Reacties voor: Rabo Bankieren nu ook geschikt voor de iPad

De iPhone-applicatie Rabo Bankieren van de Rabobank is nu ook geschikt voor de iPad.
Lees het complete artikel → Rabo Bankieren nu ook geschikt voor de iPad
Elger van der Wel - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 28 reacties

  1. Kijk, daar worden we nu blij van. Prima actie van de Rabo!

  2. Gebruik nu ook de iPhone app, en die is super. Deze ook gelijk even downloaden!

  3. Hier heb ik opgewacht, en meteen een update uitgevoerd

  4. Beter! Thuis meteen downloaden. Gebruik nu al een tijdje de iphone app op mijn iPad, maar dit is natuurlijk veel mooier 🙂

  5. dat de andere banken nu ook eens gaan volgen, huidige apps van ING en ABNAMRO zijn stuk minder ver

  6. Ik vraag me af hoe het is gesteld met de veiligheid van deze app en een device met JB.

  7. @mark: vermoedelijk niet veel slechter dan een gemiddelde desktop pc met IE7 of 8…. 🙂

    http://tinyurl.com/2cuj57a

    Maar je hebt een legitiem punt, je hebt geen zicht op wat andere processen op de achtergrond doen.

    Mbt de update; het ziet er veel beter uit. Echter zie ik soms transacties dubbelstaan. Terwijl deze echt (helaas) eenmalig zijn bijgeschreven. Dit gebeurt op het moment dat ik naar beneden scroll en kies vor meer transactie ophalen. De lijst wordt dan veel langer, bovenaan staan dan de oude transacties en daaronder opnieuw de oude transacties met daarweer onder de nieuwe transacties……

  8. Goed zeg! Ik gebruikte hem al in 2x mode op mijn ipad, maar HD is altijd beter!

  9. Ik ben van ING naar Rabo overgestapt vanwege de goede app op de iPhone. Mooi dat het nu ook op de iPad komt. Heb ik tenminste niet het gevoel dat ik voor niets ben overgestapt.

  10. @appelmuisjes:
    is dat het enige waarom je bent overgestapt??????? :O

  11. Rabo goed bezig en ABN AMRO: wakker worden !

  12. Nu van Lanschot ook nog… 😉

  13. Ik had hem al gedownload en ik ben er blij mee.

  14. Ben blij met deze update, ziet er stukken beter uit op de iPad. Er zijn nog wel wat mogelijkheden voor de vormgeving. Maar complimenten voor de Rabobank.

  15. Bug:
    In het overzicht en gespecificeerd scherm op de iPad wordt het Totaal bedrag niet goed weer gegeven. Een Totaal bedrag van b.v. € 122.356,67 wordt weergegeven als
    € 122.35….

    Snel repareren Rabo- programmeurs!

  16. Origineel geplaatst door Opoe
    Bug:
    In het overzicht en gespecificeerd scherm op de iPad wordt het Totaal bedrag niet goed weer gegeven. Een Totaal bedrag van b.v. € 122.356,67 wordt weergegeven als
    € 122.35….Snel repareren Rabo- programmeurs!

    ja, vervelend! alles boven een miljoen is ook ineens verdampd tot enkele tienduizenden euri… gelukkig wel met van die meer… puntjes erachter 🙂

  17. Nu hopen dat ING niet zo lang op zich laat wachten als met de iphone app! Wat dat betreft regelt de Rabobank dat altijd keurig!

  18. -567 geeft hij goed weer

  19. @klaas:
    Lol!

    netjes van Rabobank, ik ben blij dat dit ook mijn bank is!

  20. blij!

  21. Misschien een rare vraag maar deze app. is vrij nieuw voor mij. Kan iemand mij uitleggen waarom ze om een 06 nummer vragen voor een beveiligde data lijn voor mijn online bankieren app. op mijn iPad. Ik kwam bij dit punt toen ik een activeringscode moest aanvragen.

  22. @Qwix: omdat mobilebankieren gekoppeld wordt aan je telefoon zodat je daar ook geld mee over kunt maken. Je moet het sowieso eerst aanvragen bij de Rabobank

  23. Origineel geplaatst door okidoki
    @Qwix: omdat mobilebankieren gekoppeld wordt aan je telefoon zodat je daar ook geld mee over kunt maken. Je moet het sowieso eerst aanvragen bij de Rabobank

    Dus ik zou daar mijn mobiele nummer van mijn smartphone kunnen invoeren maar de activeringscode gewoon kunnen gebruiken voor mijn iPad?

  24. @Qwix: dat klopt, heb ik ook gedaan, gebruik nu dezelfde code van Iphone op Ipad

  25. Origineel geplaatst door okidoki
    @Qwix: dat klopt, heb ik ook gedaan, gebruik nu dezelfde code van Iphone op Ipad

    Oké, dan zal ik dat nummer invoeren. Bedankt voor de hulp 🙂

  26. @Qwix: Het 06-nummer vragen we omdat voor sommige mobielbankier diensten aanvullende authenticatie nodig is. Dit is bijvoorbeeld het geval bij de SaldoChecker. Die kun je alleen gebruiken als we je 06-nummer kunnen controleren. (De SaldoChecker is overigens alleen voor klanten van Rabo Mobiel)

  27. @Opoe: Het totaalbedrag wordt op dit moment niet goed weergegeven. Dit bekijken we en nemen we wellicht mee in een volgende release.

    @Vince: We kijken ook naar de dubbele transacties.

  28. Geweldig handige app. Wist niet eens dat je kleine bedragen en regelmatige transacties zonder Random Reader kunt doen. Ik vind dat echt een ramp-apparaat met z’n slecht reagerende rubber toetsjes en slecht leesbaar display, dus als ze dat ding ooit helemaal lozen ben ik helemaal happy.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.