Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
EOTB
Al vaak gezegd:
Hoop dat mensen die freemium games lekker laten liggen en in ieder geval geen in-app aankopen verrichten. Alleen op die manier zullen ontwikkelaars uiteindelijk voelen en begrijpen dat mensen best bereid zijn eenmalig te betalen voor goede software. Voor de mensen die te gierig zijn om een paar euro neer te leggen voor uren/dagen plezier kun je naast een premium app ook nog die dure freemium app aanbieden. Maar geef de gebruiker in elk geval een keus en beloon mensen die geld voor je produkt over hebben en bestraf de centen
EOTB
Origineel geplaatst door EOTB: Al vaak gezegd:
Hoop dat mensen die freemium games lekker laten liggen en in ieder geval geen in-app aankopen verrichten. Alleen op die manier zullen ontwikkelaars uiteindelijk voelen en begrijpen dat mensen best bereid zijn eenmalig te betalen voor goede software. Voor de mensen die te gierig zijn om een paar euro neer te leggen voor uren/dagen plezier kun je naast een premium app ook nog die dure freemium app aanbieden. Maar geef de gebruiker in elk geval een keus en beloon mensen die geld voor je produkt over hebben en bestraf de centen
Mist nog een stuk tekst dat ik wel had ingevoerd… Laatste zin moest zijn:
Maar geef de gebruiker in elk geval een keus en beloon mensen die geld voor je produkt over hebben en bestraf de centennaaiers met onzinnige wachttijden en meer van dergelijk ongemak.
Jan
Spel waarbij je alleen verder komt door nieuwe wapens te kopen via in-app-aankopen.
Alex
Jammer dat het freemium is. Ik erger me er al jaren aan dat in de appstore heel veel apps “gratis” worden genoemd, terwijl ze dat niet zijn. Laat ze gewoon eerlijk zijn, als het gratis zou zijn kan het ook niet bij “top opgebracht” staan (los vd reclameopbrengsten). candy crush gratis? echt niet! als men dat spel uit wilt spelen kost het $90 aan in apps, los van de incidentele powerups, en dan wordt het kunnen halen vd levels ook nog eens gestuurd (als iedereen er te makkelijk doorheen zou komen bracht het niets op).
Ik betaal liever vooraf een klein bedrag ipv in app steeds maar weer zonder te weten wanneer het betalen ophoudt. Dit is gewoon een manier om met name jongere gebruikers tot ongewilde aankopen te verleiden.
Al vaak gezegd:
Hoop dat mensen die freemium games lekker laten liggen en in ieder geval geen in-app aankopen verrichten. Alleen op die manier zullen ontwikkelaars uiteindelijk voelen en begrijpen dat mensen best bereid zijn eenmalig te betalen voor goede software. Voor de mensen die te gierig zijn om een paar euro neer te leggen voor uren/dagen plezier kun je naast een premium app ook nog die dure freemium app aanbieden. Maar geef de gebruiker in elk geval een keus en beloon mensen die geld voor je produkt over hebben en bestraf de centen
Mist nog een stuk tekst dat ik wel had ingevoerd… Laatste zin moest zijn:
Maar geef de gebruiker in elk geval een keus en beloon mensen die geld voor je produkt over hebben en bestraf de centennaaiers met onzinnige wachttijden en meer van dergelijk ongemak.
Spel waarbij je alleen verder komt door nieuwe wapens te kopen via in-app-aankopen.
Jammer dat het freemium is. Ik erger me er al jaren aan dat in de appstore heel veel apps “gratis” worden genoemd, terwijl ze dat niet zijn. Laat ze gewoon eerlijk zijn, als het gratis zou zijn kan het ook niet bij “top opgebracht” staan (los vd reclameopbrengsten). candy crush gratis? echt niet! als men dat spel uit wilt spelen kost het $90 aan in apps, los van de incidentele powerups, en dan wordt het kunnen halen vd levels ook nog eens gestuurd (als iedereen er te makkelijk doorheen zou komen bracht het niets op).
Ik betaal liever vooraf een klein bedrag ipv in app steeds maar weer zonder te weten wanneer het betalen ophoudt. Dit is gewoon een manier om met name jongere gebruikers tot ongewilde aankopen te verleiden.