Ontwikkelaar Paul van Dijk (Cirkelsoft) vertelt in dit artikel over zijn ervaringen met Python, de game die sinds een maand te koop is in de App Store.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 34 reacties
Patrick
Dan zou ik hem nog niet kopen. Zelfs gratis niet…
Heb zoon hekel aan die spellen dat je de iphone zelf moet bewegen ipv knoppen moet bedienen. Zo voor lul in de bus trein of tram, en waar anders zou je die spellen spelen? Op de wc zou het een optie zijn, maar daar heb ik dan Brothers in Arms wel voor..
Sorry voor de ontwikkelaar die er heel wat avonduurtjes (verwacht ik na het zien van zijn locatie) in heeft gestoken. Maar mijn spel word het zeker niet…
J00st
Ik vind het wel een leuk spel, iDeveloper.. Ik heb de lite-versie ook gedownload, maar heb het idee dat ik met 3 levels wel genoeg ‘plezier’ heb.. Want is er iets bijzonders wat ik zou kunnen verwachten, behalve andere achtergrondjes?
Bij deze beloof ik morgen het spel voor 0.79E te kopen.. Ik was het na de lite versie ook al van plan, maar vergiste me ook in de prijs (relatief (!) duur t.o.v. andere spellen met dezelfde ‘eenvoud’ (ik hoop dat je dat woord niet verkeerd interpreteert))..
John
En de nieuwswaarde van dit bericht is..? IPC blijf nu toch eens onafhankelijk, het ligt er vaak te dik bovenop. Erg jammer van een anders erg goede site.
Wilde ‘m best proberen (zo’n lite versie vind ik persoonlijk altijd wel prettig, zo heb ik Labyrinth en BlueSkies ook gekocht), maar krijg momenteel een fout in de app store..
Hij vind de game wel bij het zoeken, maar als ik ‘m dan aan klik dan krijg ik de melding ‘Niets gevonden’.
Origineel geplaatst door John En de nieuwswaarde van dit bericht is..? IPC blijf nu toch eens onafhankelijk, het ligt er vaak te dik bovenop. Erg jammer van een anders erg goede site.
En onze mening staat waar in dit artikel?
Rsport20
Snake is zooo 2001 (nokia)
Thaurin
Origineel geplaatst door Patrick Heb zoon hekel aan die spellen dat je de iphone zelf moet bewegen ipv knoppen moet bedienen. Zo voor lul in de bus trein of tram, en waar anders zou je die spellen spelen?
Hmmm, dit snap ik niet. Maak jij je werkelijk zo’n zorgen over wat andere mensen van je vinden als je een iPhone spelletje speelt met accelerator support? Voor lul in de bus, trein of tram? Ik kan dit echt niet volgen.
Origineel geplaatst door Patrick Heb zoon hekel aan die spellen dat je de iphone zelf moet bewegen ipv knoppen moet bedienen. Zo voor lul in de bus trein of tram, en waar anders zou je die spellen spelen?
Klopt, deze opmerking is idd vaker gemaakt. Daarom is er tegelijk met de prijsverlaging ook een update van het spel gekomen waarmee je de slang gewoon met je vinger kunt bewegen.
Een andere update die er aan zit te komen is een kalibratie optie, zodat je bijvoorbeeld ook makkelijk liggend op de bank het spel kunt spelen.
Surfer
Ik denk dat het heel simpel is: niet elke App wordt een topper en ik vind dat de ontwikkelaars te ongeduldig zijn en denken dat elke App een high score dowloads oplevert.
Voor niks gaat de zon op !
Niels
Origineel geplaatst door John En de nieuwswaarde van dit bericht is..? IPC blijf nu toch eens onafhankelijk, het ligt er vaak te dik bovenop. Erg jammer van een anders erg goede site.
Dat het jou niet interesseert betekent niet dat het geen nieuwswaarde heeft. Voor iedereen die interesse heeft in ontwikkelen voor de iphone is dit interessant nieuws.
Surfer
Ik bedenk me nu ineens hoe het zou zijn als ik me in de schoenen van de Denvelopper plaats.
Het moet niet zijn dat wij als koper alleen voordeel halen uit de moeite en investeringskosten die een ontwikkelaar heeft gemaakt.
Ik zou het anders doen: direct 79 cent voor deze slang vragen met eventueel een zeer beperkte liteversie om een indruk te krijgen maar dat je er bijna niets mee kunt. Tijdlimit speelduur of veel leuks weglaten.
