Reacties voor: T-Mobile houdt enquête over nieuwe My T-Mobile app
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Oké. Ben ik nu even ik dat ik bij Vodafone zit 😛 Er is ook veel kritiek op de Vodafone app, maar zo vindt ik de My Vodafone app wel véél beter dan de ‘toekomstige’ My T-Mobile app.
Ook al zo kinderlijk….
Kinderlijk? Gewoon een prachtig design.
T mobile kan beter een enquete houden over het bereik.
@Zaandammer: Precies!
@Zaandammer: Precies!Dat vind ik ook!
ik snap het gezeur niet zo altijd over het bereik want ik zit al 5jaar bij t-mobile en heb nog nooit ergens last van. maar goed jullie hebben vast een andere provider en hebben en bezeren dit zeker op dingen van horen zeggen. maar goed iedere provider heeft zo zijn plus en min punten en volgens mij ging het hier om de app en niet om het wel of niet goede bereik van t-mobile 😉
T-Boefile zou een geschikter naam zijn voor deze bende.
Kon mijn abonnement maar niet opzeggen, omdat ze alsmaar graag geld wilden blijven kloppen en heb ik dus mijn incasso moeten laten blokkeren.
Nooit meer T-Boef ile voor mij.
@Sezgin: kpn is ook erg omdat ik 1 maand van te voren moest opzeggen deed ik dat ook, laatste 2 weken van te voren vroeg ik wat zal kosten als over ga naar prepiad (dat was een vraag) opzegging was verwijderd van twee weken terug. Ik zei tegen hun dat een vrasg was hun lachend oh ik heb per ongelijk verwijderd en verder kon ze niet helpen, daarna keek ik naar mij facturen via app 12 maanden was afgereknd en 13de factuur was onderweg :s je regelt alles zo goed en dan verpesten hn alles voor je. 1x had ik 95 belminuten dat wilde op krijgen dus ik belde ff naar buitenland en keek bij my kpn daar ging niks af en ik kreeg een rekening van 500+.
Bij tmobile wilde stoppen (hele zeuren prepaid is duur als ongeluk gebeurt hun kan je mensen bereiken hallo nood oproep is gratis en je kan zonder simkaart bellen) maar dat gebeurde niet terwijl hun hadden gezegd je abo verloopt op dat datum, ik belde weer dat hun oeten stoppen en mij numer wil behouden dit keer hadden hun mij simkaart geblokkeeerd ik oest naar tmobile en betaalde 35+ en daarna moest ik weer abo opzeggen.
Nu zijn abo 3x of 5x zo duurder voor mij nooit meer abo!