Reacties voor: Tweetbot onthoudt leespositie via Tweet Marker

Tweetbot heeft een update gekregen met ondersteuning voor Tweet Marker. Dit houdt in dat je je leespositie in de lijst kunt bewaren, ook wanneer je Tweetbot en Twitterrific door elkaar gebruikt.
Lees het complete artikel → Tweetbot onthoudt leespositie via Tweet Marker
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 6 reacties

  1. Eerste wat bij me opkwam was dit: Die app krijgt ook veel updates…

  2. @Rick Kerkhof: Dat maakt een app ook zijn geld waard. Hoe meer updates hoe beter. Bij sommige apps doe je eigenlijk een aankoop als dat je een HP TouchPad zou kopen. Het wordt niet meer ontwikkeld, doe ermee wat je er nu nog mee kunt en wij hebben de buit binnen. Wil je weten of een app ECHT zijn geld waard is? Gewoon AppShopper checken wat de laatste ontwikkelingen zijn.

  3. Origineel geplaatst door Frank van Manen
    @Rick Kerkhof: Dat maakt een app ook zijn geld waard. Hoe meer updates hoe beter. Bij sommige apps doe je eigenlijk een aankoop als dat je een HP TouchPad zou kopen. Het wordt niet meer ontwikkeld, doe ermee wat je er nu nog mee kunt en wij hebben de buit binnen. Wil je weten of een app ECHT zijn geld waard is? Gewoon AppShopper checken wat de laatste ontwikkelingen zijn.

    Dat vind ik niet. Deze app krijgt abnormaal veel updates, IMHO. Updates, oké, maar aub niet iedere knipoog een. Al helemaal niet als het alleen bug fixes zijn; dan neem je maar wat meer tijd om een hoop bugs in een keer te fixen, niet in etappes (ik heb dit verschillende Apps zien doen).

    Maargoed, on topic: Word die data online opgeslagen?
    Als dat zo is, dan krijgt die server het nog zwaar te verduren (en ze hadden het dan beter lokaal kunnen opslaan).

  4. @Rick Kerkhof: Het zijn niet alleen bugfixes, maar elke keer komen er nieuwe functies bij. En dit vind ik toch beter dan eens in het half jaar een update met een shitload aan nieuwe functies.

    Het wordt online opgeslagen, maar als dat lokaal zou zijn dan kan het niet gesynct worden tussen meerdere devices/apps. En dat is nou net het doel van tweet marker. Je positie wordt op standaard al opgeslagen door tweetbot, maar lokaal. Dus dat wordt dan niet gesynct.

  5. Origineel geplaatst door Jeffrey
    Het zijn niet alleen bugfixes, maar elke keer komen er nieuwe functies bij. En dit vind ik toch beter dan eens in het half jaar een update met een shitload aan nieuwe functies.Het wordt online opgeslagen, maar als dat lokaal zou zijn dan kan het niet gesynct worden tussen meerdere devices/apps. En dat is nou net het doel van tweet marker. Je positie wordt op standaard al opgeslagen door tweetbot, maar lokaal. Dus dat wordt dan niet gesynct.

    Dan hebben wij daar twee menigen over 😉

    Ik vind juist dat als er een shitload aan nieuwe functies op komt dat je meer hebt om “Yay, dat ga ik eens uitzoeken hoe dat werkt” op te zeggen.

    En als je het lokaal opslaat dan kan het nog steeds gesyncht worden, voorbeeld: het word dan als je de app sluit via een server opgenomen en doorgestuurd naar een ander geregistreerd apparaat. Dat heeft weliswaar meer code nodig, maar als de API dat nu ook ondersteunde kon het ook. Just my 2 cents.

    Maar dit gaat wat off-topic 😛
    Ik blijf lekker op de officiële Twitter app want dat komt later toch in iOS 5 geïntegreerd 😛
    (misschien leuk voor Apple om daarmee ook TweetBot te ondersteunen in plaats van alleen de “echte” Twitter client?)

  6. Origineel geplaatst door Rick Kerkhof
    Dat vind ik niet. Deze app krijgt abnormaal veel updates, IMHO. Updates, oké, maar aub niet iedere knipoog een. Al helemaal niet als het alleen bug fixes zijn; dan neem je maar wat meer tijd om een hoop bugs in een keer te fixen, niet in etappes (ik heb dit verschillende Apps zien doen).Maargoed, on topic: Word die data online opgeslagen? Als dat zo is, dan krijgt die server het nog zwaar te verduren (en ze hadden het dan beter lokaal kunnen opslaan).

    Dan blijf je maar paranoïde en gebruik je de app van Twitter zelf als je denkt dat veel updates een slecht beeld vormen voor de app. Ik deel de mening van Frank, het is ook een teken dat men dus wel degelijk hun product goed opvolgt en naar de gebruikers hun feedback luisteren. Ikzelf ben al lang gebruiker van Tweetbot en ben er heel tevreden over, het enige dat ik nog als verbetering op dit moment zou willen zien is dat men de “timeline” in landscape kan houden, dat zou naar mijn inziens een beter overzicht geven.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.