar dat was zo gefixt.

  36. Ook ik heb geen tv online zie de melding: U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.
    Helpdesk medewerkers van kpn weten hier ook geen raad mee.

  37. Ik krijg ook dezelfde melding: geen verbinding met het thuisnetwerk. Geprobeerd op laptop in te loggen op kpnvandaag.nl, maar daar gebeurt hetzelfde. Hoop dat er snel een oplossing komt….

  38. Ik krijg ook dezelfde melding “U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk” terwijl ik gewoon thuis ben en mijn computer verbonden is met de KPN modem en mijn gewone televisie gewoon werkt. Erg vervelend. Kennelijk zijn er nog voldoende kinderziektes in deze service.

    Hoe meer mensen deze klacht op het internet plaatsen hoe eerder KPN het probleem zal oplossen.

  39. zit in hetzelfde schuitje sinds woensdag glasvezel van kpn. “U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk” terwijl ik gewoon thuis ben en mijn computer verbonden is met de KPN modem en mijn gewone televisie gewoon werkt.

  40. Ben vandaag aangesloten op glasvezel. Tevens heb ik geprobeerd tv online te kijken en krijg de melding: ‘U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk’.

  41. Erg vreemd sinds vanmiddag werkt het plotseling wel, zonder dan ook maar iets te hebben aangepast.

    Zou het kunnen dat itvonline.nl dan “te veel” connecties heeft avonds en dan met deze melding komt? (tis maar gissen….)

  42. Ook vandaag aangesloten maar krijg ook de melding dat ik niet aangesloten ben op het thuisnetwerk. Zowel van een Ipad, Mac als PC dezelfde melding. Alle soorten aansluitingen geprobeerd WIFI en bedraad.

    Wie heeft de oplossing al gevonden voor dit probleem. KPN helpdesk weet het ook niet.

  43. @Sannen:

    Bij mij ook precies hetzelfde probleem, helaas ook nog geen oplossing….

  44. Ik heb ook hetzelfde probleem
    Het werkt alleen binnen je eigen wifi netwerk.
    D.w.z. de plaats waar je interactieve tv hebt aangesloten
    Buiten je eigen netwerk is het waardeloos.
    Het is anders dan in zijn reclame beweerde.
    Slogan” werkt ook als je onderweg bent”

    Kpn moet betere software komen voor onderweg interactieve tv.

  45. @Mike: Aangezien de Iphone op een mobiel netwerk zit van een mobiele provider… en het moet aangesloten zitten op het thuisnetwerk van KPN…daarom kan het niet.

    @Nico: app een keertje opnieuw installeren probleem opgelost als het goed is.

    @Mathijn: Welk modem heb je ? kan natuurlijk zijn dat je abbo koppeling niet goed staat bij KPN en dan heb je er ook last van.
    Of andere modem, router niet van kpn.

    @Sannen: Ik denk niet dat het in het modem zit, maar kan ook administratief niet goed staan uiteraard.

    @Ruben.cc: Er is geen app beschikbaar, voor laptop maar dan moet je naar de site, http://www.itvonline.nl

    @Rob: Ahhh dat is een vermoedelijk administratief probleem.
    Je abbo moet volledig opgeleverd zijn zowel technisch als administratief.
    Dan is de koppeling ook goed aan KPN zijde, is dat allemaal goed .. maar krijg je dan als nog de melding niet verbonden met thuisnetwerk kpn. Dan zou KPN een ticket aan moeten laten maken naar de 2e line om het op te lossen.

    @hifi: Staat toch ook in de reclame in en om je eigen huis, zolder, tuin dat is niet 3 km verder op zoals je ziet. En werkt alleen voor kpn abbonee, die itv abbo hebben je kan dus niet overal in loggen, staat er duidelijk in.

  46. iTv op mijn iPad geinstalleerd. Tv beelden komen goed door, maar op het online scherm verschijnt geen luidsprekertje ! Dus ook geen geluid.

  47. @Bert Antens: app een keertje opnieuw installeren voor het geluid, check ook je geluid aan de zijkant ipad!

  48. Heb ik al gedaan, maar ondanks alles komt het luidsprekertje niet op het onlinescherm c.q. er is ook geen gelluid uit te krijgen. Op mijn PC werdkt alles wel perfect.

