Met de gratis iPhone- en iPod touch-app Traffic4All van Navigon kun je zien waar verkeersdrukte heerst. Opstoppingen, werkzaamheden en evenementen kunnen worden doorgegeven en files worden voorspeld door deze applicatie.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 14 reacties
Han
Mooie app, goede aanvulling op Navigon voor de iPhone en iPad.
Waarom bouwen ze deze schemen niet in de Navigon app? Gemiste kans want nu heb je 2 apps.
Kan er ook ingebouwd worden waar je als gebruiker een flitser kan melden? Bij oplopende meldingen sta tie er en bij aflopende meldingen zijn ze weer weg
Dutch Dude
Is echt identiek aan de Inrix app (die absoluut briljant is!), en die was altijd al gratis en zonder reclame.
peter
wacht even hoor, wat is nu de meerwaarde van deze app als je al Navigon (al dan niet Select) gebruikt, aangezien de Traffic meter (dus niet hetzelfde als Live Traffic?) ook al je route adviseert….?
Dit komt mij over alsof je iets handmatigs, nodeloos extra doet, voor een rit te beginnen..
Marc
Origineel geplaatst door Dutch Dude Is echt identiek aan de Inrix app (die absoluut briljant is!), en die was altijd al gratis en zonder reclame.
Klopt!
macbookto
Bij mij zit hij al standaard bij de laatste upgrade Navigon Europa. Krijg ik deze meldingen in het buitenland niet, want anders kost dat toch centjes? Of is het voldoende als ik dataroaming uitzet?
Bij mij (op de iPad) verschijnt de reclame ook in full screen modus met enige regelmaat. Juist het verschijnen/verdwijnen maakt het eigenlijk best irritant.
iMarvin
Inderdaad bijna een kopie van Inrix, wat overigens wel een super app is, dus deze ook. Merk persoonlijk wel dat als je inzoomt op de kaart, de “Navigon-versie” veel sneller laadt/scherp wordt dan Inrix, zowel op Wifi als 3G.
Arie Bezemer
Reageert niet ook niet na verwijdering en een nieuwe download
Simon
Zie geen verschil met de inrix traffic app. En die is gratis. Leuk hoor!
joa
Reclame is irritant… Ik ben jarig, hier mn app met reclame.. Duh
@iMarvin: @iMarvin, thanks for your feedback. I lead the INRIX mobile team and we would like to learn more about INRIX Traffic slow loading,so that we can make it faster. Can you please send an email to “mobilefeedback@inrix.com” with your specific information (example device, OS and carrier network).
Mooie app, goede aanvulling op Navigon voor de iPhone en iPad.
Waarom bouwen ze deze schemen niet in de Navigon app? Gemiste kans want nu heb je 2 apps.
@Han: Zodat mensen HD traffic in app kopen;)
Reclame verdwijnt niet hoor!
Kan er ook ingebouwd worden waar je als gebruiker een flitser kan melden? Bij oplopende meldingen sta tie er en bij aflopende meldingen zijn ze weer weg
Is echt identiek aan de Inrix app (die absoluut briljant is!), en die was altijd al gratis en zonder reclame.
wacht even hoor, wat is nu de meerwaarde van deze app als je al Navigon (al dan niet Select) gebruikt, aangezien de Traffic meter (dus niet hetzelfde als Live Traffic?) ook al je route adviseert….?
Dit komt mij over alsof je iets handmatigs, nodeloos extra doet, voor een rit te beginnen..
Klopt!
Bij mij zit hij al standaard bij de laatste upgrade Navigon Europa. Krijg ik deze meldingen in het buitenland niet, want anders kost dat toch centjes? Of is het voldoende als ik dataroaming uitzet?
Bij mij (op de iPad) verschijnt de reclame ook in full screen modus met enige regelmaat. Juist het verschijnen/verdwijnen maakt het eigenlijk best irritant.
Inderdaad bijna een kopie van Inrix, wat overigens wel een super app is, dus deze ook. Merk persoonlijk wel dat als je inzoomt op de kaart, de “Navigon-versie” veel sneller laadt/scherp wordt dan Inrix, zowel op Wifi als 3G.
Reageert niet ook niet na verwijdering en een nieuwe download
Zie geen verschil met de inrix traffic app. En die is gratis. Leuk hoor!
Reclame is irritant… Ik ben jarig, hier mn app met reclame.. Duh
@iMarvin: @iMarvin, thanks for your feedback. I lead the INRIX mobile team and we would like to learn more about INRIX Traffic slow loading,so that we can make it faster. Can you please send an email to “mobilefeedback@inrix.com” with your specific information (example device, OS and carrier network).
Thank you,
Kevin Foreman