Reacties voor: Ola komt met tussendoortjesvergelijker op de iPhone
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Als je de OLA reclame even negeert kun je ook tussendoortjes met elkaar vergelijken, bijv. een donut en eierkoek om maar wat te noemen. Dan is het wel handig voor mensen die op de lijn letten.
volgende keer liever een ijsje dan een Liga Evergreen.
Ja, maar een Liga Evergreen is toch zo’n energiekoekje? Als je geen energie nodig hebt kun je idd beter een ijsje nemen, maar de Liga is dan niet echt een tussendoortje… Geen geschikte tenminste.
Beetje jammer dat herfst toch al een beetje voor de deur staat… 😉
Jammie! Lekker… eh … leuk!
Hier zie je toch dat het meevalt met een Raket en alle andere ijsjes!
Ik geef mijn voorkeur eigenlijk altijd aan een gevulde koek!
Als je puur en alleen op de callorieën let. Dan heb je er wel wat eraan. Maar gezonde voeding bestaat uit iets meer dan alleen callorieën. Bv een stuk fruit is altijd beter, ook al zitten er misschien meer callorieën erin. Hetzelfde geld voor noten en andere vruchten. En het vuld beter dan een ijsje.
Maar het is leuke reclame, meer niet.
Ik wou zojuist ijs halen. Toevallig kwam dit NET uit 🙂
Erg handig vind ik het wel.
Zitten er meer calorieën in een Leo dan in een zakje paprika chips? :O
Je leert dingen bij 🙂
TOP!
@Whizz: Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, want als ik naar school ga neem ik liever een bak liga mee, dan een bak ijs.
Maar goed, dat ben ik.
trrrrroep!
Dit is al op papier uitgebracht (bij mijn vriendin hangt het al in hun studentenhuis), beetje goedkoop om ook als app uit te brengen.
😉
Hoj werkt niet op de 1G iPod touch omdat er een microfoon voor nodig is 🙁
Het belangrijkste is natuurlijk dat Ola ‘vergeet’ te vertellen dat de vezels en andere zaken (vitamines en mineralen) die in verschillende andere producten zitten van essentieel belang zijn. 😉
@sander:
Huh? Op school heb je ook juist energie nodig, dus wint de Liga het van het ijsje( en het is makkelijker mee te nemen).
Dus ik snap nu eigenlijk niet wat jij helemaal bedoeld 😛
Ik erger me al zo lang aan dit soort reclame; het hele idee en de kennis over voedsel gaat zo naar de knoppen, door marketing alleen.
Net zoiets als “immunoforte” in babyvoeding.. gooi drie willekeurige eiwitten bij elkaar, noem de combi immunoforte en neem er patent op. Wij denken met z’n allen dat er wat achter zit, maar het is nonsense, pure marketing.
Zo denken mensen dat er echt kaas op hun diepvriespizza zit, dat light goed is voor de lijn, dat verse pangafilet vers is, en ga zo maar even door. Allemaal nonsense. Net zoals dat vet-gezeik (ik vreet rustig een kilo vette olijven weg, maar een frietje met probeer ik niet te vaak te eten, en die heeft écht minder vet!!)
Een ijsje is niet gezond, punt. en “energie” mag je niet in calorieen tellen (een klontje suiker en een appel kunnen evenveel calorieen hebben, maar ga in vredesnaam voor de appel!)
Uiteindelijk is het een gratis app en diegene die deze download, al was het maar om te proberen of uit nieuwsgierigheid. Ik vind deze app’s best wel leuk, maar het zijn geen blijvers en vaak na een paar dagen haal je ze van je toestel, maar de app van tictac vind ik wel grappig om vrienden te entertainen, meer is het niet. Ik zou me pas ergeren als je voor een reclame app moet gaan betalen, maar zo lang het gratis is vind ik het nog ok.