Tapulous is goed bezig: ze gingen tussen september en december van nul inkomsten naar break-even. De nieuwste game Tap Tap Revenge II staat ook inmiddels op de rol.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 16 reacties
Milo
Ik kijk uit naar Tap tap Revenge II want Tap tap Revenge is nu al gewoon heerlijk. Goed uitgedacht spel
The_mastermind15
ZO! ik verbaas me er steeds weer over hoeveel geld het kost om zo’n simpel programma te maken 😮
waar gaan de meeste kosten nu in zitten vraag ik me af?
Robin
Origineel geplaatst door The_mastermind15 ZO! ik verbaas me er steeds weer over hoeveel geld het kost om zo’n simpel programma te maken 😮
waar gaan de meeste kosten nu in zitten vraag ik me af?
Dat vraag ik me nou al langere tijd af. Als je geen Mac hebt, dan gaat daar geld aan uit. Maar voor de rest..loon :P?
Jru
Tja, inrichting en bedrijfsruimte, chamber of commerce, electriciteit, gas, koffiedame(s), teveel spelletje testen, eten enzovoorts… Dus,….
Omar
Origineel geplaatst door Jru Tja, inrichting en bedrijfsruimte, chamber of commerce, electriciteit, gas, koffiedame(s), teveel spelletje testen, eten enzovoorts… Dus,….
Origineel geplaatst door Jru Tja, inrichting en bedrijfsruimte, chamber of commerce, electriciteit, gas, koffiedame(s), teveel spelletje
testen, eten enzovoorts… Dus,….
Ehm $1,8 miljoen?
Ze houden blijkbaar van duur eten:p
apoZ
“na zes maanden zijn er 3x meer games in de App Store dan er voor de Nintendo DS en 5x meer games dan er voor de PSP beschikbaar zijn.”
Als iFart al een ‘game’ is ja, dan halen ze makkelijk meer dan PSP en NintendoDS, daar kost een spelletje maken meer dan 1,8 miljoen $….
Tom
Wie weet hoeveel mensen er in dat bedrijf werken? Dan moeten die werknemers nog een fatsoenlijke werkplek hebben met een leuk computertje. Maar zoals in het artikel te lezen hebben ze niet 1 applicatie gemaakt maar meerdere. En denk vooruit, Tap Tap Revenge II?! Andere applicaties?! Een bedrijf kan niet blijven leven van 1 applicatie, het moet door blijven kunnen ontwikkelen. Een toekomst visie heet dat geloof ik.. Daarin zullen de meeste kosten zitten denk ik.. @The_mastermind15 –
@apoZ: En als iFart geen game is, dan halen ze het niet?
iKevin
@Sander: Heerlijke reactie. goeie humor
CegizMan
…na zes maanden zijn er 3x meer games in de App Store dan er voor de Nintendo DS en 5x meer games dan er voor de PSP beschikbaar zijn.
Juist ja, 90% er van is gewoon prut. Het leuke aan de DS en PSP is dat het een stuk beter is mede dankzij de 1st party’s (hallo, Apple? Ik heb het tegen jou). Verder ben ik ook altijd onzeker na het installeren van een app, omdat ik denk dat hij telkens gaat crashen of dat het gewoon een zeer tegenvallend product is. Bij de ‘echte’ handhelds heb je dit echter niet, omdat die namelijk alleen voor dat concept opgebouwd is.
Dit is dezelfde situatie als me de PC en consoles, heb ik nog genoeg schijf ruimte? En de juiste specs? Installeert het programma überhaupt goed?
softijs
Beetje triest eigenlijk als na zes maanden 3x meer games in de App Store dan er voor de Nintendo DS zijn en 5x meer games dan er voor de PSP beschikbaar zijn en geeneen spel is leuker nou das knap hoor. Dan hoefen die andere platformen iig niet bang te zijn voor Apple. Dat belooft heel weinig voor de toekomst.
M1ch3l
Wel jammer dat 95% van de spellen pure amateurflut is die proberen wat geld te verdienen.
