Reacties voor: Onderzoek: 70 procent van Nederlandse iPhone-gebruikers heeft WhatsApp
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Mooi, is ook een pracht van een app!
Ik heb trouwens een ontzettend irritant probleem met Whatsapp laatste tijd: Hij heeft constant problemen met de serververbinding en sinds paar dagen zijn mijn gesprekken constant verdwenen tot op een bepaalde datum (2 juli). Ook loop Whatsapp telkens even vast als ik een berichtje verzenden. Concurrenten, mailen naar whatsapp en instellingen veranderen allemaal niet succesvol… Pleeaaaasse kan iemand me helpen?:$
Met de laatste woorden viel de gele geloofwaardigheid weg: wie is er nu tevreden over de Hyves app…
@nick:
Alle werknemers die een iphone hebben bij hyves zelf XD
De Hyves werkt hier anders vlekkeloos en prima.
70% heeft Whatsapp geïnstalleerd, kan goed zijn maar hoeveel procent daarvan gebruikt het ook daadwerkelijk (regelmatig) of heeft het niet al weer verwijderd?
In principe is email ook een bedreiging voor het SMS-verkeer lijkt me. Het is tijd dat telecomoperators eens hun visie bijstellen aan de huidige en komende technische ontwikkelingen.
SMS is al veel te lang een melkkoe geweest waar ze erg dankbaar ge(mis)bruik van hebben gemaakt.
Door mijn gebruik van Whatsapp en VoiP, krijg ik mijn sms en beltegoeden niet meer op. Nooit meer buiten de bundel en dat scheelt een heleboel duiten.
Kijk eens naar hoeveel mensen een twitter app hebben!!!
Echt een super App, alleen wat echt zwaar irritant is als je een bericht van iemand krijgt en je drukt op “bekijk” gaat ie naar de de laatste persoon waar je een berichtje naar gestuurd hebt. En niet naar diegene die je net ontvangen hebt.
Ik woon nu vijf jaar in Japan, en hier is SMS altijd gratis geweest. Overigens is er hier maar een operator van de drie die SMS ondersteunt. De andere twee gebruiken al sinds de jaren negentig alleen maar email voor berichten. Het kan dus ook anders operators van Nederland.
@Henri:
Dat wijkt vast niet veel af.
Iedereen die ik ken gebruikt het naar volle tevredenheid..sms’en gebeurt dan ook bijna niet meer.
Komen regelmatig weer nieuwe mensen bij in mijn whatsapp lijstje.
Nu weet ik wel dat mijn beleving niet staat voor een ieder zijn beleving en ervaring.
Maar waarom zou je hem verwijderen en niet gebruiken?? Tenzij je totaal niemand anders kent die het ook heeft..
Meeste gebruikte app bij mij in elk geval.
Dat 85% tevreden is met de Facebook app snap ik absoluut niet. Ik gebruik deze ook het vaakst, samen met Whatsapp, maar heb vaak problemen met de Facebook app. Fotos worden niet geladen of als ze geladen worden blijken het de verkeerde fotos te zijn. Veel bugs etc. Meer dan jammer is het niet, want blijf hem heel vaak gebruiken
Niet eens 90% – 100%! Whatsapp is ongeveer de eerste app die ik er bij andere opzet als zei een nieuwe iPhone hebben.
Alleen jammer dat het niet meer werkt op de iPod hier sinds de laatste IOS-update…
Ik ook niet. Ik heb de meeste problemen met Facebook, en niet omdat ik die app nu eenmaal veel gebruik (waardoor het statistisch ook logisch is dat ik er meer problemen mee zou kunnen hebben) want het is telkens een andere bug. Ik snap ook niet dat zo’n grote speler op de markt hier niets aan doet: blijkbaar kan het Facebook geen ene reet schelen, op dit moment (geen concurrentie; onwaarschijnlijk populair)
Claimde KPN niet dat 85% van alle smartphones whatsapp heeft? Of kan ik me dat niet goed herinneren..
Ik? Hij doet wat hij moet doen.
Was WhatsApp niet eens beschuldigd van het doorverkopen van gegevens? Als dat zo is, ga ik hem nu zeker niet gebruiken…
47% van de smarphone bezitters heeft een social media app en 48% heeft de facebook app.
Huh…?
Ik heb Whatsapp er 2 keer opgezet en er ook weer 2 keer vanaf geknikkerd. Maar ik ben dan ook wat ouder en heb geen eindeloze klets via sms’jes. Bij dit soort Apps is er volgens mij een scherpe leeftijdgrens van gebruikers. Al dat slappe geouwehoer, dat deden we live, in de kroeg, met veel bier…
Leuk whatsapp maar helaas werkt het bij mij niet meer sinds gisteren (Iphone) ik heb alles geprobeerd maar krijg het niet meer aan de gang, rebooten, updaten, opnieuw installeren, code opvragen… Hij geeft continu aan verkeerde code terwijl ik van hun de code krijg!!
Ik gebruik alleen ebuddy Xms en liveprofile
@Henri: Inderdaad. En de iPhone abonnement die T-Mobile heeft zijn volgens mij ook de reden dat je hen niet hoort klagen over Whatsapp: ze hebben de sms-jes losgetrokken van de belminuten, iedereen betaald toch wel op zijn minst 150 sms-jes…
Voor Whatsapp maakte ik die al vaak niet op (en vele net mij) en nu al helemaal niet. Maar betalen doen we dus wel.
Slim van T-Mobile.
Vraagje: waarom kan ik whatsapp wel op mijn iphone installeren, maar niet op mijn ipad 3G en ipod touch? Ik ben benieuwd naar het antwoord!