Reacties voor: Rabo Bankieren: creditcardbetalingen in app

Rabo Bankieren op iPhone en iPad is bijgewerkt met de optie creditcards in te zien. Binnenkort wordt ook het adresboek in de app verbeterd.
Lees het complete artikel → Rabo Bankieren: creditcardbetalingen in app
Bart Breij -

Reacties: 29 reacties

  1. Op onze betaalrekening hebben mijn man en ik ieder een creditcard, maar ik zie alleen die van mijzelf. Klopt dit? Zou wel jammer zijn… voor de rest een PRIMA-app die ik vaak gebruik.

  2. Hehe, eindelijk! Aangepast voor retina display je kan je CC bekijken ! Goed bezig Rabobank

  3. Ah man, wat doen die wazige foto’s zeer aan de ogen zonde gewoon.

  4. Kijk! Dit is nog eens een goede update.
    Op de CreditCard functie zat ik nl te wachten!
    Goed bezig! 🙂

  5. Het is nu ook mogelijk om in de app geld over te boeken naar een Doelspaarrekening (waarvan de einddatum vastligt). Mooie update.

  6. Is toch niet helemaal eerlijk om zo’n voorbeed scherm te laten zien.
    Wat een saldo staat er op de rekeningen……..

  7. Gelukkig hebben ze bij deze update ook ingebouwd dat het adresboek wordt overgenomen. Vorige update had dit niet waardoor ik dit weer helemaal heb moeten opbouwen na de update.

  8. Hèhè kijk ze leren het wel, eindelijk geupdate voor iPhone 5.

  9. Fijne update, alleen jammer dat ze het lettertype hebben aangepast aan een formaat dat door blinden en slechtzienden gevraagd wordt.

    Edit: Meer mensen die na de update de knop CreditCard niet hebben?

  10. Handige toevoeging op een app die ik veel gebruik en die me goed bevalt. Wel even schrikken hoeveel geld ik aan iTunes kwijt ben door het kopen van apps 😎

  11. @Roy: Ik heb deze gewoon hier staan. Heb je een particuliere creditcard die op een van de rekeningen in je app is gekoppeld? Ik kan namelijk maar aan 1 van mijn zakelijke rekeningen omdat ik deze erbij heb laten koppelen. De overige heb ik niet laten koppelen en kan ik daarom ook niet raadplegen.

  12. Jammer dat ze niet meteen je IBAN rekeningnummer laten zien.

  13. Verschrikkelijke app.
    Bij de ING is het zoveel beter geregeld.

  14. @Jeffrey: Waarom dan? Ik en vele anderen gebruiken volgens mij met veel plezier en gemak deze app.
    Misschien dat de ING (iets) beter is, maar dat maakt van de RABO app nog geen verschrikkelijke app.
    Makkelijk om te roepen, zo zonder onderbouwing

  15. Ze hebben dezelfde programmeerfout gemaakt als de SNS bij de voorlaatste update. De Rabo App op de iPad werkt niet meer in landscapemode. Is dat het (Lance)-syndroom? Slechte controle Rabo!

  16. Zie CC niet :/ .
    Zou overigens ook wel mn opbouwspaarrekening willen zien (bankspaarhypotheek), maar die is ook niet te zien.

  17. Origineel geplaatst door eelcovdg
    Zie CC niet :/
    Zou overigens ook wel mn opbouwspaarrekening willen zien (bankspaarhypotheek), maar die is ook niet te zien.

    die moet je bij je lokale Rabobank laten toevoegen

  18. Rekeningen/cards die je niet ziet heeft niets met de app te maken, de grondslag ligt bij de bank.

    Je kan die diensten bij de bank laten koppelen aan de betreffende pinpas.

  19. Origineel geplaatst door Roy
    die moet je bij je lokale Rabobank laten toevoegen

    Lokale bank bellen/langsgaan bedoel je? Kan dat niet online :S 🙂 ?

  20. Qua functionaliteit wel ok, maar grafisch is dit echt een slecht uitziende app. Die van ABN en ING zijn er grafisch toch een heel stuk gelikter uit.

  21. Ik vind de Rabo app niet gebruiksvriendelijk genoeg. En grafisch gezien is hij gewoon niet mooi. De ING app is wel erg mooi vormgegeven. Ik denk dat er op het gebied van gebruiksvriendelijkheid (geld overmaken) en vormgeving nog veel aanpassingen nodig zijn. De app ziet er uit alsof de focus bij Rabobank niet ligt bij mobiel. Het lijkt meer “een app omdat het erbij hoort”

  22. Iedereen lijkt te vergeten dat de Rabobank als eerste van de Nederlandse banken kwam met een bankieren app. Het kan zijn dat ze nu iets achterlopen, dat heet de wet van de remmende voorsprong. Maar om te roepen dat ze deze app alleen hebben “omdat het erbij hoort” slaat nergens op.

  23. @Peet1962: mobielbankieren is net als internetbankieren persoonsgebonden. Standaard zie je dus alleen je eigen creditcard in je eigen mobiel- en internetbankieren. Toevoegen van extra rekeningen is altijd mogelijk geweest en zal waarschijnlijk ook voor een tweede creditcard van de partner wel mogelijk zijn.

  24. Waar ik me aan stoor is dat ik kleine bedragen niet meer via de app kan overmaken. Alsof ik in de kroeg een random reader bij me heb. En een betaling klaar zetten is ook een beetje nutteloos, kan ik het net zo goed meteen via de site doen.

    Eigenlijk heb ik de app alleen nog geinstalleerd staan voor het saldo inzicht.

  25. Nog steeds heel blij met de app. Zou alleen nog graag een zoekfunctie in de betalingen hebben.

  26. @xAndyx: ja dat mis ik ook, bij abnamro kun je limiet instellen v bv max 500€ zonder randomreader(of hoe die ook heet). Die optie zou het gebruik van online via pc met randomreader voor mij overbodig maken.

  27. @Peet1962: Ja klopt.. Je man kan zijn cc zien via zijn mobielbankieren omdat die cc ook alleen op zijn naam staat..

  28. Zijn er meer mensen die steeds hun toestel opnieuw moeten registreren? Ik word er gek van zo langzamerhand. Misschien sluit ik de app niet goed af of log ik niet goed uit. Iemand enig idee?

  29. @RichieB: dat ze als eerste waren is heel mooi, maar feit blijft dat het gewoon geen gebruiksvriendelijke en mooie app is nu. Vind ik. En ik denk dat Rabobank hier grote stappen in kan maken, zodat ze weer opnieuw voorop lopen.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.