Maargoed ik had niet verwacht dat zoiets 1,8 miljoen kostte!
mrtnd
“Het bedrijf maakt onder andere de applicaties Tap Tap Revenge en Tweetsville.”
Ja en nee 🙂 Tapolous maakte al Twinkle, maar heeft een paar maanden geleden ook (de ontwikkelaar van) Tweetsville overgenomen. Ik heb Twinkle wel nog toegevoegd, aangezien dat echt hun eigen applicatie is/was.
Ik kijk uit naar Tap tap Revenge II want Tap tap Revenge is nu al gewoon heerlijk. Goed uitgedacht spel
ZO! ik verbaas me er steeds weer over hoeveel geld het kost om zo’n simpel programma te maken 😮
waar gaan de meeste kosten nu in zitten vraag ik me af?
Dat vraag ik me nou al langere tijd af. Als je geen Mac hebt, dan gaat daar geld aan uit. Maar voor de rest..loon :P?
Tja, inrichting en bedrijfsruimte, chamber of commerce, electriciteit, gas, koffiedame(s), teveel spelletje testen, eten enzovoorts… Dus,….
Ehm $1,8 miljoen?
Ze houden blijkbaar van duur eten:p
“na zes maanden zijn er 3x meer games in de App Store dan er voor de Nintendo DS en 5x meer games dan er voor de PSP beschikbaar zijn.”
Als iFart al een ‘game’ is ja, dan halen ze makkelijk meer dan PSP en NintendoDS, daar kost een spelletje maken meer dan 1,8 miljoen $….
Wie weet hoeveel mensen er in dat bedrijf werken? Dan moeten die werknemers nog een fatsoenlijke werkplek hebben met een leuk computertje. Maar zoals in het artikel te lezen hebben ze niet 1 applicatie gemaakt maar meerdere. En denk vooruit, Tap Tap Revenge II?! Andere applicaties?! Een bedrijf kan niet blijven leven van 1 applicatie, het moet door blijven kunnen ontwikkelen. Een toekomst visie heet dat geloof ik.. Daarin zullen de meeste kosten zitten denk ik.. @The_mastermind15 –
@Vassili – of dure koffie/dames
@apoZ: En als iFart geen game is, dan halen ze het niet?
@Sander: Heerlijke reactie. goeie humor
Juist ja, 90% er van is gewoon prut. Het leuke aan de DS en PSP is dat het een stuk beter is mede dankzij de 1st party’s (hallo, Apple? Ik heb het tegen jou). Verder ben ik ook altijd onzeker na het installeren van een app, omdat ik denk dat hij telkens gaat crashen of dat het gewoon een zeer tegenvallend product is. Bij de ‘echte’ handhelds heb je dit echter niet, omdat die namelijk alleen voor dat concept opgebouwd is.
Dit is dezelfde situatie als me de PC en consoles, heb ik nog genoeg schijf ruimte? En de juiste specs? Installeert het programma überhaupt goed?
Beetje triest eigenlijk als na zes maanden 3x meer games in de App Store dan er voor de Nintendo DS zijn en 5x meer games dan er voor de PSP beschikbaar zijn en geeneen spel is leuker nou das knap hoor. Dan hoefen die andere platformen iig niet bang te zijn voor Apple. Dat belooft heel weinig voor de toekomst.
Wel jammer dat 95% van de spellen pure amateurflut is die proberen wat geld te verdienen.
Maargoed ik had niet verwacht dat zoiets 1,8 miljoen kostte!
“Het bedrijf maakt onder andere de applicaties Tap Tap Revenge en Tweetsville.”
Tweetsville moet zijn: Twinkle?
Ja en nee 🙂 Tapolous maakte al Twinkle, maar heeft een paar maanden geleden ook (de ontwikkelaar van) Tweetsville overgenomen. Ik heb Twinkle wel nog toegevoegd, aangezien dat echt hun eigen applicatie is/was.