De nieuwe iPhone-app MijnKPN maakt het mogelijk om je verbruikte belminuten en MB's binnen je abonnement te bekijken. De app doet denken aan het eerder uitgekomen Mijn Hi.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 10 reacties
Marcel
ik heb de app net gedownload en het is een simpel maar wel een handige app en daar gaat het me om. Het geeft duidelijk je gebruik aan alleen in gebruik van internet is realtime en het gebruik van je beltegoed is een indicatie laat de app weten.
bram
Dit zouden wij ook nog moeten hebben in belgië voor mobistar. Mooi!
Pim Brussee
@bram: download de Onavo app maar, dan bespaar je ook nog echt op je MB’s
Ray
Ik zou graag een app willen hebben die toont welke apps stroom verbruiken en hoeveel… 🙂
talin
en deze zou wel goed werken?
ik had een zakelijk KPN abbo, en ik vertrouwde de smsjes bij 80% verbruik niet helemaal.
mijn usage op mijn iphone gaf toch heel wat anders aan.
een aantal verbuiks apps waaronder de oude van KPN er op gezet, daar screenshots van genomen en doorgestuurd aan KPN met de vraag waar de grote verschillen vandaan kwamen.
resultaat: dat er geen rechten aan de app ontleend mochten worden en dat daar niet 100% accurate info in zou staan.
diana
Mis helaas de sms bundel ???? Wanner komt die erbij???
Me
Telfort ?!
diana
nee..kpn …;-)
Jasper
Jammer dat dit niet voor simyo. Bagger bedrijf, als ik data/3G uit heb heeft hij geen bereik, heb ik t wel aan dan ga ik binnen 2 weken door 1 gig data heen terwijl ik met wifi verbonden ben 95% van de tijd.
Damellie
Naast een mobiel abonnement heb ik ook een MijnKPN-account. Helaas krijg ik geen verbinding. “Er kan geen verbinding gemaakt worden. Check je internetverbinding en probeer het opnieuw.”
Mijn echtgenoot heeft hetzelfde, maar krijgt wel verbinding. Vreemd.
Enige verschil zou kunnen zijn “privé” en “zakelijk”.
ik heb de app net gedownload en het is een simpel maar wel een handige app en daar gaat het me om. Het geeft duidelijk je gebruik aan alleen in gebruik van internet is realtime en het gebruik van je beltegoed is een indicatie laat de app weten.
Dit zouden wij ook nog moeten hebben in belgië voor mobistar. Mooi!
@bram: download de Onavo app maar, dan bespaar je ook nog echt op je MB’s
Ik zou graag een app willen hebben die toont welke apps stroom verbruiken en hoeveel… 🙂
en deze zou wel goed werken?
ik had een zakelijk KPN abbo, en ik vertrouwde de smsjes bij 80% verbruik niet helemaal.
mijn usage op mijn iphone gaf toch heel wat anders aan.
een aantal verbuiks apps waaronder de oude van KPN er op gezet, daar screenshots van genomen en doorgestuurd aan KPN met de vraag waar de grote verschillen vandaan kwamen.
resultaat: dat er geen rechten aan de app ontleend mochten worden en dat daar niet 100% accurate info in zou staan.
Mis helaas de sms bundel ???? Wanner komt die erbij???
Telfort ?!
nee..kpn …;-)
Jammer dat dit niet voor simyo. Bagger bedrijf, als ik data/3G uit heb heeft hij geen bereik, heb ik t wel aan dan ga ik binnen 2 weken door 1 gig data heen terwijl ik met wifi verbonden ben 95% van de tijd.
Naast een mobiel abonnement heb ik ook een MijnKPN-account. Helaas krijg ik geen verbinding. “Er kan geen verbinding gemaakt worden. Check je internetverbinding en probeer het opnieuw.”
Mijn echtgenoot heeft hetzelfde, maar krijgt wel verbinding. Vreemd.
Enige verschil zou kunnen zijn “privé” en “zakelijk”.