Uitgeverij Sanoma gaat dit jaar enkele honderdduizenden euro's investeren in het ontwikkelen van toepassingen voor de iPad. Het bedrijf denkt dat het nog wel drie tot vijf jaar gaat duren voor het tablet echt impact heeft op de uitgeefbranche.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 3 reacties
René
Op dit moment moeten dit soort initiatieven hun eigen publiciteit nog creëren. Hopelijk komen er snel allerlei uitgaven voor devices als de iPad beschikbaar, al is het maar als gratis demo …… o ja ….. eerst de iPad nog natuurlijk !
Nick
geweldig, het begin van het eind voor drukwerk… zou dit zo’n impact gaan krijgen. Voor designers gaat een wereld open.
Op dit moment moeten dit soort initiatieven hun eigen publiciteit nog creëren. Hopelijk komen er snel allerlei uitgaven voor devices als de iPad beschikbaar, al is het maar als gratis demo …… o ja ….. eerst de iPad nog natuurlijk !
geweldig, het begin van het eind voor drukwerk… zou dit zo’n impact gaan krijgen. Voor designers gaat een wereld open.
Met ze “magazienes”…