Rovio's nieuwste game Amazing Alex is vandaag in de App Store verschenen. De game heeft alleen last van vaak terugkerende foutmeldingen, waardoor levels voor sommige spelers onspeelbaar zijn.
Bij de eerste keer opstarten van het spel kreeg ik de beruchte melding gelijk over mijn hoofdmenu heen. Ik heb hem weggeklikt en kon daarna spelen.
Vervolgens krijg je na ieder voltooid level een oproep om je aan te melden bij Game Centre. Dat heb ik dus niet gedaan. Tot nu toe heb ik de beruchte melding nog niet weer gehad.
Mogelijk is de workaround, behalve het inschakelen van de vliegtuigmodus zoals Nick zegt, om het spel te deïnstalleren, inclusief verwijderen van Game Centre gegevens, daarna opnieuw installeren en de Game Centre voorlopig niet meer aan te zetten.
Te vroeg gejuicht. Als ik het spel afsluit en later weer start, krijg ik inderdaad de melding continu over m’n scherm. Het enige wat helpt is hard afsluiten en dan weer opnieuw starten.
Ook na een slaapstand krijg je continu die melding.Hopelijk komt die fix gauw.
Dekon
Phfff… Alweer niet universeel,typisch het geldwolf gedrag van Rovio
Braindead
Je internet van je ipad afsluiten.. Werkt bij mij..
ultimasnake
@Dekon: Buiten universeel of niet. Waarom moet de ‘HD’ versie zo veel duurder zijn dan die van de iphone? De graphics zijn denk ik hoe dan ook wel indentiek gok ik zo…
Hans
Even uitgelogd in de gamecenter app: nergens last van, werkt perfect.
Alex
En de 1e update is een feit. Het gamecenter-probleem moet nu verholpen zijn.
spel werkt hier prima, behalve dat ik gewoonweg niet kan aanmelden voor gamecenter. maar dit zou misschien aan iOS6 kunnen liggen.
wat ik gewoon heb gedaan: game afsluiten dan vliegtuigmodus aan en dan de game weer opstarten:D
Ziet er erg mooi uit, maar is dit niet gewoon The Incredible Machine…? (“tim.exe” zovaak opgestart!)
Bij de eerste keer opstarten van het spel kreeg ik de beruchte melding gelijk over mijn hoofdmenu heen. Ik heb hem weggeklikt en kon daarna spelen.
Vervolgens krijg je na ieder voltooid level een oproep om je aan te melden bij Game Centre. Dat heb ik dus niet gedaan. Tot nu toe heb ik de beruchte melding nog niet weer gehad.
Mogelijk is de workaround, behalve het inschakelen van de vliegtuigmodus zoals Nick zegt, om het spel te deïnstalleren, inclusief verwijderen van Game Centre gegevens, daarna opnieuw installeren en de Game Centre voorlopig niet meer aan te zetten.
Ze zijn er mee bezig…
Te vroeg gejuicht. Als ik het spel afsluit en later weer start, krijg ik inderdaad de melding continu over m’n scherm. Het enige wat helpt is hard afsluiten en dan weer opnieuw starten.
Ook na een slaapstand krijg je continu die melding.Hopelijk komt die fix gauw.
Phfff… Alweer niet universeel,typisch het geldwolf gedrag van Rovio
Je internet van je ipad afsluiten.. Werkt bij mij..
@Dekon: Buiten universeel of niet. Waarom moet de ‘HD’ versie zo veel duurder zijn dan die van de iphone? De graphics zijn denk ik hoe dan ook wel indentiek gok ik zo…
Even uitgelogd in de gamecenter app: nergens last van, werkt perfect.
En de 1e update is een feit. Het gamecenter-probleem moet nu verholpen zijn.
Er is een update voor de game center