De officiële app van Wehkamp.nl is vanaf nu verkrijgbaar op de iPad. Hiermee kan het online winkelpubliek in een verzorgd uitziende app bladeren door het aanbod, zoals dames- en herenmode, huishoudapparatuur en elektronica. Het online warenhuis speelt hiermee in op de veranderingen die spelen bij winkelend Nederland. Volgens de retailer zijn mobiele apparaten inmiddels goed voor 22% van de totale omzet. Verwacht wordt dat in 2015 de helft van de online aankopen via een smartphone of tablet wordt verricht.
Wie de combinatie van iOS en Wehkamp bekend in de oren klinkt, zit er niet ver naast. De zelfstandige appontwikkelaar Jeroen Baidenmann maakte aan het begin van het jaar de app Whoesh! Hiermee konden consumenten al aankopen doen bij de online winkelier. Hoewel Baidenmann officieel partner is van het bedrijf, is de nieuwe Wehkamp-app de eerste officiële app, gemaakt in opdracht van Wehkamp zelf.
In de Wehkamp-app heeft het bedrijf gemak voorop gesteld, maar er is ook aandacht voor onderdelen waarmee je inspiratie kunt opdoen. De app biedt naast een uitgebreid aanbod producten ook zogenaamde Lookbooks, waar een outfit in zijn geheel wordt getoond. Ook het Premium-tabblad geeft winkelsuggesties en toont interactieve foto’s met prijzen. Interessante producten kunnen ook eerst bij de favorieten worden gestald om er voor aanschaf nog eens over na te denken.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 0 reacties