Reacties voor: NS Reisplanner Xtra 3.0 voor iPhone en iPad uitgekomen
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Merkte laatst tijdens een reis dat (i.t.t. Trein) de NS reisplanner bij de planning géén rekening houdt met treinen die vertraagd zijn (en door hun vertraging gebruikt kunnen worden in het reisadvies). Was voor mij een deal-breaker. Bekend of deze functionaliteit er nu wel in zit?
@Marcello: de NS-reisplanner houdt wel rekening met treinen die vertraagd zijn (in tegenstelling tot 9292). De informatie in die app komt van precies dezelfde locatie als de informatie die álle reisplanner-apps gebruiken.
De ene keer dat hij het dus niet heeft gedaan, zal een klein foutje zijn geweest in de app.
@NS: goed bezig 🙂
@Bart: goeie scoop en een mooi voorbeeld van jullie toegevoegde waarde vanwege het échte NL nieuws !
Ziet clean uit!
Gele menubalk ziet beetje uit als poolse messenger Gadu-Gadu op iOS 7
Dit ziet er veelbelovend uit!
Gaan ze de halve-hele app alweer veranderen ja?
Wat jammer is, is dat de app geen bus/metro/tram bevat. Dus als je echt van deur tot deur wil plannen moet je toch weer naar de 9292ov app…als je nu 5 kilometer van het dichtstbijzijnde station loopt maar er rijdt wel een bus, gaat deze toch zeggen dat je moet lopen of met de auto moet…
Nu nog het kopen van kaartjes integreren, kan vooralsnog alleen via internet en uitprinten, zou toch mooi zijn als dat via de iPhone kan.
@Leo Kennis: Precies, dus de app is waardeloos voor een volledig reisadvies.
BETER!!!!
Wat een verbetering. De app werkt zeer prettig. En is overzichtelijk. Prachtig.
ziet er goed uit, maar ik gebruik nog steeds de gepensioneerde app Trein:)
Als ik een reis te voet of met de fiets wil plannen krijg ik op mijn Iphone 4S deze melding ‘Expected status code in (200-299) got 500’. Vooralsnog is alleen het plannen van station tot station mogelijk, bij alle andere manieren van vervoer geeft de app deze foutmelding.
Ligt het aan mij of kloppen de reizen niet die gepland worden? Als ik zonder aanpassingen van de intstellingen een reis plan van Amsterdam Amstel naar Amsterdam Centraal (normaal 10 min.) krijg ik nu een advies van ruim drie kwartier reistijd.
Bij “werk aan het spoor” wordt nog steeds niet gezegd welk alternatief je kunt nemen. Enkel “neem een andere trein” oid dus nu moet je nog uitzoeken hoe je halverwege de reis op een andere manier voort moet zetten. Had het wel fijn gevonden dat je het bij voorbaat al ziet als je van Maastricht naar Amsterdam C. moet en je leest dat de treinen wegens (geplande) spoorwerkzaamheden tussen Eindhoven en Utrecht niet rijden. Welke trein moet er dan genomen worden?
Xtra… Xtra… Waarom heet de app niet gewoon NS Reisplanner?
@Leo Kennis: Ja, ik mis dit dus ook!!! Het idiote is dat het wel op de versie van de android app staat. Ik heb nl. een android mobiel. Maar had het heel graag in de versie van de ipad app gehad
Hoe zet je je geplande reis in je agenda? Bij de oude versie was dit wel mogelijk.
Wanneer je op ‘opties’ klikt dan ‘deel’ en dan optie ‘in agenda zetten’.
Zet een (gele) SPOORKAART VAN HEEL NEDERLAND in de app, zoals die nog niet zo heel lang geleden in elk spoorboekje / intercityboekje voorin stond afgedrukt. Ideaal als uitgangspunt bij het plannen van een treinreis voor: toeristen en incidentele bezoekers uit het buitenland, en ook voor iedereen die niet zo vaak met de trein reist en een ALGEMEEN OVERZICHT van het spoor in één oogopslag wil hebben.
(Ik heb deze kaart zelf als foto in mijn foto-album op mijn smartphone gezet: superhandig!) Cees