Weten waar je aan toe bent: info over verzekeringen op je iPhone
Verzekeringsmaatschappij Nationale Nederlanden wil het vertrouwen van de consumenten terugwinnen met een nieuwe huisstijl en een landelijke reclamecampagne. Door de woekerpolisaffaire heeft de verzekeraar imagoschade opgelopen. Nederlandse verzekeraars moeten 200 miljoen euro uittrekken om pensioendeelnemers te compenseren en NN heeft daarin het grootste aandeel: 50 miljoen euro. De verzekeraar gaat zich bescheidener opstellen en wil terug naar de essentie: ‘het bieden van zekerheid in dienstverlening, deskundigheid en betrouwbaarheid’. Om het imago richting partners weer wat op te vijzelen, is er een iPhone-applicatie gelanceerd: WWJATB.
Er is een bijbehorende website (wetenwaarjeaantoebent.nl) waar bloggers en experts hun kennis beschikbaar stellen over allerlei onderwerpen rond pensioenen, arbeidsongeschiktheid en sociale zekerheid. Er wordt geen reclame gemaakt voor de producten van Nationale Nederlanden, al zullen de bloggers natuurlijk niet zo snel gaan roepen dat een bepaalde verzekeringsvorm een wassen neus is. De applicatie is niet gericht op consumenten, maar op mensen uit het vak: verzekeringsadviseurs, accountants, HR-medewerkers en anderen die in de sociale zekerheid of financiële dienstverlening werkzaam zijn. Ontwikkelaar Peperzaken maakte de applicatie.
Downloaden: WWJATB (gratis)
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 10 reacties