@BRK: Ik heb in de testversie geen tickets daadwerkelijk gekocht in de app, dus dat heb ik nu alsnog toegevoegd. 🙂
wouter
vind de app wat rommelig ogen, het is het gewoon net niet. En ja passbook, leuk maar het is zowat de enige app die het ondersteund.
Sergio
Origineel geplaatst door wouter vind de app wat rommelig ogen, het is het gewoon net niet. En ja passbook, leuk maar het is zowat de enige app die het ondersteund.
Mee eens. Vorige style straalde meer klasse uit!
daveensannie
Vind m super !
iSpot
MrMovie vind ik net iets cleaner!:-)
De Hagenaar
Mooie App!
Correctie: “Informatie over de films die draaien vind je niet vanaf het tijden & ticket-overzicht”. Die vind je daar ook, je kunt naar informatie van elke film door een tap op het film icoon.
Sfu
Superupdate!
Michel
Een belangrijke verbetering is dat je nu ook een bestelling kunt plaatsen met een Unlimited ticket en een regulier ticket. Dat kon in de oude app niet, maar kan nu gelukkig wel. Ziet er goed uit!
Mehmet
Alleen mensen die de tickets kopen kunnen het in de passbook toevoegen? Of kan het ook met de unlimited?
Digilike
De app ziet er mooi uit en is nu ook gericht op de iPad. Daarvoor was het een iPhone app, die je ook op de iPad kunt gebruiken.
Het laden van het filmaanbod, trailers etc. gaat wel enorm traag, valt mij op.
Absrnd
Maar kan je nu eindelijk betalen met een bioscoop bon code ?
Jona
@Mehmet: Ik heb net even geprobeerd een ticket te kopen met mijn Unlimited kaart en je krijgt inderdaad geen optie om de ticket aan passbook toe te voegen. Zelfs geen ticket met QR code op je scherm.
Eigenlijk is het wel een beetje logisch. Unlimited kaarten kun je namelijk niet ‘kopen’ maar alleen reserveren. Net als gereserveerde kaarten moet je ze ook een half uur van te voren ophalen, wat niet hoeft met normale kaartjes. Als ze passbook kaarten zouden uitgeven zouden ze je in essentie al kaarten geven, zodat je niet meer 30 minuten van te voren in de bioscoop hoeft te zijn.
Barend
Geweldig update heb net even voor de test een kaartje gereserveerd jammer dat ik als unlimited klant de kaart ook niet in Passbook kan plaatsen
Nu hoef ik niet meer in de rij te staan en kan ik vanuit de bioscoopzaal al de volgende film reserveren plus me kaart thuis laten hulde
Sean
@Barend: Hoezo je kaart thuis laten? Je moet gewoon nog je kaartje halen bij de kassa of ATM en eventueel overleggen bij de kaartcontrole.
Mooie update verder!
Barend
Dus als ik een kaartje bestel in de app kan ik daarna niet gewoon naar de controle lopen en naar binnen dat is erg jammer
Trence
Ben ik nu de enige die niet tevreden is over deze update? Ik voel me als PUC-houder echt een beetje in de steek gelaten. Wat biedt deze update mij als PUC-houder extra?
Het is echt debiel te noemen dat ik niet eens m’n Pathe kaartnummer in de app kan opslaan. Waarom krijg ik geen aanbevelingen op basis van m’n bezoekgeschiedenis? Hoezo kan ik geen pushmeldingen krijgen als de filmtijden in de loop van de week zijn gewijzigd?
Daarnaast begrijp ik ook niet waarom het Pathe logo zo achterlijk groot links bovenin moet staan. Ik weet dat ik in de Pathe app zit.. Vier tegels op het dashboard waarbij er drie snelkoppelingen zijn naar die ene tegel, levert echt een chaotische gebruikservaring op. Even doorpakkend op die gebruikservaring, waarom zit er een Pathe Thuis Top20 in? Hier heb ik toch niks aan als ik naar de bioscoop ga?
Waar ik wel wat aan heb is een IMDB link met cijfers van de films. Nou kan ik me voorstellen dat je als Pathe dit liever niet hebt, maar biedt dan iets alternatiefs. Waarom niet je PUC abonnees gebruiken als filmrecensenten? In marketing jargon, maak gebruik van je brand ambassadors! Maak er een sociaal netwerk achter waarbij we films kunnen raten en aanbevelen. Andere PUC leden kunnen volgen omdat we dezelfde film smaak hebben. Dus hoezo “er viel niet zoveel meer te verbeteren”?
