Reacties voor: OV Melding: klacht over openbaar vervoer versturen met iPhone-app
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Te veel gedoe
Wat is het nut ervan? Klagen? Of wordt er echt iets gedaan met je klacht
Eindelijk.
Dan krijgen ze eens echt een beeld van wat er allemaal misgaat voor dat schandalige bedrag dat ze vragen. Nu doen velen de moeite niet omdat het teveel moeite kost om melding te maken.
EDIT: handig zou wel zijn als je bijvoorbeeld standaard gegevens kunt opslaan die de app moet gebruiken bv naam, adres, ov chipkaart nummer etc etc. Is wat makkeijker als je die niet elke keer hoeft in te vullen.
De melding/klacht/suggestie gaat direct naar de klantenservice van het vervoersbedrijf. Het is aan hun om er iets mee te doen daarna.
@Dpaki:
Dat vinden wij nou ook! En aan je suggestie is gedacht. Na het versturen van je eerste klacht, zal je merken dat de app je basis informatie heeft opgeslagen!
Helaas voor de Hagenaars en Hagenezen staat HTM en HTMbuzz er niet tussen. Dat moet dus nog via het 0900 nummer
@Robin:
Ik heb je mail net beantwoord, Robin. We kunnen van buitenaf data in de app veranderen en toevoegen, dus vanaf nu staat ook HTM in de app!
Er zijn zoveel vervoerders, dat we er wel eens één over het hoofd zien.
Bedankt voor het melden!
Zo een app kunnen we in België goed gebruiken. Hier rijd niks op tijd van het openbaar vervoer.
Leuk idee, maar al die gegevens die ingevuld worden, wat gebeurd daar mee ?
als het een app van de NS zelf zou zijn zou ik het geen probleem vinden, maar van een externe partij…hmmm
@Absrnd:
Wij doen niks met die informatie. De melding wordt rechtstreeks via de app naar de vervoersmaatschappij verstuurd. Het enige wat wij bijhouden is een tellertje per vervoersmaatschappij, om te tonen hoeveel meldingen er verstuurd zijn.