Thuisbezorgd.nl uitgekomen op iPad

Thuisbezorgd.nl heeft haar iPhone-app ook geoptimaliseerd voor de iPad nu. In de applicatie zap je eenvoudig tussen bezorgdiensten.
Bart Breij - · Laatst bijgewerkt:

Thuisbezorgd.nl iPad app headerDe eten-bestelsite Thuisbezorgd.nl heeft haar applicatie bijgewerkt naar versie 3.0. Die zorgt ervoor dat de iPhone-app voortaan universeel is en dus is geoptimaliseerd voor de iPad. De keuze om dat te doen is bijzonder, omdat de website van Thuisbezorgd ook prima werkt op Apple’s tablet. Het overzicht van de applicatie kan een meerwaarde zijn: je kan altijd links in beeld schakelen tussen verschillende eettentjes, waarna je rechts in beeld meteen de menukaart ziet.


Daardoor kan bestellen op de iPad er anders uitzien dan op de website, waarbij je eerst op een restaurant/ bezorgservice klikt en dan het aanbod doorneemt. In de iPad-app ‘zap’ je veel makkelijker tussen de bezorgers. Bijzonder is dat je ook met horizontale vegen naar de volgende bezorgdienst kan gaan. Eettentjes worden visueel van elkaar gescheiden met een ringband.

Thuisbezorgd.nl acties en kortingenBovenin beeld zie je bij elke aanbieder algemene informatie, de gemiddelde sterrenwaardering van klanten met toegang tot de recensies en het aantal lopende acties waar je gebruik van kan maken. Zodra je een bestelling hebt opgenomen bij een bezorgdienst, kan je mits van toepassing de actie selecteren waar je gebruik van wil maken, en is er ruimte voor aantekeningen. De app onthoudt de persoonsgegevens die je invoert, maar afhankelijk van de locatie waar vanuit je bestelt, moet je wel je huidige adres ingeven.

De betaling van eten kan op de iPad op dezelfde manier als in de iPhone-app en als op de website. Je hebt dus de keuze om contant te betalen als de koerier aan de deur staat, maar kan ook via een iDeal-module vanuit de applicatie. Je betaalt dan een euro extra. Andere mogelijkheden zijn betalen via Rabo SMS of PayPal.

Downloaden: Thuisbezorgd.nl (gratis, universele app, iOS 4.3+)

Reacties: 6 reacties

  1. Zou mooi zijn als je een account kon aanmaken bij Thuisbezorgd. Als je gaat bestellen moet je iedere keer je gegevens invoeren.

  2. @Bonkie: Dat is er al erg lang, of dat ook voor iOS is dacht het wel :p..
    Volgens mij wel.

  3. @Bonkie: Dat is er inderdaad al heel erg lang. ik voer nooit meer iets in.

  4. Waarom zou je een app gebruiken, de site werkt toch goed?

  5. Nog steeds belachelijk dat je extra moet betalen voor iDeal. Werkelijke kosten zijn rond de 40 cent, dus ze maken er dikke winst op. Geen contant geld heeft ook voordelen voor restaurants, waaronder minder risico op overval, minder kans op fraude en geen kosten om weer van dat contante geld af te komen of wisselgeld in te kopen.

  6. Belachelijk dat je voor Ideal moet betalen, zeker een Euro. De meeste argumenten tegen extra betalen zijn hierboven al gegeven, maar het bedrag zou op z’n minst omlaag moeten, dan niet helemaal eruit. Dit weerhoudt mij toch vaak om te bestellen via de site.