Reacties voor: Vragen stellen en beantwoorden met de nieuwe Goeie Vraag-app

Goeie Vraag is een nieuwe Nederlandse applicatie waarmee je zelf vragen kunt stellen, beantwoorden en de database met reeds gestelde vragen en antwoorden raadplegen.
Michel Lusthof - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 21 reacties

  1. Dan is mijn vraag “Waarom zou je dit op je iPhone willen gebruiken?”

  2. Origineel geplaatst door Patrick
    Dan is mijn vraag “Waarom zou je dit op je iPhone willen gebruiken?”

    Zodat je sneller een antwoord vindt waar je ook bent 😉

  3. Origineel geplaatst door Patrick
    Dan is mijn vraag “Waarom zou je dit op je iPhone willen gebruiken?”

    Niet 😀

  4. En waarom zou ik me willen registreren ?
    Ik wil niet altijd overal mijn e-mail adres hebben staan.

  5. Origineel geplaatst door Patrick
    Dan is mijn vraag “Waarom zou je dit op je iPhone willen gebruiken?”

    Omdat het kan…

  6. Origineel geplaatst door SnijdeA
    En waarom zou ik me willen registreren ? Ik wil niet altijd overal mijn e-mail adres hebben staan.

    Dat is de eerste vraag die je na aanmelding moet stellen 😉

  7. Mijn eerste vraag zou zijn: is het in goed Nederlands ‘goeie vraag’ of ‘goede vraag’?

  8. Origineel geplaatst door Vincent
    Mijn eerste vraag zou zijn: is het in goed Nederlands ‘goeie vraag’ of ‘goede vraag’?

    Bij deze het antwoord van goeievraag.nl zelf: http://www.goeievraag.nl/vraag/goeie-vraag-goede-vraag.19601

  9. @Patrick: Goeie vraag!

  10. Leuk dat ik nu ook even kan ‘snuffelen’ op deze site via mijn iPhone!

  11. Waarom zijn de vragen in de App niet in categorieën ingedeeld en op de foto’s bij dit artikel wel?

  12. Antwoorden, daar hebben we google voor gaat een stuk sneller!

  13. Origineel geplaatst door SnijdeA
    En waarom zou ik me willen registreren ?
    Ik wil niet altijd overal mijn e-mail adres hebben staan.

    Het wordt inderdaad tijd dat er 1 inlog manier komt voor alle websites. Met Google kan je inloggen op youtube, picasaweb, gmail enz, maar dan voor alle fora. Scheelt een hoop aanmelden!!

  14. Ik vind het wel ‘n goed idee, deze app. Afwachten of het in de praktijk ook gaat werken. Maar toch 

  15. Origineel geplaatst door Patrick
    Dan is mijn vraag “Waarom zou je dit op je iPhone willen gebruiken?”

    Om ook onderweg te kunnen lachen om de antwoorden die gegeven worden… Had nog nooit van de website gehoord en de app even gedownload. Eén ding weet ik: registreren en vragen stellen ga ik er nooit doen, waar wel af en toe mijn humeur op peil brengen als dat even laag is…

  16. @Marnick: Standaard worden de vragen weergegeven van “alle categorieën”, je kan wel alles van een specifieke categorie laten weergeven 😉
    Op de “home” tab, bovenaan, staat “Alle categorieën >”. Klik daarop, de rest wijst zichzelf!

  17. Je hebt een daglimiet om te reageren, valt me vies tegen..

    Zie ook veel problemen met iPhone gebruikers. Worden veel vragen verwijderd, omdat we geen richtlijnen te zien krijgen (bijv.: vraag moet als doel “algemene kennisvermeerdering” hebben). Wel begrijpelijk voor een verse versie 🙂

    Ook snappen velen niet dat hun vraag verdwenen is en dan posten ze 3x ‘waarom is mijn vraag weg’. Dat komt doordat de inbox ontbreekt, waardoor het bericht met de reden van verwijdering niet gezien wordt.

    Ook blijkt er een puntensysteem te zijn, kende die hele site niet, dus kwam er ook pas achter na 2x een vraag verwijderd werd m.b.t. waarom er een daglimiet is haha 🙂

    Al met al een goede en stabiele eerste versie, alleen draaien de moderators dubbel zo zware diensten denk ik zo veel gebruikers die het via de iPhone ontmoeten knappen er mogelijk op af.

  18. @Nick: GV wordt inderdaad overspoeld met vragen van nieuwe gebruikers. Veel van de vragen gaan nergens over (zoals “hoe heet ik?” of “wie kijkt er x-factor?”) of vragen die allang gesteld én beantwoord zijn.

    Ook het inventariseren van meningen is niet toegestaan, de vraag moet inderdaad bijdragen aan de algemene kennisvermeerdering.

    Daarom zou ik iedereen aan willen raden eerst even de richtlijnen te lezen alvorens een vraag te stellen.

  19. Als ik een vraag heb die zo specialistisch is dat hij niet goed op Google te vinden is vind #durftevragen nog altijd fijner. Daar kijken veel meer mensen dan op die site.

  20. Even uitgeprobeerd: waardeloos! Veel vragen worden door de site weer verwijderd en je mag maar zoveel antwoorden per dag posten!!!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.