De betaalde versie van Song Pop is zojuist opgedoken in de App Store voor de iPhone, iPod touch en iPad. Het is dezelfde online muziekquiz waarin je zo snel mogelijk liedjes raadt tegen een online tegenstander, maar dan vrij van reclame. Daarnaast kan je maximaal 40 potjes hebben openstaan in plaats van 20 en zijn de muziekclips volgens ontwikkelaar FreshPlanet uitgevoerd in een hogere audiokwaliteit. De betaalde versie kost 1,59 euro, maar eigenlijk ontbreekt het aan een eigenschap die we graag hadden willen zien.

De online muziekquiz waarin je rondes wint van je tegenstander en die in een voetbalstand worden bijgehouden, wist nog sneller een groot publiek te bereiken dan het online tekenspelletje Draw Something al eerder was gelukt. Daarbij had Song Pop beslist baat van de aanbeveling van Facebook-directeur Mark Zuckerberg. De gratis versie van Song Pop telt 219 waarderingen in de App Store met een gemiddelde score van 4 sterren. Het is niet weg te slaan uit de top 10 meest gedownloadde gratis iPhone-apps. Op iPhoneclub schreven we al eerder een uitgebreide impressie over Song Pop.
Downloaden: Song Pop Premium (€1,59, universele app)
Ook genoemd: Song Pop (gratis met reclame, universele app)
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Ik heb de betaalde versie gedownload, maar ik kan nog steeds maar 20 spellen maximaal spelen. Weet iemand waar dit aan ligt?
Volgens mij ben ik nog geen reclame tegengekomen in de gratis versie… Of het valt al niet meer op 😉
En ook net zoals bij Draw Something verveelt dit ook weer snel. Na twee weken spelen had ik het al weer gezien. Leuk maar wel voor maar heel even!
@Sven: Heb je de gratis versie ook nog op de iPhone staan? Misschien moet je die eerst verwijderen – wil nog wel eens het geval zijn met twee versies die een account delen.
@Bart Breij: Ff geheel offtopic, maar ik vraag het me ELKE keer af als ik jouw naam zie. Woonde jij niet toevallig vroeger daar in de buurt van Hijken en Oranje enzo? Of ben jij een hele andere Bart Breij…
En ontopic: Ik heb niet meegedaan aan de DrawSomething en Wordfeud rage (allebei minder dan 1 uur volgehouden). Met deze app gebeurt denk ik hetzelfde, heb het nu al wel gezien. Steeds dezelfde liedjes… De reclames in de gratis versie waren me trouwens niet eens (echt) opgevallen.
Net als draw something enthousiast aan begonnen , 2 dagen spelen. En toen weg, leuk voor even.
Eens… ben er ook al klaar mee
@Sven: Ik heb het zelfde en ik heb zelfs nu reclame in die reclame vrije betaalde versie en maar 20 mensen echt raar
Wat vreemd. Goed om te weten, bedankt!
Lol wie de oude Song pop heeft niet verwijdere n of updaten want hij is dan nog reclamevrij na de update niet meer
Heb hetzelfde probleem; ik kan ook maar 20 spellen open hebben staan. Heb de gratis versie verwijdert & mezelf uit- en ingelogd maar het probleem blijft :-/
Nu helemaal een goeie reden om m niet meer te spelen en te updaten.. elke x weer reclame tussendoor zeker? het was nu juist een lekker vlot spel, maar al snel verveeld door dezelfde muziek.. na 10 potjes weet iedereen ze wel en gaat het niet meer om kennis maar om snelheid, ipv beide.
@Sander: Ha Sander, woonde er niet in de buurt, maar je hebt beslist de goede persoon voor je. Tof je hier te zien. 🙂
Het blijven leuke spelletjes, maar voor zeer korte duur. De maker zal wel gedacht hebben: zo snel mogelijk cashen.
Ik betaal niet meer voor dit soort spellen. Hoewel ik best inapp een pack wil kopen, maar die zijn hier vind ik erg duur. Over 3 weken is er weer een ander hip spel…
Kan je ook met twee accounts spelen op de zelfde iPad?