Reacties voor: Lopende app-abonnementen niet automatisch verlengd na prijsverhoging App Store
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Ik merkte het ook bij de aanschaf van de app Languages. Ik vind het wel storend dat Apple niet de tekst aanpast bij het opnieuw legitimeren. In de tekst wordt gesuggereerd dat ik voor het eerst met dit device (iPhone) een aankoop deed. Dat is niet zo. Apple dient -al dan niet tijdelijk- aan te geven dat opnieuw legitimeren noodzakelijk is vanwege de prijsverhoging van x-procent. Als je het bericht over de prijsverhoging in de media gemist hebt, begrijp je niets van de pop-up met het bericht, dat je je opnieuw moet legitimeren. Ook de mail die op de legitimatie volgt, maakt je dan niet wijzer.
tja de winst van apple valt ook wat tegen.
Ze verdienen al genoeg, Mes moet van 2 kanten kunnen snijden toch. Als er weinig tot geen leuke apps zijn wilt ook niemand een iDevice.
http://www.foksuk.nl/nl?cm=79&ctime=1351202400