  49. Sinds afgelopen donderdag op glasvezel aangesloten en ook ik krijg die boodschap, geen thuisnetwerk. En een buurman heeft sinds vrijdag glasvezel en ook hij heeft diezelfde melding. Volgens hem wordt deze service zes dagen na activeren van het glasvezelaccount actief. Nog één nachtje slapen?

  50. @Jan Ladage: Ook ik krijg de melding. heb het geprobeerd op 2 laptops, 2 desktops en op mijn telefoon, maar overal de melding dat ik geen verbinding heb met mijn thuisnetwerk.

    Woensdag heb ik KPN gebeld. Daar werd mij verteld dat itvonline na 5 dagen geactiveerd zou worden. Ik ga nu dag 6, na aansluiting van glasvezel, in. Wacht deze dag nog even af en dan weer bellen.

  51. @Marcel: He, zorg dat je via mijn KPN checkt of er nog openstaande orders zijn zo niet, dan zou je gebruik van ITV online kunnen maken, mocht er nog een openstaande order open staan dan moet je daar op wachten tot ze afgerond zijn ik hoop dat je er wat aan hebt.

  52. Helaas is dit niet het geval. Ik heb geen openstaande orders, alles is geactiveerd. Ik hoop toch echt dat het morgen werkt.

  53. Hoop dat het gaue beschikbaar komt voor android. de website werkt niet vanaf android omdat het is gebouwd op silverlight. flash zou universeler geweest zijn.

  54. En jawel, 7 dagen na het activereren van de glasvezelaansluiting heb ik “spontaan” een werkende app.

  55. Sinds de lancering de veelbesproken melding. Meerdere malen contact gehad met KPN en elke keer te horen gekregen dat het werd doorgespeeld naar een andere afdeling OF dat het probleem nu verholpen moet zijn, echter nog steeds niks… Oplossingen zijn welkom! Geen glasvezel hier btw

  56. @Albert:

    Ik heb hezelde probleem en tegen mij zeiden ze dat ik maar even een week moest wachten om alles te activeren. Zijn er mensen die al langer dan een week wachten.

  57. @Albert:

    Ik heb hezelde probleem en tegen mij zeiden ze dat ik maar even een week moest wachten om alles te activeren. Zijn er mensen die al langer dan een week wachten.

    Ik heb wel het SSID veranderd van de router maar verder geen rare afwijkingen.

  58. @Albert:

    Ik heb hezelde probleem en tegen mij zeiden ze dat ik maar even een week moest wachten om alles te activeren. Zijn er mensen die al langer dan een week wachten.

    Ik heb wel het SSID veranderd van de router maar verder geen rare afwijkingen.

    Ik heb het getest op een PC (bedraad en draadloos) en op me’n ipad.

  59. @Marcel: Na ongeveer 1 week wachten werkt itvonline perfect. Diverse keren met KPN gebeld.

  60. dit biedt perspectief. Gisteren is het geinstalleerd. En ook het probleem met de melding zoals al tig keer benoemd. Jammer dat een provider het niet oplost en na zoveel klachten niet weet hoe te reageren. Ik ga maar een weekje wachten in plaats van nutteloos een helpdesk bellen

  61. Ik heb geen kpn wie heeft een abonoments en pincode voor mij

  62. @Baran: kpn, niemand gaat jou iets geven omdat 1. die gegevens zijn prive en er is voor betaald. 2. het toch niet werkt.

  63. Weet je wat echt leuk is?! Ziggo-tv en internet(+telefoon) van KPN, bij beiden zit je er net naast om tv op de iPad te kunnen kijken. Balen. Is de consument verplicht een complete bundel te nemen bij ene aanbieder?!

  64. Ik had ook de melding
    U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk

    Na bellen met kpn kreeg ik eerst te horen dat interactieve tv niet eens op de imac en ipad mogelijk was.
    Maar na de vraag waarom ze dan een app hebben voor de ipad was hij bereid om verder te gaan zoeken.
    Na een half uurtje zij hij dat de status van mijn bestelling was blijven hangen. en niet was afgerond naar voltooid.

    Ze zijden mij dat het na het weekend opgelost zou zijn ( week 47/2011).
    En dat was het ook. Momenteel volop plezier van het kijken op de iPad

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.