Reacties voor: Mijn Eneco laat klanten meterstanden opnemen op iPhone
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Ik doe dit 1x per jaar. De overige 364 dagen zit deze app dus nutteloos te zijn op mijn iPhone.
Steve Jobs wilde in 2007 naast de native apps alleen webapps. SJ had ongelijk. Het werden Apps en een App store. Voor sommige zaken moet je hem toch weer gelijk geven. Een Webapp is in dit geval net zo makkelijk.
Bij mij chrashed de app alleen maar.. beetje jammer.
@Flieps: Tot nu toe nog nooit last gehad dat de Toon app weigerde. Hier werkt ie perfect.
Ook hier geen last van crashen van toon app.
Ik weet wel dan om en nabij juni update komt voor de app met grafieken.
Heb zojuist mijn maandbedrag aangepast: 39 (negenendertig!!!) bevestigingsmailtjes… volgens mij zitten er nog wat kinderziektes in deze app.
Heb zojuist mijn maandbedrag aangepast: 39 (negenendertig!!!) bevestigingsmailtjes… volgens mij zitten er nog wat kinderziektes in deze app.
En oja, die Toonapp is prachtig, maar helaas heeft Eneco besloten dat ik geen Toon mag hebben, omdat mijn meters naast mijn voordeur zitten, i.p.v. er achter… Iets wat overigens bij heel veel appartement bewoners het geval is.
Beste Remco,
Bedankt voor je bericht. Het is momenteel inderdaad een bekend probleem dat bij een select groepje klanten bevestigingsmails meerdere keren worden verstuurd. Om het uit te kunnen zoeken en dus op te lossen verzoek ik je, mits mogelijk, het type device en versie OS naar ons te mailen naar onlineservice@eneco.nl t.a.v. ‘App’. Bedankt alvast. Groet Martijn
@Mike: Same here