Reacties voor: TechFish: tech-nieuwslezer voor de iPad gelanceerd
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Zeer mooi magazine 5 sterren waard
ziet er interessant uit, ga em uitproberen
Prachtig uitgevoerd en zeer informatief. Als je een hekel hebt aan reclame (zoals ik) kun je voor drie eurootjes upgraden naar een reclamevrije versie.
Prachtige app !!!!!
App werkt niet op iPad. Na enkele seconden sluit FishTech zichzelf af. OS blijft gewoon stabiel. Mijn iPad is in originele staat.
Heb het even getest, probleem doet zich bij mij niet voor. Even eraf halen en opnieuw installeren ???
@ben: Dat crashen zou natuurlijk niet moeten gebeuren, daar gaan we naar kijken.
@diek en bartjuhh: dank!
Same here .. crashed hier steeds .. mooi concept
Leuke app! Goed om even snel de techie headlines te scannen.
Bij mij werkt hij prima trouwens.
Bij mij werkt hij in principe prima. Heb wel ook al een crash gehad. Bij het openen van een artikel. Verder wel mooi vorm gegeven alles.
Leuke app, maar ook bij mij stopt hij er steeds mee!
Dit ziet eruit zoals je magazines e.d. wilt lezen op de iPad.
Ook mooi subtiel die reclame berichten (zoals de achtergrond), daarmee blijft het voor de uitgever rendabel terwijl de lezer zich niet blauw hoeft te betalen. Mooi!
Prachtig vormgegeven.
Maar helaas, ook bij mij crashed de App.
Bijvoorbeeld bij het overgaan van Portrait naar Landscape of andersom.
En gewoon bij het overgaan van het ene naar het andere nieuwsbericht.
App ziet er mooi uit en werkt snel. Hij crashed wel af en toe. (gejailbreakte iPad 3G 4.0.1)
Verder vind ik de text pixellig overkomen? De text zou naar mijn mening wat scherper mogen zijn. Zoals in Photoshop de optie Sharp ipv Smooth bij de type anti-alias.
Instellingen menu is heel relaxt, ook dat hij toegankelijk is in de app zelf. Sluikreclame vind ik prima verwerkt. Vind het stiekem wel mooi zo nu en dan een nieuw achtergrondje. Al veranderd hij wel snel van advertentie.
Zit een bugje in het artikel “Street-View app toont duitsers toch scherp.” Soms krijg je daar naast de standaard (witte) scrollbalk een zwarte te zien en dan kun je vervolgens lege lappen scrollen. Soort frame in een frame.
Als laatste ben ik benieuwd naar het park waar die jongen in dat promo filmpje zit. Toch wel modern park als hij daar wifi ontvangst heeft 🙂
Desalniettemin, mooie app!
@iedereen. Wij zijn de developers van de app en zijn overweldigd door de grote interesse in de app. We nemen jullie reacties ter harte en gaan natuurlijk zsm bekijken of we het crash probleem van sommige gebruikers kunnen verhelpen.
Daar kunnen we jullie hulp uiteraard ook bij gebruiken! Stuur als je wil een mailtje met het probleem (wanneer crashte hij etc.) naar info@techfish.nl.
Mocht je weten hoe dat werkt, dan kan je een crashreport bijvoegen. We zullen proberen zsm een upgrade uit te brengen waarin dit verholpen wordt.
Dank voor jullie input op info@techfish.nl!
hier hetzelfde… artikel sluit na ongeveer 5 seconden de hele app. Ik heb geen jailbreak.
ziet er goed uit, mogen ze (als hij niet cashed) best geld voor vragen..
Nog een aanvullende aanmerking.
Wanneer je een filmpje in een artikel schermvullend wil bekijken, wordt de App afgesloten. In “normaal artikel formaat” speelt de film wel goed door.
Ik hoop dat dit helpt om de App te verfijnen.
