Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 18 reacties
mrfred
Toen ik dat las heb ik gelijk een pro abbo genomen,kwam ik er ook idd achter dat dat dus niet zo was,dan maar wachten tot de app iets geleerd heeft.
edward
Werkt bij collega wel (simpele melding)Bij mij sinds vanmiddag nog niets.
Kaart
Blijkbaar hebben ze er dus wel over nagedacht maar is de omschrijving misleidend. Ben benieuwd of ik, net voordat ik de app wil opstarten, ook notificaties krijg.
Erp
App een maandje terug gekocht toen hij in de aanbieding was maar snel verwijderd. Lelijk, onhandig en nutteloos zonder premium abonnement. Hopelijk kan iemand mij uitleggen waarom deze app zo ‘hooggewaardeerd’ is.
keeske
In de Belgische AppStore staat wel premium vermeld.
Ik zie ook nog niets in het berichtencentrum.
Datum is wel opgeschoven nu naar links (beta 2 7.1)
shorty007
Alleen bij premium inderdaad. Dus je mag de app eerst kopen voor 3 euro en daarna nog eens voor premium gaan betalen. Die zijn niet goed bij hun hoofd!!
rrr
Och och, owee als de gierige hollanders weer een paar euro’tjes moeten betalen…
Frits
Hier een gierige Nederlander. Gebruik de App nu al een aantal jaren met abbo en met volle tevredenheid!
Richard Schouten
Origineel geplaatst door shorty007 Alleen bij premium inderdaad. Dus je mag de app eerst kopen voor 3 euro en daarna nog eens voor premium gaan betalen. Die zijn niet goed bij hun hoofd!!
3 euro inderdaad…. waar heb je het over. Ook een beetje ‘shorty’ in financieel opzicht blijkbaar?
Frits
Origineel geplaatst door shorty007 Alleen bij premium inderdaad. Dus je mag de app eerst kopen voor 3 euro en daarna nog eens voor premium gaan betalen. Die zijn niet goed bij hun hoofd!!
Weer zo’n alles moet maar gratis zijn generatie. Een smartphone van €600-€900 kunnen betalen en een App van een paar euri is teveel….
Bubbly
In de change log van iTunes staat bij de laatste update beschreven hoe je het aanzet (NC). Staat inderdaad niet expliciet in de beschrijving zelf.
Origineel geplaatst door Frits Weer zo’n alles moet maar gratis zijn generatie. Een smartphone van €600-€900 kunnen betalen en een App van een paar euri is teveel….
Man man man, wat word ik jullie type gezeik toch zat hè. Als je het niet kan hebben dat anderen geen tientallen, honderden euro’s aan apps willen uitgeven, dan ga je toch lekker iets anders doen? Altijd maar weer dat gezeik, jullie hebben een ego om het feit dat je apps koopt die € 3 kosten. Nou gefeliciteerd zeg, jullie hebben echt wat bereikt waardoor je nu op anderen kunt neerkijken.
Weten jullie wat? Waarom kopen jullie die apps niet voor ons? Het is maar € 3, krijg je niet eens fatsoenlijk te drinken voor bij Starbucks, wees niet gierig. Ik zeg dokken of met je gezeik stoppen!
Elk artikel zijn ze er weer, de “elite” onder app kopers. Hou toch op!
Digilike
In de app zie ik geen schakelaar ‘notification center’. En ik heb een premium account. Overigens is er menutaal Nederlands. De aanwijzing in het artikel vind ik daarom verwarrend werken.
Digilike
Ter aanvulling op net: werkt het op de iPad wellicht net anders? Want daar keek ik op.
shorty007
Nee hoor niet alles hoeft gratis te zijn. Heb ook gewoon navigon en weet ik veel wat allemaal aangeschaft maar de manier hoe weather pro werkt is gewoon asociaal. 3 euro betalen en je hebt de opties die amper gelijk staan aan een gratis app. Als je vervolgens premium wil mag je daarop nog eens gaan betalen per maand of per jaar.
Nja de generatie na mij vind t blijkbaar doodnormaal om opgelicht te worden 🙂
Ewoud
Pro abonnement voor een jaar aangeschaft vanwege die omschrijving…. 😐
Dean
Oplichters. Ook premium genomen maar geen informatie op je lockscreen zoals ze suggereren. Dus geen informatie ala lockinfo als je dit hoopt Gelukkig maar voor 3 maanden abonnement genomen.
keeske
Als je het niet kunt betalen, zaag en klaag er dan ook niet over. Het is toch normaal dat een ontwikkelaar waar voor zijn geld wil terugverdienen.
