Reacties voor: Mijn Simyo: officiële iPhone-app toont dataverbruik en beltegoed
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Internetsnelheid van 2mbs wil je toch niet hebben op je iphone!
hehe eindelijk zal begin april al uitgebracht worden.. en Zaandammer ik gebruik al 2 jaar simyo op mijn iPhone mijn hele familie trouwens. Gratis bellen van simyo naar simyo. Altijd goede service. Betrouwbare knp netwerk en gewoon goed snel internet apps downloaden zo gepiept dus ja.
En trouwens het gaat om de app en niet om simyo zelf dus jouw reactie is overbodig.
EIN DE LIJK! yeahhh ben benieuwd naar gebruiksgemak!
Ik heb sinds iPhone 3GS (die ik in juli 2009 kocht) tot 3 weken terug toen die stuk ging en ik een abonnement van Vodafone met iPhone 4 nam nooit mobiel internet op mijn iPhone gehad, altijd via wi-fi en ik heb het niet eens gemist.
Kennis heeft Simyo en een iPhone 4 maar die app crasht steeds.
Goed gesproken jeremy !!
gaat erom dat de app er is en werkt, erg fijn.
En nu doorontwikkelen want die vertraging is niet normaal.
Belminuten zit gewoon een dag vertraging op en de data zelfs meer.
Werkt anders prima. Iig beter dan m’n oude T-mobile abo die veel sneller zou moeten zijn.
Meteen maar even gedownload, en werkt goed! De bundels app had geen goede simyo ondersteuning, en was erg traag met binnenhalen van de data.
Als ik geluk heb doet de Vodafone app het 2x per dag, meestal is het 1x per dag rond 23 uur.
Vandaar dat ik in iOS zelf in de gaten hou wat mijn verbruik is, de meeste apps die dat doen werken niet voor mij of zijn betaald.
als mijn reactie overbodig is reageer dan er ook niet op. Je mag me gerust negeren.
@Leo: Volgens mij komt dit doordat Simyo een MVNO is (Mobile Virtual Network Operator). De kosten worden bij KPN gemaakt en die berekenen dit door aan Simyo. Simyo vervolgens weer aan de klanten.
Volgens mij krijgt Simyo deze informatie maar gewoon 1 keer per dag aangeleverd. Dus kunnen ze nooit 1 op 1 verbruiksinformatie doorgeven aan de klant.
Ben niet helemaal zeker van mijn theorie hoor, maar meen dit wel eens gehoord te hebben.
Hier werkt ie anders niet (goed). Volgens app heb ik deze maand Juni al 200mb aan dataverkeer verbruikt, terwijl ik gisterenavond ben terug gekomen van vakantie.
Kijk ik op de website, dan staat het wel goed. Kijk is via de Bundels app dan staat alles wel goed.
@Alex: Volgens mij lees je het verkeerd. De App geeft weer hoeveel je nog hebt. Dus als je nog niks hebt gebruikt aan het begin van je maand heb je dus nog 200MB over… ipv verbruikt.