@Jeroen Jonker Roelants:
NP zelfs op 4.2 GM draait ie goed, nog geen enkele keer gecrashed
@Stef: Als ik het filmpje over “Binnenkort Facetime op gejailbreakte iPhone 3GS” bekijk, gebeurt dit niet. Kan je per mail aan info@techfish.nl aangeven bij welk filmpje dit gebeurde? Op het email adres houden we alle feedback bij elkaar. Dank voor je hulp 🙂
Ga straks eens even downloaden, ze hadden voor in het filmpje overigens beter een iPad 3G kunnen gebruiken.
@Jeroen Jonker Roelants:
Bij mij knaltie er ook uit. Jammer.
@Lobstertje stuur als je wilt een mail met het probleem (wanneer crashte hij etc.) naar info[AT]techfish.nl.
Mocht je weten hoe dat werkt, dan kan je een crashreport bijvoegen. We zullen proberen zsm een upgrade uit te brengen waarin dit verholpen wordt.
@Baco @Dennis 3G was inderdaad beter geweest.
@bartjuhhh goed dat te horen 🙂
Helaas crashed hij bij mij ook regelmatig.
Verder ziet het er wel erg goed uit.
Yes, de Nederlandse iPad content begint de laatste maanden echt van de grond te komen. Het ziet er veelbelovend uit maar de 1e crash is al een feit. Op iOS 4.2GM.
Maar op apps als deze zat ik wel te wachten 🙂 binnenkort maar eens over op gold.
Na een reset van m’n iPad draait TechFish stabiel, ook het delen in Twitter en Facebook werkt top.
Maakt niet uit wat ik open, de app sluit gewoon af. Geen goed verhaal. Ik gebruik gewoon een 3g versie iPad. De App ziet er wel veel belovend uit, maar ik kan dus geen oordeel geven omdat hij gewoon crashed.
Dank allen voor de informatie. We krijgen duidelijk feedback binnen via info@techfish.nl Als er nog anderen zijn die duidelijk kunnen aangeven wanneer de app bij hun niet werkt, dan horen we dat nog steeds graag.
Dus aarzel niet en stuur je feedback naar info@techfish.nl
Dank iedereen voor de medewerking en ook zeker voor het geduld. We werken aan een oplossing.
Nice, maar vind de achtergronden wel erg snel switchen..wordt er een beetje hyper van (zal de leeftijd wel zijn).
Bij mij werkt de hele download link niet eens. Zal eens handmatig gaan zoeken in AppStore.
[Edit]
Ook hier steeds crashen, ook na herstarten iPad. iPad 16GB WiFi only met 3.2.2 en jailbreak. Ziet er wel erg netjes uit voor de 10 seconden per keer dat ‘ie het doet.
We hebben een update ingediend, dus voor eenieder die probleempjes ondervindt, de update is binnenkort onderweg naar je iPad.
Dank voor de medewerking en het geduld!
De update van TechFish is per vandaag beschikbaar, dus het zou mooi zijn als de mensen waarbij de app spontaan afsloot, de update willen installeren (of de app opnieuw installeren, als ze deze verwijderd hadden) om te zien of ze nog steeds problemen ondervinden. Zo ja, dan horen we dat graag op info@techfish.nl.
Dank voor jullie medewerking!
@Bob: Bob, kan je de update proberen?
Ik heb hem draaien, maar wat me opvalt is dat, omdat de iPad nu applicaties in de achtergrond draait, deze app geen nieuws meer ophaalt. Daarvoor moet je eerst in de fast app switcher Techfish killen en dan weer opnieuw opstarten… Een refresh-button zou een goede optie zijn, of automatisch doen na een app-switch…
verder moest ik, om de update te krijgen, eerst Techfish fysiek deïnstalleren en vervolgens weer installeren. Ik kreeg geen iTunes update melding.
@arjan vreemd, heb ik zelf geen last van gehad. Gaan we even naar kijken.