Reacties voor: UPC iPhone-applicatie in de App Store verschenen
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Werkt goed, makkelijk als je wat vergeten bent op te nemen.
Nu Ziggo nog!
Net getest, werkt prima!
als ik een opname wil plannen, krijg ik de melding dat de opdracht mislukt is..
Ga ff de box opnieuw opstarten
Dit is werkelijk waar voor het eerst dat er eens iets positiefs van UPC komt. Voor de rest is het een !%#&^%!^& bedrijf.
Whaaa brilllljannt!!! Eindelijk. App werkt top!
Hopen dat caiway ook met zoiets komt!
Zou handig zijn als het ook meteen als remote voor je box gebruikt kon worden.
Dit is technisch toch mogelijk?
Voor mijn Samsung tv heb ik nm een prima werkende remote app.
@Marc39: ik ben het met je eens. Het werkt gewoon in een keer! Ik sta gewoon versteld!
Het werkt, het werkt, het werkt!!!!!
Yoehoe Tele2!!
geweldig!
Het werkt en snel ook. Als je op opnemen drukt springt rec meteen aan! Gaat nog sneller dan met de dvr zelf!
Super app 1
Ziggo kan je vergeten!
Gaat niet werken bij hun misschien met nieuwe ontvangers baal er ook van UPC is al een stuk verder wat dat betreft
App werkt prima! Goede zet van UPC.
Dit is echt geweldig, en in 5 seconden werkend. Ik ben onder de indruk van deze app
Super app, werkt fantastisch!! De techniek staat voor niks… Ik ben fan …
Verassing!!! Weer een leverancier die denkt dat iedereen een NL iTunes account heeft omdat de NL store zoveel te bieden heeft. %^&*
App werkt voor geen meter, ik kan geen opnames selecteren. Website werkt wel goed
Is het jou al gelukt om een opname in te plannen??
Leuke app jammer dat we hier geen UPC hebben ziggo loopt volgens mij een jaar of 3 achter.
Dit echt een hele mooie app! In het begin was UPC echt dramatisch maar de afgelopen jaren vind ik het bedrijf een stuk beter geworden! Stabiel en snel internet, goede telefonie, tv niks te klagen en dit is een mooie toevoeging. Als de mediabox nu ook eens net zo simpel en soepel zou werken als de iPhone app dan is het helemaal goed. Begrijp niet dat die mediaboxen zo traag zijn. Maar voor deze app complimenten.
Briljant!!! Werkt perfect!
Hoe vaak komt het niet voor dat je vergeten bent iets op te nemen wat je echt wilt zien? Verleden tijd met deze app!
En nu in gewoon Nederlands? Ik snap je gemopper niet.
Btw, ik neem aan dat je niet verast wil worden (is zo definitief) maar verrast….
Ik grijg ook steeds een melding over server problemen zijn we met zen alle tegelijk aant opnemen??
Werkt perfect,was binnen 5minuten geregeld en de eerste film wordt al opgenomen super.thanks. UPC
Wij gaan dit ook in onze tvgids iphone app inbouwen. Dat moet lukken om bij UPC in te loggen via onze app. Wel nog even geduld…
Stijn van TVGiDS iPhone
Werkt prima, alleen programmas bij bijv RTL 4 HD worden niet weergegeven bij de zoekresultaten, terwijl het dezelfde programmering betreft als de normale rtl4
Super! Dat werd tijd. Een app waar ik op zat te wachten!
Wel even op moeten wachten, maar dan heb je ook wat. Werkt echt perfect!!!
Nu nog 1 voor Kpn Glasvezel (maarja dan moet KPN zijn kastjes daar ook nog op aanpassen)
As with all things from the United Pirates Conglomerate, extreme caution is advised. I see fares for this service ahead. Maar ja, misschien hebben ze de Xmas-spirit te pakken.
Bij mij werkt de app alleen als ik niet inlog, opnemen is dus niet mogelijk.
Als ik mijn inlogcodes geef, dan zie ik alleen zo’n spinner.
Waarom ben ik niet verrast, echt UPC!
Wat een geweldige app is dit, hiermee bewijst de iPhone echt zijn meerwaarde. Ik ben blij
Ben ik dan de enige waar de App niet werkt?? Krijg telkens de melding ‘Uw opdracht om dit programma op te nemen is mislukt.’. Ik begrijp er niks van.
Ik heb mijn mediabox al opnieuw opgestart, maar dit heeft niets geholpen.
Bij ‘Mijn mediabox’ in instellingen staat ook bij de status ‘unknown’!?
Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe of wat er mis gaat? Ook via de mobiele website lukt het niet!
Verder is het wel een mooie App
Nu nog mijn inlog gegevens achterhalen *zucht*
Helaas. Werkt bij niet
@dhoog: Heb precies hetzelfde probleem, het werkt niet, krijg ook de melding, de opdracht om dit programma op te nemen is mislukt. En ook bij status staat unknown. Getest vanaf zowel iPad als iPhone. En natuurlijk de mediabox al opnieuw opgestart.
Misschien werkt het beter na een nachtje slapen?
@dhoog
Hier hetzelfde , lukt niet.
Via de app krijg ik foutmelding, en via de website geeft ie aan dat het lukt, echter neemt ie niks op:-(
Deze mail stuurt UPC. Wellicht voor sommige de oplossing.