Het blijft een vlag op een modderschuit…
Davy
Met de update zijn me oude tickets plots verdwenen.. Buiten dat werd het tijd dat je ook andere tarieven voor tickets kan selecteren zoals CJP-pas ticket. Want dat was met de oude app niet mogelijk…
Digilike
Hoe zit het nu met die Passbook functionaliteit? Die heb ik nog niet kunnen ontdekken.
Digilike
Origineel geplaatst door Trence Het is echt debiel te noemen dat ik niet eens m’n Pathe kaartnummer in de app kan opslaan. zoveel meer te verbeteren”?
Je moet je kaartnummer eenmalig opslaan als je een kaartje reserveert met je PUC. En bij die handeling kun je het nummer blijvend vastleggen.
Niels
Origineel geplaatst door Trence Ben ik nu de enige die niet tevreden is over deze update? Ik voel me als PUC-houder echt een beetje in de steek gelaten. Wat biedt deze update mij als PUC-houder extra? Het is echt debiel te noemen dat ik niet eens m’n Pathe kaartnummer in de app kan opslaan. Waarom krijg ik geen aanbevelingen op basis van m’n bezoekgeschiedenis? Hoezo kan ik geen pushmeldingen krijgen als de filmtijden in de loop van de week zijn gewijzigd?Daarnaast begrijp ik ook niet waarom het Pathe logo zo achterlijk groot links bovenin moet staan. Ik weet dat ik in de Pathe app zit.. Vier tegels op het dashboard waarbij er drie snelkoppelingen zijn naar die ene tegel, levert echt een chaotische gebruikservaring op. Even doorpakkend op die gebruikservaring, waarom zit er een Pathe Thuis Top20 in? Hier heb ik toch niks aan als ik naar de bioscoop ga? Waar ik wel wat aan heb is een IMDB link met cijfers van de films. Nou kan ik me voorstellen dat je als Pathe dit liever niet hebt, maar biedt dan iets alternatiefs. Waarom niet je PUC abonnees gebruiken als filmrecensenten? In marketing jargon, maak gebruik van je brand ambassadors! Maak er een sociaal netwerk achter waarbij we films kunnen raten en aanbevelen. Andere PUC leden kunnen volgen omdat we dezelfde film smaak hebben. Dus hoezo “er viel niet zoveel meer te verbeteren”?Het blijft een vlag op een modderschuit…
Ik ben heel erg blij met het overzicht per stad, zeker voor bijvoorbeeld Amsterdam, dus ik wacht nog even met updaten. Heeft iemand al getest of je nu eindelijk meer dan 1 PUC nummer kan opslaan? (Handig als je vaak met dezelfde persoon/personen naar de film gaat)? Bovenstaande post onderschrijf ik volledig trouwens!
Bubbly
Hmm, gelig oranje en wit… Te veel iOS 7 voor mij, heb liever zwart. Ook handiger in het donker, bijvoorbeeld als je in de zaal nog even de eindtijd wilt opzoeken (biedt deze update dat of mist dat nog?).
Origineel geplaatst door Barend Dus als ik een kaartje bestel in de app kan ik daarna niet gewoon naar de controle lopen en naar binnen dat is erg jammer
Dat is inderdaad wel een gemis. Het zou ook milieuvriendelijker zijn.
Yeee, dat werd tijd!
Het belangrijkste vermelden jullie niet eens: Passbook ondersteuning!
Ook kan je je gekochte tickets nu opslaan in Passbook, best handig!
@BRK: Serieus? Hoe verkrijg je die dan? Na bestelling van een ticket?
En werkt die op je iPad!
Zeer goede update! Lekker helder en overzichtelijk. En direct van uit de app kaartjes kopen met ideal superrrrr!
@BRK: Ik heb in de testversie geen tickets daadwerkelijk gekocht in de app, dus dat heb ik nu alsnog toegevoegd. 🙂
vind de app wat rommelig ogen, het is het gewoon net niet. En ja passbook, leuk maar het is zowat de enige app die het ondersteund.
Mee eens. Vorige style straalde meer klasse uit!
Vind m super !
MrMovie vind ik net iets cleaner!:-)
Mooie App!
Correctie: “Informatie over de films die draaien vind je niet vanaf het tijden & ticket-overzicht”. Die vind je daar ook, je kunt naar informatie van elke film door een tap op het film icoon.
Superupdate!
Een belangrijke verbetering is dat je nu ook een bestelling kunt plaatsen met een Unlimited ticket en een regulier ticket. Dat kon in de oude app niet, maar kan nu gelukkig wel. Ziet er goed uit!
Alleen mensen die de tickets kopen kunnen het in de passbook toevoegen? Of kan het ook met de unlimited?
De app ziet er mooi uit en is nu ook gericht op de iPad. Daarvoor was het een iPhone app, die je ook op de iPad kunt gebruiken.