Mocht he dan echt die app willen, dan schaf je hem aan. Op deze manier heeft zowel de ontwikkelaar als koper er wat aan.
Marc
De overload aan apps zou hier wel eens een rol in kunnen spelen…. 10.000 apps… zie dan nog maar eens boven het maaiveld uit te komen, zéker met games…
Dit vind ik echt een respectloze reactie tegenover het mede-forumlid. Wat mij betreft enkele reis naar de banwereld.
——–
Ik vind het een leuke game, maar de Lite versie is te Full, als je begrijpt wat ik bedoel…
dareeze
Inderdaad: 10000 games in de app store en dan een snake game willen verkopen tegen 3 dollar: dat zijn de wetten van de vrije markt economie. Daar moet je niet verbaasd om zijn. Of je nu een mooie achtergrond hebt of niet, snake blijft snake. En daarmee wil ik niet zeggen dat 3 dollar op zich veel geld is, dat is het niet. Het is het gewoon in ‘app store’ termen niet waard, ondanks het zeker mooie programmeerwerk. Volgende keer meer geluk!
Pieter
Dit soort programma’s zal je gratis moeten maken,willen ze een succes worden,en het maar zien als een prima oefening in programmeren.
Je ziet het bij al die kleine spelletjes,gratis een succes,maar 99 cent is al te veel.
Overigens vind ik het spel zelf niet prettig spelen,vergeet niet dat mensen gewend zijn aan de nokia versie met knoppen om te sturen,overschakelen naar dat kantelen en doen is niet prettig dan,en niet wat mensen verwachten.
Surfer
Niks gratis ! Ik hoop echt dat in de toekomst hier verandering in komt, want denken alles gratis te krijgen waar mensen een hoop energie en tijd in hebben gestoken mag wel gewaardeerd worden ! Niet alleen met woorden maar ook met honorering !
Ik ben geen ontwikkelaar van software en heb Python niet aangeschaft, maar ik begin wel in te zien waar ontwikkelaars tegen aanlopen!
efm
Ik vond de lite versie al leuk en was al van plan de betaal-versie te kopen. Heb zojuist gebruik gemaakt van de Sinterklaas aanbieding! Keep up the good work!
WatJeZegt
Kan er niet iemand een EHBO app ontwikkelen? Da’s wat nuttiger dan al die simpele games.
Origineel geplaatst door John En de nieuwswaarde van dit bericht is..? IPC blijf nu toch eens onafhankelijk, het ligt er vaak te dik bovenop. Erg jammer van een anders erg goede site.
En onze mening staat waar in dit artikel?
Kom op, beetje hoog reclame gehalte dit, daarvoor heb je geen mening in een bericht nodig.
Tja, het is natuurlijk niet zo’n heel bijzonder spelletje met heel veel alternatieven. Ik denk dat de prijs niet zozeer de reden is als de originaliteit. Als je op “snake” zoekt krijg je al gauw meer dan 20 hits.
Offtopic: ik vind wel dat het tijd gaat worden voor betere games op het niveau van BiA, en dan mogen ze best wat duurder zijn.
Origineel geplaatst door Surfer Niks gratis ! Ik hoop echt dat in de toekomst hier verandering in komt, want denken alles gratis te krijgen waar mensen een hoop energie en tijd in hebben gestoken mag wel gewaardeerd worden ! Niet alleen met woorden maar ook met honorering !
Ik ben geen ontwikkelaar van software en heb Python niet aangeschaft, maar ik begin wel in te zien waar ontwikkelaars tegen aanlopen!
Inderdaad, je zult het geloven of niet, maar ook ontwikkelaars moeten zo nu en dan eten 😉
Mijn artikel is ook een beetje bedoeld om de discussie over de prijzen in de App Store op gang te helpen. Ontwikkelaars worden nu gedwongen hun apps tegen een lage prijs aan te bieden. Dit is op de lange termijn niet goed voor de kwaliteit van de applicaties. Ontwikkelaars zullen minder geneigd zijn tijd te steken in een applicatie als ze er niet zeker van zijn dat deze geïnvesteerde tijd weer terug verdient wordt.
Matthew
Ik denk dat je als ontwikkelaar de gulden middenweg moet kiezen. Als gebruiker wil je graag veel leuke, kleine spelletjes op je telefoon. Maar als ze allemaal 2 euro of duurder zijn, koop je ze minder snel. Als een app 79 cent kost dan zullen meer mensen er minder moeilijk over doen (impulsieve aankopen). Meer verkoop leidt tot meer omzet. Wat heb je liever? 10.000 x 0,79 (=7900 euro) of 1000 x 2,99 (=2990 euro).
