BelCompany gaat vanaf 4 augustus abonnementen aanbieden onder eigen naam. Dit is bevestigd tegenover Androidworld. De abonnementen zijn een grote stap voor de winkelketen: tot nu toe verkocht BelCompany alleen abonnementen van andere aanbieders. De BelCompany-abonnementen gaan gebruik maken van het mobiele netwerk van Vodafone en heten BelCompany MiX.
Met de abonnementen verandert BelCompany in een virtuele provider van Vodafone, net zoals al het geval is met HollandsNieuwe en de inmiddels opgeheven vrouwenprovider Sizz. De keuze voor de netwerkaanbieder lag daarbij voor de hand: BelCompany is onderdeel van Vodafone.
BelCompany zal geen budgetmerk van Vodafone worden. De aanbieder richt zich op het middensegment en de abonnementen zullen als een soort huismerk worden aangeboden. Bij BelCompany MiX wordt het mogelijk om data en belminuten met elkaar te mixen, vergelijkbaar met de SmartMix-abonnementen van Tele2.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 9 reacties