Het laden van het filmaanbod, trailers etc. gaat wel enorm traag, valt mij op.
Maar kan je nu eindelijk betalen met een bioscoop bon code ?
@Mehmet: Ik heb net even geprobeerd een ticket te kopen met mijn Unlimited kaart en je krijgt inderdaad geen optie om de ticket aan passbook toe te voegen. Zelfs geen ticket met QR code op je scherm.
Eigenlijk is het wel een beetje logisch. Unlimited kaarten kun je namelijk niet ‘kopen’ maar alleen reserveren. Net als gereserveerde kaarten moet je ze ook een half uur van te voren ophalen, wat niet hoeft met normale kaartjes. Als ze passbook kaarten zouden uitgeven zouden ze je in essentie al kaarten geven, zodat je niet meer 30 minuten van te voren in de bioscoop hoeft te zijn.
Geweldig update heb net even voor de test een kaartje gereserveerd jammer dat ik als unlimited klant de kaart ook niet in Passbook kan plaatsen
Nu hoef ik niet meer in de rij te staan en kan ik vanuit de bioscoopzaal al de volgende film reserveren plus me kaart thuis laten hulde
@Barend: Hoezo je kaart thuis laten? Je moet gewoon nog je kaartje halen bij de kassa of ATM en eventueel overleggen bij de kaartcontrole.
Mooie update verder!
Dus als ik een kaartje bestel in de app kan ik daarna niet gewoon naar de controle lopen en naar binnen dat is erg jammer
Ben ik nu de enige die niet tevreden is over deze update? Ik voel me als PUC-houder echt een beetje in de steek gelaten. Wat biedt deze update mij als PUC-houder extra?
Het is echt debiel te noemen dat ik niet eens m’n Pathe kaartnummer in de app kan opslaan. Waarom krijg ik geen aanbevelingen op basis van m’n bezoekgeschiedenis? Hoezo kan ik geen pushmeldingen krijgen als de filmtijden in de loop van de week zijn gewijzigd?
Daarnaast begrijp ik ook niet waarom het Pathe logo zo achterlijk groot links bovenin moet staan. Ik weet dat ik in de Pathe app zit.. Vier tegels op het dashboard waarbij er drie snelkoppelingen zijn naar die ene tegel, levert echt een chaotische gebruikservaring op. Even doorpakkend op die gebruikservaring, waarom zit er een Pathe Thuis Top20 in? Hier heb ik toch niks aan als ik naar de bioscoop ga?
Waar ik wel wat aan heb is een IMDB link met cijfers van de films. Nou kan ik me voorstellen dat je als Pathe dit liever niet hebt, maar biedt dan iets alternatiefs. Waarom niet je PUC abonnees gebruiken als filmrecensenten? In marketing jargon, maak gebruik van je brand ambassadors! Maak er een sociaal netwerk achter waarbij we films kunnen raten en aanbevelen. Andere PUC leden kunnen volgen omdat we dezelfde film smaak hebben. Dus hoezo “er viel niet zoveel meer te verbeteren”?
Het blijft een vlag op een modderschuit…
Met de update zijn me oude tickets plots verdwenen.. Buiten dat werd het tijd dat je ook andere tarieven voor tickets kan selecteren zoals CJP-pas ticket. Want dat was met de oude app niet mogelijk…
Hoe zit het nu met die Passbook functionaliteit? Die heb ik nog niet kunnen ontdekken.
Je moet je kaartnummer eenmalig opslaan als je een kaartje reserveert met je PUC. En bij die handeling kun je het nummer blijvend vastleggen.
Ik ben heel erg blij met het overzicht per stad, zeker voor bijvoorbeeld Amsterdam, dus ik wacht nog even met updaten. Heeft iemand al getest of je nu eindelijk meer dan 1 PUC nummer kan opslaan? (Handig als je vaak met dezelfde persoon/personen naar de film gaat)? Bovenstaande post onderschrijf ik volledig trouwens!
Hmm, gelig oranje en wit… Te veel iOS 7 voor mij, heb liever zwart. Ook handiger in het donker, bijvoorbeeld als je in de zaal nog even de eindtijd wilt opzoeken (biedt deze update dat of mist dat nog?).
Dat is inderdaad wel een gemis. Het zou ook milieuvriendelijker zijn.
@Niels:
Dat overzicht zit er overigens niet in na de update en dat is zeker een gemis! En nee je kan niet meer dan één PUC nummer opslaan.
Geen mogelijk om oudere versie te downloaden als je iDevice niet verder kan dan iOS5, MrMovie geeft die mogelijkheid gelukkig wel!!!
@Bart Breij: “Uitzendtijden”?
Een bioscoop verzorgt “Vertoningen”…