Dan zou ik voor het eerste kiezen..
Origineel geplaatst door Surfer Niks gratis ! Ik hoop echt dat in de toekomst hier verandering in komt, want denken alles gratis te krijgen waar mensen een hoop energie en tijd in hebben gestoken mag wel gewaardeerd worden ! Niet alleen met woorden maar ook met honorering !
Ik ben geen ontwikkelaar van software en heb Python niet aangeschaft, maar ik begin wel in te zien waar ontwikkelaars tegen aanlopen!
Inderdaad, je zult het geloven of niet, maar ook ontwikkelaars moeten zo nu en dan eten 😉
Mijn artikel is ook een beetje bedoeld om de discussie over de prijzen in de App Store op gang te helpen. Ontwikkelaars worden nu gedwongen hun apps tegen een lage prijs aan te bieden. Dit is op de lange termijn niet goed voor de kwaliteit van de applicaties. Ontwikkelaars zullen minder geneigd zijn tijd te steken in een applicatie als ze er niet zeker van zijn dat deze geïnvesteerde tijd weer terug verdient wordt.
Als je iets ontwikkeld wat origineel is,en waar vraag naar is,kan je veel meer vragen dan 2.99
Een herkauwd spelletje waar de meeste mensen al lang mee klaar zijn,zal geen wereldschokkende inkomsten opleveren,daar zal je reeel in moeten zijn.
Leuk dat je het maakt,begrijp dat goed,maar verwacht geen torenhoge verkopen.
maarten
dit soort games zijn niet vernieuwend, de mensen kennen dit zo langzamerhand wel. kom met wat nieuws dat verkoopt wel namelijk.
Marijn
Origineel geplaatst door iDeveloper
Mijn artikel is ook een beetje bedoeld om de discussie over de prijzen in de App Store op gang te helpen. Ontwikkelaars worden nu gedwongen hun apps tegen een lage prijs aan te bieden. Dit is op de lange termijn niet goed voor de kwaliteit van de applicaties. Ontwikkelaars zullen minder geneigd zijn tijd te steken in een applicatie als ze er niet zeker van zijn dat deze geïnvesteerde tijd weer terug verdient wordt.
Het grote succes van de App Store is te danken aan de lage prijzen. Kun je je daar als ontwikkelaar niet in vinden, dan ga je toch gewoon software schrijven voor andere platformen?
Eerlijk is eerlijk, van alle apps op mijn iPhone vind ik eigenlijk alleen Trein, CameraBag, BelStatus, MyFootball en RjDj de prijs waard die ik ervoor heb betaald. 13 euro betalen voor een MSN-applicatie? Geen haar op m’n hoofd die eraan denkt.
AFG
De koper is koning, oftwel
De klant is koning.
Wat boeit mij het als jij er veel tijd in gestoken hebt, als er uiteindelijk ‘maar’ een Snake-spel uit komt. De klant wil gewoon goede applicaties zien, waarvoor ze dan ook graag voor willen betalen. Voor een Snake-spel $2.99 vragen en dan vervolgens een artikel over schrijven dat het niet goed verkoopt, is wel érg sad, vind je niet.
J00st
iDev is wel een beetje opdringerig, ja..
Richard
Grappig als je na een oude post kijkt in juni deze. en dan ziet dat ze toen dachten dat ze 25 euro gingen kosten en nu lopen mensen te zeuren over apps van 4 euro
ronald
Snake is gewoon niet echt mijn favo spelletje. Dat kan ook nog gewoon… Toch?
dick
Hij moet de hand in eigen boezem steken en bij zichzelf te raden gaan of het wel een echt goed en leuk spel is.
iDeveloper, een tip wanneer je de kalibratie toevoegt. Houd er rekening mee dat soms mensen op hun rug (bed/bank) liggen wanneer ze calibreren… Ik deed dit laatst bij duckshoot maar de telefoon snapt dan niet dat ik onderste boven lig.. en draait boven en onder om.
al kan ik me indenken dat de iphone geen negatieve waarden voor de balans heeft.