Echt grappig hoe sommigen meerdere honderden Euro’s over de toonbank schuiven en dan verwachten dat de rest gratis moet zijn. Gierige mensen zijn het.
Koop dan een Android of BB, daar zijn de Apps gemiddeld nog duurder.
keeske
Als je het niet kunt betalen, zaag en klaag er dan ook niet over. Het is toch normaal dat een ontwikkelaar waar voor zijn geld wil terugverdienen.
Toen ik dat las heb ik gelijk een pro abbo genomen,kwam ik er ook idd achter dat dat dus niet zo was,dan maar wachten tot de app iets geleerd heeft.
Werkt bij collega wel (simpele melding)Bij mij sinds vanmiddag nog niets.
Blijkbaar hebben ze er dus wel over nagedacht maar is de omschrijving misleidend. Ben benieuwd of ik, net voordat ik de app wil opstarten, ook notificaties krijg.
App een maandje terug gekocht toen hij in de aanbieding was maar snel verwijderd. Lelijk, onhandig en nutteloos zonder premium abonnement. Hopelijk kan iemand mij uitleggen waarom deze app zo ‘hooggewaardeerd’ is.
In de Belgische AppStore staat wel premium vermeld.
Ik zie ook nog niets in het berichtencentrum.
Datum is wel opgeschoven nu naar links (beta 2 7.1)
Alleen bij premium inderdaad. Dus je mag de app eerst kopen voor 3 euro en daarna nog eens voor premium gaan betalen. Die zijn niet goed bij hun hoofd!!
Och och, owee als de gierige hollanders weer een paar euro’tjes moeten betalen…
Hier een gierige Nederlander. Gebruik de App nu al een aantal jaren met abbo en met volle tevredenheid!
3 euro inderdaad…. waar heb je het over. Ook een beetje ‘shorty’ in financieel opzicht blijkbaar?
Weer zo’n alles moet maar gratis zijn generatie. Een smartphone van €600-€900 kunnen betalen en een App van een paar euri is teveel….
In de change log van iTunes staat bij de laatste update beschreven hoe je het aanzet (NC). Staat inderdaad niet expliciet in de beschrijving zelf.
Man man man, wat word ik jullie type gezeik toch zat hè. Als je het niet kan hebben dat anderen geen tientallen, honderden euro’s aan apps willen uitgeven, dan ga je toch lekker iets anders doen? Altijd maar weer dat gezeik, jullie hebben een ego om het feit dat je apps koopt die € 3 kosten. Nou gefeliciteerd zeg, jullie hebben echt wat bereikt waardoor je nu op anderen kunt neerkijken.
Weten jullie wat? Waarom kopen jullie die apps niet voor ons? Het is maar € 3, krijg je niet eens fatsoenlijk te drinken voor bij Starbucks, wees niet gierig. Ik zeg dokken of met je gezeik stoppen!
Elk artikel zijn ze er weer, de “elite” onder app kopers. Hou toch op!
In de app zie ik geen schakelaar ‘notification center’. En ik heb een premium account. Overigens is er menutaal Nederlands. De aanwijzing in het artikel vind ik daarom verwarrend werken.
Ter aanvulling op net: werkt het op de iPad wellicht net anders? Want daar keek ik op.
Nee hoor niet alles hoeft gratis te zijn. Heb ook gewoon navigon en weet ik veel wat allemaal aangeschaft maar de manier hoe weather pro werkt is gewoon asociaal. 3 euro betalen en je hebt de opties die amper gelijk staan aan een gratis app. Als je vervolgens premium wil mag je daarop nog eens gaan betalen per maand of per jaar.
Nja de generatie na mij vind t blijkbaar doodnormaal om opgelicht te worden 🙂
Pro abonnement voor een jaar aangeschaft vanwege die omschrijving…. 😐
Oplichters. Ook premium genomen maar geen informatie op je lockscreen zoals ze suggereren. Dus geen informatie ala lockinfo als je dit hoopt Gelukkig maar voor 3 maanden abonnement genomen.
Als je het niet kunt betalen, zaag en klaag er dan ook niet over. Het is toch normaal dat een ontwikkelaar waar voor zijn geld wil terugverdienen.
Echt grappig hoe sommigen meerdere honderden Euro’s over de toonbank schuiven en dan verwachten dat de rest gratis moet zijn. Gierige mensen zijn het.
Koop dan een Android of BB, daar zijn de Apps gemiddeld nog duurder.
Als je het niet kunt betalen, zaag en klaag er dan ook niet over. Het is toch normaal dat een ontwikkelaar waar voor zijn geld wil terugverdienen.