T-Mobile heeft een persbericht verstuurd met daarin de mededeling dat door het succes van in begin 2009 gelanceerde T-Mobile Klantenforum er behoefte was aan een mobiele versie. T-Mobile heeft daarom voor verschillende platformen een gratis applicatie gemaakt om het T-Mobile-forum te bekijken en gebruiken. Ook voor de iPhone is er een forumapplicatie gemaakt, zodat je ook op je iPhone toegang kunt krijgen tot het forum voor eventuele vragen aan medewerkers van T-Mobile of andere mensen met een iPhone.
Hendrik Kasteel, Directeur Marketing bij T-Mobile Nederland zegt over de introductie van de nieuwe forumapplicatie:
Het aanbod van applicaties groeit enorm. T-Mobile wil haar klanten graag eigen applicaties aanbieden die gerelateerd zijn aan onze producten en diensten. Hiermee hopen we het gemak te vergroten voor onze klanten en het gebruik van mobiel internet te vereenvoudigen. Een extra service naar onze klanten toe
De forumapplicatie is geschikt voor iPhone 3G en de iPhone 3GS. Naast het iPhone-platform worden ook Android- en BlackBerry-telefoons ondersteund. Bij BlackBerry heb je OS 4.3 of hoger. Gebruikers met een Android of BlackBerry kunnen de applicatie vanaf vandaag installeren en op korte termijn kunnen toestellen met Windows Mobile en Symbian de applicatie gaan gebruiken. Voor iPhone-gebruikers ligt het aan Apple. Deze moet de applicatie eerst goedkeuren.
T-Mobile geeft op hun site een uitgebreide beschrijving hoe je de applicatie kunt downloaden en gebruiken. Voor diegene die al een My T-Mobile ID hebben en hun wachtwoord nog weten kunnen naar http://www.t-mobile.nl/apps zodra de applicatie goedgekeurd is.
Op de weblog van T-Mobile is nog niets te vinden van de forumapplicatie. Ook op het forum zelf is de informatie nog summier. Op dit moment is het onduidelijk wanneer voor jou als iPhone-gebruiker de applicatie gebruikt kan worden.
Bron: Persbericht T-Mobile
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Problem with the t-mobile forum is if there is anything negative they respond in a non friendly way , the only way to improve a network is to listen to customers not attack them
Het zou zo lachen zijn moest Apple nu eens net deze applicatie afkeuren …
Wat een lelijk icoontje, wel handig voor support I guess.
Voor Iphone gebruikers die T-Mobile webcare op Twitter volgen is het al heel wat duidelijker….
“Mobiel toegang tot ons forum. Per direct voor Android en BlackBerry (vanaf software versie 4.3). iPhone variant wacht op Apple goedkeuring”
“De forum applicatie is geschikt voor iPhone 3G en de iPhone 3GS. Naast het iPhone-platform worden ook Android- en BlackBerry-telefoons ondersteunt.”
ondersteund is voltooid deelwoord dus met een D
Bedankt 😉
Geweldig jongens, binnenkort hebben we mobilesafari niet meer nodig want dan hebben we een app voor elke website op de internets!
. . . Op de weblog van T-Mobile is nog niets te vinden van de forum applicatie. Ook op het forum zelf is de informatie nog summier . . .
Net zoals het t-mob web-forum dus: geen nieuws en t-mob is onbekend met de klacht en nonsens antwoorden op het forum van t-mob.
Dacht dat ze bezig waren 1 jaar terug met een eigen belstatus app dat ze die eerst uit brengen zie hier echt niet het nut van.
Krijgen ze zoveel klachten dat men ook al via een iPhone app wil reageren .. Naja geef mij maar een belstatus app dat voegt tenminste wat toe hier heb ik dus niks aan.
zouden ze dan de 3G dekking serieus gaan nemen, whoeahaaaaa het blijven verkopers die lui
Inderdaad, vandaag in Schagen voor de Paasvee. Twee iPhones met T-Mobile (ofc). Geen 3G bereik, 2 á 3 reception bars. Uploaden Twitpic: connection timed out. Nokia E71 met KPN. Volledig 3G ontvangst met 5 reception bars. Facebook update: no problemo.
Kortom, wel leuk en aardig deze window dressing maar boven Alkmaar is er geen 3G te bespeuren. Deze app zal dus ook tergend langzaam werken. Da-ag T-Mobile.
Koop dan een belstatus applicatie in de Appstore.. Die op dit moment beschikbaar zijn werken prima.
@VonZescao:
Veel plezier ;).
Ik zou het meer op prijs stellen als T-mobile haar energie stopt in het verbeteren van het netwerk.
Dat is op veel plaatsen heel slecht!
Men komt daar ook op geen enkele manier aan tegemoet.
Doe wat aan de klantenbinding op een manier waar iedereen wat aan heeft. VERBETER HET NETWERK!!!!!!