Wat betreft de prijs.. blijft lastig. Ik ga hopelijk binnenkort ook eens mn nieuwe app aanbieden (heb e.e.a. op de post gedaan voordat ik hem ga posten moet dat binnen zijn). Het is een productivity app. Ik denk dan ook: te goedkoop dan denken ze; dat is niks en te duur dan krijg je ellende.
Net iets andere insteek dan een game weer lijkt me.
Ja klopt, die kalibratie is best lastig, maar volgens mij moet het te doen zijn. Bedankt voor de tip in ieder geval.
Wat de prijs betreft, dat is lastig vooraf te bepalen. Je kunt misschien het beste met een lage prijs beginnen en als hij goed loopt de prijs verhogen. Op deze manier beloon je de mensen die hem vroeg aanschaffen.
Ik heb best veel moeite gehad om de prijs van Python te verlagen. Niet omdat hij dan minder zou opbrengen, maar meer vanwege de mensen die hem al aangeschaft hadden. Die vinden het natuurlijk niet leuk als hij een maandje later met meer dan 60% korting te verkrijgen is.
@iDeveloper: ja dat is idd jammer voor de kopers, maar ik ben heel zakelijk ingesteld. Alleen gelden hier niet zo de zakelijke regels, helemaal nie voor amusementssoftware. Ik zal het ontwikkelen “erbij” doen de eerste tijd dus ik kan nog wat proberen hier en daar. Ik heb zo het idee dat vele mensen na zo’n 3 maanden (na evt piek) sowieso hun app afprijzen en dat wordt getolereerd(zie igg weinig negatieve comments)..heb wel het idee dat prijswijzigingen op allerlei manieren geinterpreteerd worden door buyers.. Hoop zelf in de productivity categorie een wat toegankelijker vaarwater te hebben. De tijd zal het leren.. Het beste iig met deze en toekomstige apps iDeveloper !
Dan zou ik hem nog niet kopen. Zelfs gratis niet…
Heb zoon hekel aan die spellen dat je de iphone zelf moet bewegen ipv knoppen moet bedienen. Zo voor lul in de bus trein of tram, en waar anders zou je die spellen spelen? Op de wc zou het een optie zijn, maar daar heb ik dan Brothers in Arms wel voor..
Sorry voor de ontwikkelaar die er heel wat avonduurtjes (verwacht ik na het zien van zijn locatie) in heeft gestoken. Maar mijn spel word het zeker niet…
Ik vind het wel een leuk spel, iDeveloper.. Ik heb de lite-versie ook gedownload, maar heb het idee dat ik met 3 levels wel genoeg ‘plezier’ heb.. Want is er iets bijzonders wat ik zou kunnen verwachten, behalve andere achtergrondjes?
Bij deze beloof ik morgen het spel voor 0.79E te kopen.. Ik was het na de lite versie ook al van plan, maar vergiste me ook in de prijs (relatief (!) duur t.o.v. andere spellen met dezelfde ‘eenvoud’ (ik hoop dat je dat woord niet verkeerd interpreteert))..
En de nieuwswaarde van dit bericht is..? IPC blijf nu toch eens onafhankelijk, het ligt er vaak te dik bovenop. Erg jammer van een anders erg goede site.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA lekker voor hem:P
Wilde ‘m best proberen (zo’n lite versie vind ik persoonlijk altijd wel prettig, zo heb ik Labyrinth en BlueSkies ook gekocht), maar krijg momenteel een fout in de app store..
Hij vind de game wel bij het zoeken, maar als ik ‘m dan aan klik dan krijg ik de melding ‘Niets gevonden’.
En onze mening staat waar in dit artikel?
Snake is zooo 2001 (nokia)
Hmmm, dit snap ik niet. Maak jij je werkelijk zo’n zorgen over wat andere mensen van je vinden als je een iPhone spelletje speelt met accelerator support? Voor lul in de bus, trein of tram? Ik kan dit echt niet volgen.
Klopt, deze opmerking is idd vaker gemaakt. Daarom is er tegelijk met de prijsverlaging ook een update van het spel gekomen waarmee je de slang gewoon met je vinger kunt bewegen.
Een andere update die er aan zit te komen is een kalibratie optie, zodat je bijvoorbeeld ook makkelijk liggend op de bank het spel kunt spelen.
Ik denk dat het heel simpel is: niet elke App wordt een topper en ik vind dat de ontwikkelaars te ongeduldig zijn en denken dat elke App een high score dowloads oplevert.
Voor niks gaat de zon op !
