Review van Lumines, de bekende game van de PSP. Nu is er een versie voor de iPhone, maar biedt die wel dezelfde gameservaring als in het verleden? Ellen de Lange-Ros testte de game en is niet onder de indruk.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 11 reacties
Roald
De review strookt totaal niet met het cijfer. Hoe kan “een gehandicapte flop” een 6 verdienen…?
mrklippel
belachelijk, geen multiplayer……
dat was de meest vette optie op de psp
stom is het stomstomstom
Dekon
Daarmee dat ik in een kleine recentie op de appstore voor een virtuele joystick en knop heb geopteerd. Het zou het verschil kunnen maken van flop naar top.
TheOnePb
Alle screenshots bevatten ‘bonus’, daaraan zie je al de overdrevenheid :p !
Danny Bevers
Toch komt dit mij bekend voor iemand die deze game aan Gonny wou koppelen op de meeting ;p Ik vraag me af of ik gelijk heb hierin XD
Maar de game ziet er tevens behoorlijk druk uit ben benieuwd hoe hij speelbaar is daarna kijk ik nog wel of ik hem zelf ook wil hebben als hier al over een flop gesproken word. Is dit tevens niet een erg harde bewoording voor een game?
Meteen gekocht toen hij in de appstore verscheen een week of 1.5 geleden. Besturing is idd heel erg slecht. Wat een drama.
Game was/is op de PSP een echte topper. Dit is niks.
Jammer had écht gehoopt dat het toppertje zou zijn.
Bjorn Naessens
Heb het spel ook gekocht onmiddellijk toen het in de appstore was en was ook enorm negatief over de bediening, maar eerlijk gezegd went het wel en ik moet zeggen dat het zelden is dat er nog iets gebeurd met de blokken zonder ik het zelf wil.
De beste truc die ik gevonden heb, is om naar boven te swipen om de blokken te laten vallen, precies minder gevoelig om dan per ongeluk een blok te draaien.
Ik heb er echt plezier mee, maar hoop toch wel stiekem op een controller update.
@Roald: Op de PSP kreeg de game een dikke 9 en dus had ik hoge verwachtingen, die het spel op de iPhone helaas helemaal niet waarmaakt, vandaar de term ‘flop’; het spel was een tegenvaller. Toch vind ik het nog net geen onvoldoende, omdat de game op zich nog wel speelbaar is. Bovendien is hij niet heel duur. Maar hij mist wel de magie waardoor hij niet meer echt leuk is. Hoger dan een 6 heeft hij niet verdiend, maar een echte onvoldoende vond ik net te streng.
@Danny Bevers: goed gezien! Gonny heeft de PSP-versie net als ik ook stukgespeeld en ik was heel benieuwd of zij ook zo teleurgesteld was in deze versie van de iPhone (het antwoord was, later deze week: “jaâ€). Vandaar dat ik donderdag met haar over het spel sprak en heel benieuwd was wat zij er van vond. 🙂
een spel kan toch echt niet tegelijk een flop zijn en toch voldoende. Flop betekent mislukking en niet tegenvaller.
Marc
Origineel geplaatst door om @Ellen de Lange-Ros:een spel kan toch echt niet tegelijk een flop zijn en toch voldoende. Flop betekent mislukking en niet tegenvaller.
Amen.
Maak er dan een 5 van: geen “heel erge” onvoldoende maar toch net waarschuwend…
De review strookt totaal niet met het cijfer. Hoe kan “een gehandicapte flop” een 6 verdienen…?
belachelijk, geen multiplayer……
dat was de meest vette optie op de psp
stom is het stomstomstom
Daarmee dat ik in een kleine recentie op de appstore voor een virtuele joystick en knop heb geopteerd. Het zou het verschil kunnen maken van flop naar top.
Alle screenshots bevatten ‘bonus’, daaraan zie je al de overdrevenheid :p !
Toch komt dit mij bekend voor iemand die deze game aan Gonny wou koppelen op de meeting ;p Ik vraag me af of ik gelijk heb hierin XD
Maar de game ziet er tevens behoorlijk druk uit ben benieuwd hoe hij speelbaar is daarna kijk ik nog wel of ik hem zelf ook wil hebben als hier al over een flop gesproken word. Is dit tevens niet een erg harde bewoording voor een game?
Ja, dat was Ellen: de reviewer.
Meteen gekocht toen hij in de appstore verscheen een week of 1.5 geleden. Besturing is idd heel erg slecht. Wat een drama.
Game was/is op de PSP een echte topper. Dit is niks.
Jammer had écht gehoopt dat het toppertje zou zijn.
Heb het spel ook gekocht onmiddellijk toen het in de appstore was en was ook enorm negatief over de bediening, maar eerlijk gezegd went het wel en ik moet zeggen dat het zelden is dat er nog iets gebeurd met de blokken zonder ik het zelf wil.
De beste truc die ik gevonden heb, is om naar boven te swipen om de blokken te laten vallen, precies minder gevoelig om dan per ongeluk een blok te draaien.
Ik heb er echt plezier mee, maar hoop toch wel stiekem op een controller update.
@Roald: Op de PSP kreeg de game een dikke 9 en dus had ik hoge verwachtingen, die het spel op de iPhone helaas helemaal niet waarmaakt, vandaar de term ‘flop’; het spel was een tegenvaller. Toch vind ik het nog net geen onvoldoende, omdat de game op zich nog wel speelbaar is. Bovendien is hij niet heel duur. Maar hij mist wel de magie waardoor hij niet meer echt leuk is. Hoger dan een 6 heeft hij niet verdiend, maar een echte onvoldoende vond ik net te streng.
@Danny Bevers: goed gezien! Gonny heeft de PSP-versie net als ik ook stukgespeeld en ik was heel benieuwd of zij ook zo teleurgesteld was in deze versie van de iPhone (het antwoord was, later deze week: “jaâ€). Vandaar dat ik donderdag met haar over het spel sprak en heel benieuwd was wat zij er van vond. 🙂
@Ellen de Lange-Ros:
een spel kan toch echt niet tegelijk een flop zijn en toch voldoende. Flop betekent mislukking en niet tegenvaller.
Amen.
Maak er dan een 5 van: geen “heel erge” onvoldoende maar toch net waarschuwend…