Ng:moco heeft in een berichtje op de weblog meer uitleg gegeven over LiveFire, de identiteiten in deze game en de mogelijkheden om spullen te kopen vanuit de game.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 12 reacties
Oktay
Die screenshot herinnert mij aan de goeie ouwe Unreal Tournament 99 tijden..
Prana
Ik ben nog steeds tegen het “hoe meer je koopt, hoe beter je bent” principe. Uitbuiters.
maf112
Ng:moco
dan wordt het echt weer een top game !!!
al hun games zijn echt geweldig !!!
Rinus
Ik ben het met Prana eens. Ik zal geen enkel spel kopen dat hier gebruik van maakt. Ik vind het uitbuiterij. Weet iemand of Apple ook een x-aantal % hiervan oppikt?
Die screenshot herinnert mij aan de goeie ouwe Unreal Tournament 99 tijden..
Ik ben nog steeds tegen het “hoe meer je koopt, hoe beter je bent” principe. Uitbuiters.
Ng:moco
dan wordt het echt weer een top game !!!
al hun games zijn echt geweldig !!!
Ik ben het met Prana eens. Ik zal geen enkel spel kopen dat hier gebruik van maakt. Ik vind het uitbuiterij. Weet iemand of Apple ook een x-aantal % hiervan oppikt?
een noob is?
Newbie, beginneling.
Is moeilijk hè, vier letters in google intypen en op enter drukken…
haha
@iPhonefreak:
Haha, idd. Hier een
link dan maar..:marlinde:
Toen ik die screenshot zag moest ik aan Halo denken, stel je voor; Halo voor de iPhone 🙂
@rinus
Tuurlijk krijgt ook apple een (klein) deel van de koek. Het is ook via hun diensten dat het verkocht wordt.
dit was ook te zien in de 3.0 software presentatie
het is dus een spel van quake3 engine op de iPhone, denk ik :s
Ik bedoel maar, ontwikkelaars en Apple zullen er zoveel mogelijk uitslepen als het aan hun ligt. Nu ligt het aan de kopers of ze ermee wegkomen.