Nieuwe Apple-reclames over Continuity en games

Apple heeft twee nieuwe reclames over de iPhone 6 en Continuity vrijgegeven. Jimmy Fallon en Justin Timberlake babbelen in Reservations.

Nieuwe Apple reclames ReservationsApple heeft twee nieuwe reclames vrijgegeven die in de Verenigde Staten zullen worden uitgezonden. In de commercials worden twee verschillende aspecten van Apple’s apparatuur besproken. In de reclame ‘Reservations’ demonstreren tv-presentator Jimmy Fallon en zanger Justin Timberlake de Continuity-functies. Timberlake belt met een Mac en iPad, Fallon neemt op met een iPhone. De andere commercial speelt in op gamers.


Daarin staat Vainglory centraal, de zogenaamde MOBA waarin spelers online tegen elkaar spelen en zo slim en veel mogelijk knokken. Vainglory werd eerder al gedemonstreerd op de iPhone 6-presentatie van Apple en we riepen het tactische en prachtig ogende spel onlangs ook uit tot onze Game van de Week. In beide reclames wordt vooral druk gesproken.

De kans dat je de commercials op de Nederlandse en Belgische tv zult aantreffen is klein, want: hoeveel tv-reclames van Apple heb je al gezien?

https://www.youtube.com/watch?v=SrxtbB-z2Sc

https://www.youtube.com/watch?v=3CEa9fL9nS0

Via 9to5 Mac

Reacties: 7 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.