Reacties voor: Layar brengt iPhone-update met betaalde layers uit

Layar heeft een update voor de iPhone uitgebracht. Deze bevat een content store waarbij je betaalde layers in de VS, UK, Australië en Canada kunt kopen.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 7 reacties

  1. Waarom kiezen ze toch voor betalen via PayPal? Via In App purchases had het zoveel makkelijker … maarja dan zijn ze 30 % kwijt die naar Apple gaat.

  2. Waarom een PayPal systeem en niet in-app purchases?

    lol @Bram.. Tegelijk zo te zien 🙂

  3. Je kunt duidelijk zien dat dit nog in de kinderschoenen staat. Ik zie er echt niets tussen staan wat mijn interesse wekt om te kopen.
    Ik vraag me ook af in hoeverre mensen bereid zullen blijken te betalen voor layers.
    Enkele van de genoemde layers zijn ook nog eens in het belang van een commerciële partij. Dus bij mij reist de vraag, waarom zou men willen betalen voor een dienst waar ook commerciële partijen bij gebaat zijn. Disney wil, lijkt mij, graag dat mensen zoveel mogelijk zien in het park en zo veel mogelijk langs de standjes lopen.

  4. Begin van het einde, vanaf nu gaat iedereen over op apps die wel gratis zijn.
    Dit soort betaaldiensten is pure nonsens, net als de app zelf eigenlijk.
    Gratis nonsens is leuk, betaalde nonsens is een flop.

  5. Betaalde disney app kan natuurlijk handig zijn. Disney heeft de distributie van content onder haar hoede. Denk aan wachttijden bij attracties, aanbiedingen restaurants etc op het terrein.
    Voor beide partijen een handige tool

  6. @mark:

    Ik zie zoiets meer als een service… Sinds wanneer moet ik betalen om te weten hoelang ik in de rij moet staan voordat ik een attractie mag waar ik al lang voor betaald heb?
    Net zoiets als betalen om de treintijden en storingen bij de NS te mogen zien…

  7. Wat is die layar met Abbey Road? Dat je op elk willekeurig zebrapad – mits je op de juiste afstand en midden op de weg staat – de Beatles kunt zien? Lekker veilig…

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.