Dat het jou niet interesseert betekent niet dat het geen nieuwswaarde heeft. Voor iedereen die interesse heeft in ontwikkelen voor de iphone is dit interessant nieuws.
Ik bedenk me nu ineens hoe het zou zijn als ik me in de schoenen van de Denvelopper plaats.
Het moet niet zijn dat wij als koper alleen voordeel halen uit de moeite en investeringskosten die een ontwikkelaar heeft gemaakt.
Ik zou het anders doen: direct 79 cent voor deze slang vragen met eventueel een zeer beperkte liteversie om een indruk te krijgen maar dat je er bijna niets mee kunt. Tijdlimit speelduur of veel leuks weglaten.
Mocht he dan echt die app willen, dan schaf je hem aan. Op deze manier heeft zowel de ontwikkelaar als koper er wat aan.
De overload aan apps zou hier wel eens een rol in kunnen spelen…. 10.000 apps… zie dan nog maar eens boven het maaiveld uit te komen, zéker met games…
Dit vind ik echt een respectloze reactie tegenover het mede-forumlid. Wat mij betreft enkele reis naar de banwereld.
——–
Ik vind het een leuke game, maar de Lite versie is te Full, als je begrijpt wat ik bedoel…
Inderdaad: 10000 games in de app store en dan een snake game willen verkopen tegen 3 dollar: dat zijn de wetten van de vrije markt economie. Daar moet je niet verbaasd om zijn. Of je nu een mooie achtergrond hebt of niet, snake blijft snake. En daarmee wil ik niet zeggen dat 3 dollar op zich veel geld is, dat is het niet. Het is het gewoon in ‘app store’ termen niet waard, ondanks het zeker mooie programmeerwerk. Volgende keer meer geluk!
Dit soort programma’s zal je gratis moeten maken,willen ze een succes worden,en het maar zien als een prima oefening in programmeren.
Je ziet het bij al die kleine spelletjes,gratis een succes,maar 99 cent is al te veel.
Overigens vind ik het spel zelf niet prettig spelen,vergeet niet dat mensen gewend zijn aan de nokia versie met knoppen om te sturen,overschakelen naar dat kantelen en doen is niet prettig dan,en niet wat mensen verwachten.
Niks gratis ! Ik hoop echt dat in de toekomst hier verandering in komt, want denken alles gratis te krijgen waar mensen een hoop energie en tijd in hebben gestoken mag wel gewaardeerd worden ! Niet alleen met woorden maar ook met honorering !
Ik ben geen ontwikkelaar van software en heb Python niet aangeschaft, maar ik begin wel in te zien waar ontwikkelaars tegen aanlopen!
Ik vond de lite versie al leuk en was al van plan de betaal-versie te kopen. Heb zojuist gebruik gemaakt van de Sinterklaas aanbieding! Keep up the good work!
Kan er niet iemand een EHBO app ontwikkelen? Da’s wat nuttiger dan al die simpele games.
Kom op, beetje hoog reclame gehalte dit, daarvoor heb je geen mening in een bericht nodig.
Tja, het is natuurlijk niet zo’n heel bijzonder spelletje met heel veel alternatieven. Ik denk dat de prijs niet zozeer de reden is als de originaliteit. Als je op “snake” zoekt krijg je al gauw meer dan 20 hits.
Offtopic: ik vind wel dat het tijd gaat worden voor betere games op het niveau van BiA, en dan mogen ze best wat duurder zijn.
Inderdaad, je zult het geloven of niet, maar ook ontwikkelaars moeten zo nu en dan eten 😉
Mijn artikel is ook een beetje bedoeld om de discussie over de prijzen in de App Store op gang te helpen. Ontwikkelaars worden nu gedwongen hun apps tegen een lage prijs aan te bieden. Dit is op de lange termijn niet goed voor de kwaliteit van de applicaties. Ontwikkelaars zullen minder geneigd zijn tijd te steken in een applicatie als ze er niet zeker van zijn dat deze geïnvesteerde tijd weer terug verdient wordt.
Ik denk dat je als ontwikkelaar de gulden middenweg moet kiezen. Als gebruiker wil je graag veel leuke, kleine spelletjes op je telefoon. Maar als ze allemaal 2 euro of duurder zijn, koop je ze minder snel. Als een app 79 cent kost dan zullen meer mensen er minder moeilijk over doen (impulsieve aankopen). Meer verkoop leidt tot meer omzet. Wat heb je liever? 10.000 x 0,79 (=7900 euro) of 1000 x 2,99 (=2990 euro).
