Op iPhoneclub schreven we een paar dagen geleden al over Verdiende Aandacht, een gratis iPhone-app met podcasts over marketing en merkbeleving. Nu is er ook de bijbehorende iPad-app, die je voor €4,99 kunt downloaden. De boek-app is een digitale versie van het handboek, met een aantal extra’s zoals geanimeerde infographics, linkjes naar meer informatie en het beluisteren van de interviews en de mogelijkheid om om notities te maken. Dit doe je met gele notitieblaadjes, die je tijdens het lezen op de tekst plaatst. Ze worden automatisch opgeslagen achterin het boek, zodat ze overzichtelijk bij elkaar staan. Auteur Klaas Weima is vanuit de app bereikbaar via Facebook of Twitter, voor het geval je nog vragen hebt over de tekst.
Weima heeft ervoor gekozen om het boek ‘Verdiende aandacht’ multiplatform uit te brengen, met de iPhone-app, de iPad-boekapp, een blog en een Facebook-pagina waar Wima regelmatig nieuwe verhalen, cases, tips en ervaringen deelt. Natuurlijk kun je het boek ook in papieren versie krijgen, maar dan mis je wel de handige lijst met feiten achterin het boek, waarop je kunt tikken om naar de bijbehorende pagina in het boek te gaan.
‘Verdiende aandacht’ is bedoeld voor mensen die meer over sociale merkcommunicatie en -activatie willen weten. Het boek bespreekt hoe internet en sociale media een revolutie teweeg hebben gebracht voor merkcommunicatie. Wil je eerst proeven, dan kun je de podcasts beluisteren van de interviews die Klaas Weima hield met 50 visionairs op het gebied van sociale media en communicatie zoals Tim O’Reilly, Philip Kotler, David Meerman Scott en Guy Kawasaki. In het papieren boek vind je QR-codes die je kunt scannen om meteen de interviews met de visionairs te beluisteren.
Het mooie van het iPad-boek is dat het goedkoper is dan de papieren versie en veel meer content bevat.
Downloaden: Verdiende aandacht (€4,99)
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 1 reacties