Ik heb me vanavond ff aangemeld, dit ging via de pc beter dan via de iphone, daar was het invoerveld van mijn geboortedatum niet zichtbaar, wat een vereiste was/is.
Meteen maar ff een programma op opnemen gedaan, en het werkt direct.
Mail notificatie lukt niet met een gmail account, das dan weer jammer, maar het heeft potentieel.
Vanmorgen kan ik de app helemaal niet meer starten, blijf draaiend rondje houden.
idd, de servers liggen eruit..
Zitten nog aantal bugs in maar heb er vertrouwen in dat dat goed komt.
ik krijg bij inloggen heel de tijd error dat er iets mis is met de server..
Geweldig dit! Zeker een toegevoegde waarde van UPC!
Wil je dan gelijk de optie voor dreamboxen meenemen ?
Gisterenavond drie keer een programma in de mediabox geprogrammeerd voor opname . . . . . resultaat waren drie e-mails van UPC dat het niet gelukt was. Dat gaf de app zelf ook al aan. Knullige app dus.
Hmm, leuk, maar ik mis gelijk alweer opties..
Net wat ingepland, maar blijkt het verkeerde programma te zijn, kan ik hem niet meer ontplannen.. wat is dat nou weer voor UPC gedachte…
Hij geeft bij instellingen meerdere smartcardnummers aan. Maar geen eentje corospondeert met mijn echte smartcardnummer??? App werkt dus niet. Opzet is goed, nu de instellingen nog!
Eerste tests zijn positief om het in te bouwen in onze tvgids app.
Wat bedoel je met DreamBox SnijdeA??
En daar gaan we weer met zijn allen…
Heeft niets met de App te maken maar meer met de mediabox!
Bij mij moest ik de stekker uit het apparaat trekken en de box opnieuw op starten.
Was bij mij in ieder geval de oplossing…
Schijnbaar moeten we met zijn allen gelijk over iets zeiken voordat we ook maar 1 mm verder kijken wat het probleem zou kunnen zijn.
Werkt nu perfect dus hele leuke App
Dit is de toekomst! Zo hoort het! perfect! Dit is wat ik miste in tv gids.nl ….
Werkt perfect bij mij! Gelijk een overzicht van wat je gaat opnemen… neem een programme op wat bezig is en je ziet gelijk de opname beginnen! Mooi!
Ik had ook 2 verschillende smartcardnummers in mijn instellingen waarbij hij steeds weer naar de verkeerde terugsprong. Opnemen lukte daarom niet, maar de mediabox resetten lijkt de oplossing. Alles werkt nu en hij blijft nu standaard op het goede smartcardnummer staan.
Lijkt allemaal goed te werken je ziet zelfs of je een HD zender hebt
Deze app is top
Een DreamBox is een ontvanger die je kan gebruiken voor kabel, digitenne en satelliet.
Tevens kun je deze opnemen in je netwerk, dus is ie te benaderen met je iPhone.
Ik heb zo’n ding en ik gebruik de TVGids app, ik zou graag een uitzending uit de app willen kiezen om deze met mijn dreambox op te nemen.
Bij mij blijven de problemen bestaan, ook na opnieuw opstarten.
Voor degene die ‘m niet aan de praat krijgen: mediabox resetten door fabrieksinstellingen te kiezen in het hoofdmenu. Nadat de mediabox opnieuw is opgestart ga je terug naar het hoofdmenu -> instellingen -> energieverbruik, en daar schakel je de optie ‘uit’. Mediabox ff aan/uit schakelen en alles werkt prima! Top app!
Opnamens beheren is nog niet mogelijk m.n. bekijken, verwijderen(!), series/herhaal opnamens. Versie 1.0 is een prima app dus hopen dat 2.0 komt. Met deze bedrijven weet je het namelijk nooit.
De app werkt prima (als het gaat om opstarten etc) maar telkens als ik iets wil opnemen, dan vraagt ie om mijn Mijn UPC gegevens, OOK als ik gewoon al ingelogd ben of de login/password al tig keer heb ingegeven. Verder staat ie op “Remember me” dus daar zou het ook niet te maken mee moeten hebben. Iemand een idee?
Ik kom nu wel een stukje verder, maar de opnames komen niet aan. Maar krijg nu niet meer meteen de foutmelding. Reset natuurlijk al een paar keer gedaan.
Ik had ook dat “serverprobleem” maar na het uit- en weer inschakelen van de iphone werkte het ineens wel dus misschien is dat een optie voor sommigen.
waar kan ik die app vinden voor de Samsung tv
kan hem niet vinden…
@Joop: Ik heb sinds twee dagen de iphone4 en blijf nu het server probleem houden. Op de 3GS werkte het super, snap er niks van??
Opnemen met de app lukt goed, maar afspelen niet. De VDR geeft geen kik, beeld blijft op zwart.
Moet mediabox resetten/stroom eraf, dan werkt het zaakje weer.
heb mijn oude mediabox vervangen door een met dvr maar in de app blijft het oude smartcardnummer staan. hiermee zijn geen remote opnamen mogelijk. ik kan nergens handmatig het smartcardnummer wijzigen. heb de nwe mediabox ook al een paar keer gereset, zonder resultaat. wat te doen??