De New York Times werkt aan een 'Need to Know'-app die goedkoper is dan een normaal abonnement. Ook komt er een tabletmagazine met lange verhalen en veel multimedia voor tablets.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 1 reacties
Roelof
Het wordt hoog tijd dat men het eens over een andere boeg gaat gooien. Veel tijdschriften en kranten hebben maar een zeer matige digitale variant. Wat vaak een rechtstreeks kopie is van de papieren versie.
Stek magazine vind ik nog wel een redelijke uitzondering (knap dat die ook goed op de iPhone te lezen is), ook was ik onder de indruk van de digitale reclamefolder voor de volvo v40. Het zou in mijn beleving toch meer die kant uit moeten.
Ik denk toch dat een digitale editie ook speciaal daarvoor bestemde content hoort te krijgen, meer interactief (polls, snel vragen kunnen stellen waarop dan snel op gereageerd wordt), meer met beeld/animatie vertellen en toch minder tekst.
Maar goed zo simpel is dat natuurlijk niet en het vergt wel wat meer dan even een stuk tekst schrijven.
Het wordt hoog tijd dat men het eens over een andere boeg gaat gooien. Veel tijdschriften en kranten hebben maar een zeer matige digitale variant. Wat vaak een rechtstreeks kopie is van de papieren versie.
Stek magazine vind ik nog wel een redelijke uitzondering (knap dat die ook goed op de iPhone te lezen is), ook was ik onder de indruk van de digitale reclamefolder voor de volvo v40. Het zou in mijn beleving toch meer die kant uit moeten.
Ik denk toch dat een digitale editie ook speciaal daarvoor bestemde content hoort te krijgen, meer interactief (polls, snel vragen kunnen stellen waarop dan snel op gereageerd wordt), meer met beeld/animatie vertellen en toch minder tekst.
Maar goed zo simpel is dat natuurlijk niet en het vergt wel wat meer dan even een stuk tekst schrijven.