Dan zou ik voor het eerste kiezen..
Als je iets ontwikkeld wat origineel is,en waar vraag naar is,kan je veel meer vragen dan 2.99
Een herkauwd spelletje waar de meeste mensen al lang mee klaar zijn,zal geen wereldschokkende inkomsten opleveren,daar zal je reeel in moeten zijn.
Leuk dat je het maakt,begrijp dat goed,maar verwacht geen torenhoge verkopen.
dit soort games zijn niet vernieuwend, de mensen kennen dit zo langzamerhand wel. kom met wat nieuws dat verkoopt wel namelijk.
Het grote succes van de App Store is te danken aan de lage prijzen. Kun je je daar als ontwikkelaar niet in vinden, dan ga je toch gewoon software schrijven voor andere platformen?
Eerlijk is eerlijk, van alle apps op mijn iPhone vind ik eigenlijk alleen Trein, CameraBag, BelStatus, MyFootball en RjDj de prijs waard die ik ervoor heb betaald. 13 euro betalen voor een MSN-applicatie? Geen haar op m’n hoofd die eraan denkt.
De koper is koning, oftwel
De klant is koning.
Wat boeit mij het als jij er veel tijd in gestoken hebt, als er uiteindelijk ‘maar’ een Snake-spel uit komt. De klant wil gewoon goede applicaties zien, waarvoor ze dan ook graag voor willen betalen. Voor een Snake-spel $2.99 vragen en dan vervolgens een artikel over schrijven dat het niet goed verkoopt, is wel érg sad, vind je niet.
iDev is wel een beetje opdringerig, ja..
Grappig als je na een oude post kijkt in juni deze. en dan ziet dat ze toen dachten dat ze 25 euro gingen kosten en nu lopen mensen te zeuren over apps van 4 euro
Snake is gewoon niet echt mijn favo spelletje. Dat kan ook nog gewoon… Toch?
Hij moet de hand in eigen boezem steken en bij zichzelf te raden gaan of het wel een echt goed en leuk spel is.
Misschien dat daar de oorzaak licht?
Gr Dick
iDeveloper, een tip wanneer je de kalibratie toevoegt. Houd er rekening mee dat soms mensen op hun rug (bed/bank) liggen wanneer ze calibreren… Ik deed dit laatst bij duckshoot maar de telefoon snapt dan niet dat ik onderste boven lig.. en draait boven en onder om.
al kan ik me indenken dat de iphone geen negatieve waarden voor de balans heeft.
Wat betreft de prijs.. blijft lastig. Ik ga hopelijk binnenkort ook eens mn nieuwe app aanbieden (heb e.e.a. op de post gedaan voordat ik hem ga posten moet dat binnen zijn). Het is een productivity app. Ik denk dan ook: te goedkoop dan denken ze; dat is niks en te duur dan krijg je ellende.
Net iets andere insteek dan een game weer lijkt me.
@EeKay,
Ja klopt, die kalibratie is best lastig, maar volgens mij moet het te doen zijn. Bedankt voor de tip in ieder geval.
Wat de prijs betreft, dat is lastig vooraf te bepalen. Je kunt misschien het beste met een lage prijs beginnen en als hij goed loopt de prijs verhogen. Op deze manier beloon je de mensen die hem vroeg aanschaffen.
Ik heb best veel moeite gehad om de prijs van Python te verlagen. Niet omdat hij dan minder zou opbrengen, maar meer vanwege de mensen die hem al aangeschaft hadden. Die vinden het natuurlijk niet leuk als hij een maandje later met meer dan 60% korting te verkrijgen is.
@iDeveloper: ja dat is idd jammer voor de kopers, maar ik ben heel zakelijk ingesteld. Alleen gelden hier niet zo de zakelijke regels, helemaal nie voor amusementssoftware. Ik zal het ontwikkelen “erbij” doen de eerste tijd dus ik kan nog wat proberen hier en daar. Ik heb zo het idee dat vele mensen na zo’n 3 maanden (na evt piek) sowieso hun app afprijzen en dat wordt getolereerd(zie igg weinig negatieve comments)..heb wel het idee dat prijswijzigingen op allerlei manieren geinterpreteerd worden door buyers.. Hoop zelf in de productivity categorie een wat toegankelijker vaarwater te hebben. De tijd zal het leren.. Het beste iig met deze en toekomstige apps iDeveloper !