Billy voor al je abonnementen.

Reacties voor: Review: Bobby zet al jouw lidmaatschappen en vaste uitgaven op een rijtje

Heb je moeite met het bijhouden van alle kosten van verschillende lidmaatschappen en vaste uitgaven? De nieuwe app Billy zet alles voor je op een rijtje en stuurt je een melding zodra er betaald moet worden.
Benjamin Kuijten | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 18 reacties

  1. Op twee verschillende iPhones (5 en 6s) een ergerlijke bug in het invoervak voor eurobedragen. Kan maar één cijfer invoeren. Ongelofelijk. Hoe kan iemand dit zo programmeren?

  2. @Vincent: Ik kan dit niet reproduceren, hier werkt het invoeren van eurobedragen gewoon zoals het moet (zoals ook in de screenshots te zien is).

  3. @Vincent: Oops, dit moet een foutje zijn, uiteraard moet je meer dan één decimaal kunnen invullen! Zou je misschien een opname of screenshot van de bug kunnen sturen naar info@billyapp.co? Dan zorgen we dat dit zo snel mogelijk gefixt is!

  4. Origineel geplaatst door Vincent
    Op twee verschillende iPhones (5 en 6s) een ergerlijke bug in het invoervak voor eurobedragen. Kan maar één cijfer invoeren. Ongelofelijk. Hoe kan iemand dit zo programmeren?

    Hoe kun je een review publiceren zonder dit opgemerkt te hebben . . . . .

  5. Hier het zelfde probleem met het invoeren van de bedragen kan geen komma gebruiken en of het ingevoerde bedrag wissen

  6. @Jean-Paul Horn: mijn regio staat op België

  7. Origineel geplaatst door Jean-Paul Horn
    @achi: Wij kunnen het hier op de redactie (drie verschillende iPhones) niet reproduceren, maar hebben de ontwikkelaar ingelicht.

    Heb het net even getest als ik mijn regio verander naar Nederland dan werkt het het blijkt dat als het op België staat het € teken achter de cijfers staat en bij Nederland ervoor

  8. Hier op iPhone 6 geen problemen met ingeven bedragen achter de komma.

  9. Er worden wel gegevens verzameld en gebruikt om de app te verbeteren, maar deze zullen niet worden doorverkocht en/of op straat komen te liggen.

    Waarom moeten jullie nog gegevens verzamelen? Beetje raar wat jullie mijn gegevens willen geen gebruiken om de app te verbeteren. Dit zijn nu apps waarvan ik denk, had liever de data gewoon op mijn telefoon gehouden en niet bij derden. Gaat ze toch niets aan waar ik allemaal abonnementen heb lopen.

    Best jammer dat deze gegevens dus naar Billy gaan en niet op mijn telefoon blijft. Als dat het geval was geweest dan was het een perfecte app!!

  10. @Vincent: Ik heb hier ook problemen mee, ik kan slechts 1 cijfer ingeven. (Regio staat op België)

  11. Origineel geplaatst door Marc
    Er worden wel gegevens verzameld en gebruikt om de app te verbeteren, maar deze zullen niet worden doorverkocht en/of op straat komen te liggen.
    Waarom moeten jullie nog gegevens verzamelen? Beetje raar wat jullie mijn gegevens willen geen gebruiken om de app te verbeteren. Dit zijn nu apps waarvan ik denk, had liever de data gewoon op mijn telefoon gehouden en niet bij derden. Gaat ze toch niets aan waar ik allemaal abonnementen heb lopen.

    Best jammer dat deze gegevens dus naar Billy gaan en niet op mijn telefoon blijft. Als dat het geval was geweest dan was het een perfecte app!!

    Dat bij een app met vooraf gedefinieerde velden de ingevulde data verzameld wordt ter verbetering van de app, klinkt sowieso niet echt logisch. Vooral als het doel en functie van de app vrij eenduidig en simpel is.

  12. @Jean-Paul Horn: Mijn regio staat op Nederland (invoertaal Duits)

    @Billy: Er valt weinig aan een screenshot te zien: zodra ik één cijfer invoer verschijnt het EUR teken en kan er niets meer bij worden ingevoerd. Dat is het. Ik heb de app nu op twee toestellen gehad. Op iPhone 6s zojuist opnieuw geïnstalleerd. Dezelfde bug weer.

  13. @Marc: @Gabor: Thanks voor je reactie, we hopen dat Billy bevalt!
    Wat betreft de gegevens, we slaan uiteraard geen persoonlijke gegevens op. Alles wat je invoert en toevoegt blijft op jouw telefoon. We weten dan ook niet wat voor abonnementen je hebt of wat je voor prijs invult.

    Het enige wat wij meten is of een gebruiker een abonnement toevoegt, wijzigt, verwijdert en welke schermen een gebruiker ziet. Deze gegevens kunnen wij gebruiken om het design van de app te verbeteren en te kijken of er punten zijn waarop gebruikers afhaken, of onduidelijk zijn.

    Hoop dat dit je opmerking / onduidelijkheden beantwoord!

    @Vincent: @OOlivier: @achi: Bug is bekend en inmiddels opgelost! Een update is onderweg! Thanks voor het melden 🙂

  14. App zojuist even geprobeerd werkt top. Alleen persoonlijk jammer van het icontje. Het is totaal niet relevant maar stoort me onwijs als ik naar me springboard kijk..

  15. Zie zelf het nut hier niet van in.
    Pak een pen en briefje en je zet alles veel sneller op papier dan in deze App.

    Je ziet geen financiëel totaal overzicht of de mogenlijkheid om aan te geven dat iets al betaald is en wat er nog af gaat.

    Beetje zinloos zo in mijn ogen.
    En al helemaal voor die €0,99 die je altijd nodig hebt omdat je altijd over die 4 abbo’s gaat.

  16. @Freaky: ieder natuurlijk zijn/haar persoonlijke voorkeuren. Ik hou dit soort gegevens tot nu toe bij via Evernote, maar vooral het scannen van mail of bankrekening zou mij doen nadenken om deze app te gebruiken.
    En wat betreft de vier abonnementen; ik denk dat de ontwikkelaars de gratis versie vooral als trial beschouwen. Niets mis mee toch? 🙂

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.