Reacties voor: Review: Navi verzorgt live ondertiteling in FaceTime, maar is dat goed te volgen?
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Stel, ik betaal voor onbeperkt ondertiteling in eigen taal.
Diegene, die ik spreek, moet die dan ook die kosten betalen of mag hij gratis gebruik maken van Navi? Kijk, ik geloof dat slechthorenden en doven hier best voor willen betalen, maar de gesprekspartners moeten niet op kosten gejaagd worden waar ze niet om gevraagd hebben?
@iSan:
Hoi, de ontwikkelaar hier! Goed punt! Omdat je zonder te betalen (in ieder geval tien gesprekken) Navi kunt gebruiken verwacht ik dat het voor de meeste personen geen probleem zou hoeven zijn. Ik ben nog een beetje aan het aftasten wat een ‘oké’ businessmodel is voor een app als deze, vooral omdat ik niet wil dat alleen ‘rijke’ slechthorende mensen de app kunnen gebruiken. Als je suggesties hebt hoor ik het graag!
Deze feature is dit eigenlijk onmisbaar in crisis, lockdown, thuiswerken, etc, -tijden. Naast gehoorbeperkingen is zeker ook de taal barrière binnen alle soorten calls een ding. Vooral voor de mensen die bv geen engels kunnen zal dit een uitkomst zijn.
Ik kan me ook voorstellen dat men een voicecall wilt voeren maar dan wel met de ‘vertaling’ in beeld.
Mooi concept met nog een lange weg te gaan.
Goed bezig! @jordi bruin