Reacties voor: Aanmelden bij Apple Music lukt niet: wat te doen?

Lukt het niet om je aan te melden bij Apple Music, omdat je steeds een foutmelding krijgt? In dit artikel proberen we een oplossing te vinden.

Reacties: 18 reacties

  1. Ik kan mijn in itunes match gekochte muziek niet meer afspelen via sonos.Muziek is beveiligd met DRM.

  2. Origineel geplaatst door johan
    Ik kan mijn in itunes match gekochte muziek niet meer afspelen via sonos.Muziek is beveiligd met DRM.

    Daar is een paar dagen geleden al voor gewaarschuwd.

  3. Niet gaan gebruiken. Eerst werkte het voor geen meter voor me. sommige playlists gingen niet synchroniseren. Tot dat ik na een nacht slapen wakker werd en alles mooi gesync’d was. Alles stond netjes op mijn iphone en ipad zoals ik gewend was. Tot gisterenavond. Toen wou ik muziek luisteren op mijn iphone en zag ik dat er maar 2 playlists overbleven op mijn iphone. De rest was weg. Ik heb niets verwijderd of zelfs veranderd die hele dag en de ochtend deed hij het nog prima.

    Niet betrouwbaar. Kan zo ineens dingen van je gaan wijzigen of verwijderen.

    Muziek dat je upload en weer download heeft DRM beveiliging dus mag je niet meer kopieren of branden op CD of wat dan ook.

    NIET GEBRUIKEN.

  4. Na een paar dagen deze melding gekregen te hebben, kon ik me gisteren wel aanmelden voor Apple Music. Even volhouden dus..?

  5. Mij is het gisteren ook eindelijk gelukt.

    Uitgelogd op iCloud, AppStore, iTunes, iMessage, FaceTime.
    Toestel herstart.
    Dan Apple Music app geopend, naar For You en toen ik inlogde om een abonnement te nemen, was de melding weg en was ik ingelogd.
    Nadien terug ingelogd op alle andere diensten.

  6. Bij mij ook het beschreven probleem uit het artikel. Ik had tot voor kort ook iTunes Match.

  7. Simpele oplossing. Gewoon niet doen!!

  8. Ik gebruik ook itunes match tevoren en mij lukte het wel.

  9. Kunnen jullie je avatar bij jullie account veranderen. Bij mij kan ik wel een andere foto kiezen maar hij slaat m niet op.

  10. Hier werkt het gewoon , heen geen iTunes match . Maat alleen Apple music via fam sharing . Maal me wel grote zorgen over de DRM .. Straks kan ik dus niks meer delen van mijn legaal (via cd gekochte albums in iTunes geïmporteerd de afgelopen 10jaar ) Nee Apple maakt het er niet beter op !

  11. iTunes Match bijwerken lukt in ieder geval niet. Nieuwe, zelf toegevoegde muziek wordt niet herkend. Wacht wel op een oplossing.

  12. Hier normaal aan kunnen melden. Heb hiervoor iTunes match gehad maar die heb ik ergens in januari al laten verlopen dus al even niet meer actief. Tot nu toe behoorlijk content met Apple Music

  13. Heb alle music vandaag eens gebruikt om te kijken, maar vond het helemaal niks.
    Ik had 2 afspeellijsten gemaakt om te beginnen dus ik ga opzoek naar muziek, na meer dan 40 nummers in de afspeellijsten hebben verdeeld dacht ik ga eens kijken

    Afspeellijst 1 had 8 nummers
    Afspeellijst 2 had 5 nummers

    Wat is dit voor iets raars ik een tijd gezeten nummers aan die lijsten toegevoegd verschijnen ze niet eens, ik blijf wel bij spotify dat werkt tenminste.

  14. Vanavond tijdens het afspelen stopte de muziek ineens. Ik kreeg geen nummer meer gestart. Er is enkele keren de melding verschenen dat ik een abo moest afsluiten, maar ik zit in de 3 maanden proef periode. Tot nu toe geen succes. Heb toen maar eens uitgelogd, maar kan nu niet meer inloggen. Geeft ook geen foutmelding. Zullen wel kinderziektes zijn…

  15. Ha ha. Wat een drama update!! Ik blijf lekker op 8.3 en Spotify! Gaat lekker Apple…

  16. Bij mij geeft ie alleen een foutmelding aan. Verder geen uitleg

  17. @nando: Je kan gewoon naar 8.4 updaten, je hoeft dit niet te gebruiken.
    De 8.4 update heeft wel meer updates dan alleen de muziek app, en je kan beats muziek ook uitzetten.

  18. Bij mij ook problemen die te relateren lijken te zijn aan eerder gebruik van iTunes Match. Ik heb mijn abonnement indertijd opgezegd omdat ik tegen de 25.000 grens aanliep. Inmiddels is mijn bibliotheek wat gerationaliseerd en zit ik weer ruimschoots onder de 25.000 maar bij in gebruik nemen van Apple Music kreeg ik de volgende foutmelding:

    “Het uploaden van nieuwe nummers is mislukt. Uw iCloud-muziekbibliotheek kan maximaal 25000 geüploade nummers bevatten. Recente toevoegingen op deze computer zorgen ervoor dat deze limiet wordt overschreden, waardoor de nummer niet worden geüpload.”

    Ik heb hier contact over gehad met Apple Support die aangaven het probleem niet direct te herkennen en dat ze tijd nodig hadden voor analyse en komen met een oplossing. Dit was op 2 juli en vooralsnog geen response, anders dan een update van de senior analist dat ze er nog mee bezig zijn en spoedig met een oplossing hopen te komen. Ben benieuwd…

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.