T-Mobile heeft een persbericht verstuurd met daarin de mededeling dat door het succes van in begin 2009 gelanceerde T-Mobile Klantenforum er behoefte was aan een mobiele versie. T-Mobile heeft daarom een voor verschillende platformen een gratis applicatie gemaakt om het forum te bekijken en gebruiken.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 14 reacties
Thumper_uk
Problem with the t-mobile forum is if there is anything negative they respond in a non friendly way , the only way to improve a network is to listen to customers not attack them
Het zou zo lachen zijn moest Apple nu eens net deze applicatie afkeuren …
Rian
Wat een lelijk icoontje, wel handig voor support I guess.
Rens100
Voor Iphone gebruikers die T-Mobile webcare op Twitter volgen is het al heel wat duidelijker….
“Mobiel toegang tot ons forum. Per direct voor Android en BlackBerry (vanaf software versie 4.3). iPhone variant wacht op Apple goedkeuring”
Els Rhijnsburger
“De forum applicatie is geschikt voor iPhone 3G en de iPhone 3GS. Naast het iPhone-platform worden ook Android- en BlackBerry-telefoons ondersteunt.”
ondersteund is voltooid deelwoord dus met een D
Bedankt 😉
Shake
Geweldig jongens, binnenkort hebben we mobilesafari niet meer nodig want dan hebben we een app voor elke website op de internets!
dries6951
. . . Op de weblog van T-Mobile is nog niets te vinden van de forum applicatie. Ook op het forum zelf is de informatie nog summier . . .
Net zoals het t-mob web-forum dus: geen nieuws en t-mob is onbekend met de klacht en nonsens antwoorden op het forum van t-mob.
dick
Dacht dat ze bezig waren 1 jaar terug met een eigen belstatus app dat ze die eerst uit brengen zie hier echt niet het nut van.
Danny Bevers
Krijgen ze zoveel klachten dat men ook al via een iPhone app wil reageren .. Naja geef mij maar een belstatus app dat voegt tenminste wat toe hier heb ik dus niks aan.
emonty
zouden ze dan de 3G dekking serieus gaan nemen, whoeahaaaaa het blijven verkopers die lui
Inderdaad, vandaag in Schagen voor de Paasvee. Twee iPhones met T-Mobile (ofc). Geen 3G bereik, 2 á 3 reception bars. Uploaden Twitpic: connection timed out. Nokia E71 met KPN. Volledig 3G ontvangst met 5 reception bars. Facebook update: no problemo.
Kortom, wel leuk en aardig deze window dressing maar boven Alkmaar is er geen 3G te bespeuren. Deze app zal dus ook tergend langzaam werken. Da-ag T-Mobile.
1862
Koop dan een belstatus applicatie in de Appstore.. Die op dit moment beschikbaar zijn werken prima.
Ik zou het meer op prijs stellen als T-mobile haar energie stopt in het verbeteren van het netwerk.
Dat is op veel plaatsen heel slecht!
Men komt daar ook op geen enkele manier aan tegemoet.
Doe wat aan de klantenbinding op een manier waar iedereen wat aan heeft. VERBETER HET NETWERK!!!!!!
Problem with the t-mobile forum is if there is anything negative they respond in a non friendly way , the only way to improve a network is to listen to customers not attack them
Het zou zo lachen zijn moest Apple nu eens net deze applicatie afkeuren …
Wat een lelijk icoontje, wel handig voor support I guess.
Voor Iphone gebruikers die T-Mobile webcare op Twitter volgen is het al heel wat duidelijker….
“Mobiel toegang tot ons forum. Per direct voor Android en BlackBerry (vanaf software versie 4.3). iPhone variant wacht op Apple goedkeuring”
“De forum applicatie is geschikt voor iPhone 3G en de iPhone 3GS. Naast het iPhone-platform worden ook Android- en BlackBerry-telefoons ondersteunt.”
ondersteund is voltooid deelwoord dus met een D
Bedankt 😉
Geweldig jongens, binnenkort hebben we mobilesafari niet meer nodig want dan hebben we een app voor elke website op de internets!
. . . Op de weblog van T-Mobile is nog niets te vinden van de forum applicatie. Ook op het forum zelf is de informatie nog summier . . .
Net zoals het t-mob web-forum dus: geen nieuws en t-mob is onbekend met de klacht en nonsens antwoorden op het forum van t-mob.
Dacht dat ze bezig waren 1 jaar terug met een eigen belstatus app dat ze die eerst uit brengen zie hier echt niet het nut van.
Krijgen ze zoveel klachten dat men ook al via een iPhone app wil reageren .. Naja geef mij maar een belstatus app dat voegt tenminste wat toe hier heb ik dus niks aan.
zouden ze dan de 3G dekking serieus gaan nemen, whoeahaaaaa het blijven verkopers die lui
Inderdaad, vandaag in Schagen voor de Paasvee. Twee iPhones met T-Mobile (ofc). Geen 3G bereik, 2 á 3 reception bars. Uploaden Twitpic: connection timed out. Nokia E71 met KPN. Volledig 3G ontvangst met 5 reception bars. Facebook update: no problemo.
Kortom, wel leuk en aardig deze window dressing maar boven Alkmaar is er geen 3G te bespeuren. Deze app zal dus ook tergend langzaam werken. Da-ag T-Mobile.
Koop dan een belstatus applicatie in de Appstore.. Die op dit moment beschikbaar zijn werken prima.
@VonZescao:
Veel plezier ;).
Ik zou het meer op prijs stellen als T-mobile haar energie stopt in het verbeteren van het netwerk.
Dat is op veel plaatsen heel slecht!
Men komt daar ook op geen enkele manier aan tegemoet.
Doe wat aan de klantenbinding op een manier waar iedereen wat aan heeft. VERBETER HET NETWERK!!!!!!