Een fris nieuw uiterlijk. Dat is de meest in het oog springende vernieuwing van Mijn Hi 3.0. De applicatie om je beltegoed en dataverbruik mee in de gaten te houden, laat voortaan subtiel met een streepje zien of je verbruik nog binnen je bundel valt, of over de limiet is heen gegaan. Mijn Hi wil je voortaan ook pushberichten versturen, zodat je ‘nooit meer iets mist’. De app vraagt daartoe nu meerdere keren of ‘het persoonlijker mag’ bij het opstarten van de applicatie.
In de introductieschermen van de vernieuwde app, zie je dat je berichten kan ontvangen zodra je in aanmerking komt voor een buitenlandbundel, als je kan verlengen, er een actie is van Hi, maar ook als er een storing plaatsvindt. Pushberichten kan je ook ontvangen om gewaarschuwd te worden over je gebruik.
De nieuwe applicatie is frisser, met meer blauw en minder paars. De knoppen onderin maakten plaats voor een schuifmenu waar vanuit je rekeningen, berichten, voordeelbundels en je abonnementgegevens bereikt. Het is echter te hopen dat Hi niet alleen het uiterlijk van de toepassing opfriste. Gebruikers en abonnees van Hi klagen al langer over de applicatie, wat zich uit in een gemiddelde beoordeling van anderhalve ster in de Nederlandse App Store. Een deel van die problemen had echter te maken met een fout van de vorige update: een groep gebruikers die toen de app bijwerkte, kon er niet meer in komen. Het is te hopen dat de nieuwste update niet met soortgelijke problemen kampt.
Downloaden: Mijn Hi (gratis, universeel, iOS 5.0+)
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Oh god, nu tmobile nog!
vertrek bij t mobile en probleem opgelost.
Wat heb jij toch tegen T-Mobile.
Ben benieuwd of de app nu ook het werkelijke verbruik weergeeft… Laatst werd ik verrast door een rekening die opeens bijna twee keer zo duur was terwijl ik volgens de app nog dertig belminuten over had. Wordt je bij de klantenservice ook nog doodleuk verteld dat de info uit de app niet betrouwbaar is (terwijl er nergens staat vermeld dat de informatie onder voorbehoud is)
Gelieve de discussie voort te zetten over Mijn Hi. Danku! 🙂
Goede update dit! Ziet er strak uit!
een ongelofelijke haat! Ooit t mobile gehad en zo hard ben ik nog nooit genaaid! Zo provider moet verboden worden in Nederland. Hoe meer mensen ik kan overtuigen dat ze weg moeten hoe beter het is.
Update werkt prima en ziet er idd fris uit! Ik heb nog een app op de achtergrond er bij lopen en die laat vrijwel hetzelfde resultaat zien (DataMan). Goed werk!
@Zaandammer: Ach je zo kan ik dat zeggen zeggen over UPC, KPN enz…
Iedereen heeft ander ervaringen, de één slecht en dan ander prositief.
Zal wel aan mij liggen, maar ververst niet en kan telkens opnieuw inloggen
@Zaandammer: Ik ben heel erg tevreden over tmobile. 10 jaar klant en nooit problemen gehad!
App loopt vast. Ben nog niet blij met de update.
Wat een gezeik over T-Mobile.. Ik heb vodaphone /KPn/HI/Telfort gehad……..DAAR had ik pas gezeik. Ben zeer tevreden. Jammer dat Iphoneclub steeds meer een forum wordt om providers af te zeiken! Jammer dat men niet dieper de inhoud ingaat! Pfff