Surfkledingmerk Billabong lanceert betaalde iPhone-game

Surfkledingmerk Billabong lanceert betaalde iPhone-game

In Billabong Surf Trip moet je op bestaande surflocaties proberen zoveel mogelijk surftrucs uit te halen.
Elger van der Wel -

Billabong Surf TripHet surfkledingmerk Billabong heeft sinds vandaag een eigen iOS-game. Het gaat hierbij niet om een klein gratis spelletje ter promotie van het merk, maar om een betaald surfspel: Billabong Surf Trip, gemaakt door spelletjesontwikkelaar Chillingo. Doel van het spel is om zoveel mogelijk surftrucs uit te halen en zo een topscore neer te zetten.


Bij het spel kun je op elf echt bestaande locaties surfen. De golven in de levels zijn volgens de makers aangepast aan hoe de golven daadwerkelijk op die plaatsen zijn. Je kunt je eigen personage aanmaken en hebt de keuze uit een flinke selectie van surfplanken en surfkleding, die je kunt kopen met geld dat je verdient tijdens het spelen.

Je kunt in totaal achttien trucs uitvoeren in Billabong Surf Trip. Bekende surfers, waaronder Andy Irons, Taj Burrow, Joel Parkinson en Tiago Peres geven tips hoe je dat kunt doen. Als je uiteindelijk een score hebt neergezet kun je die online delen met de rest van de wereld via Crystal. De applicatie is geschikt voor zowel de iPhone als de iPad.

Downloaden: Billabong Surf Trip (€2,39)

Informatie

Laatst bijgewerkt
7 oktober 2010 om 21:13
Onderwerpen
, ,
Categorie
Games

Reacties: 7 reacties

  1. Veeeel te duur

  2. @boestin: Voor niks gaat de zon op. Ik vind het een mooie app mensen moeten niet zeuren over prijzen maar eerst nadenken wat iets kost om te maken.

  3. Gemiste kans, voor een promotionele reclame app geld gaan vragen …

  4. @gserban:
    Mensen die iets maken moeten ook nadenken over wat iemand ervoor wil betalen.

  5. Dit is een reclame app, dan zou het gratis moeten zijn. Mij niet gezien.

  6. Dit werkt meer tegen billabong dan mee, je gaat geen geld vragen voor een app die je eigen merk promoot. De ontwikkeling die in de app is gestoken (en het geld wat dit kost) moet door zo’n bedrijf als investering voor merkbekendheid worden gezien. Totaal nutteloos! Ik denk dat het uiteindelijk averechts werkt bij de meeste mensen…

  7. Chillingo is geen ontwikkelaar, alleen maar een uitgever. Het spel is dus niet ontwikkeld door Chillingo, zoals in het artikel staat.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.