Een update voor de ABN AMRO-app maakt het mogelijk om je betalingen te personaliseren. Door een afbeelding bij iedere betaling toe te voegen, zie je hierdoor makkelijker waarvoor je precies hebt betaald. Zo voeg je een foto toe van je nieuwe schoenen bij een betaling bij een schoenenwinkel.
De update voor de ABN AMRO-app bouwt verder aan het redesign dat in mei werd geïntroduceerd. Het was hierbij al mogelijk om namen en foto’s toe te voegen aan bankrekeningnummers, waardoor je ziet van wie iedere rekening is. Vanaf vandaag kun je op deze manier per afrekening een afbeelding gebruiken.
Je kunt bij een betaling een eigen foto, een tekst of een ‘Eurogami’ toevoegen. Dat laatste is een foto van een origami-vouwwerk, gemaakt met euro-biljetten. Je krijgt hierdoor zelf in de app te zien waar je precies geld aan hebt uitgegeven. Maak je zelf geld over naar iemand anders? Dan kan dit beeld of je tekst ook worden verzonden naar de ontvanger, via sms of e-mail.
Bij af- en bijschrijvingen van grote bedrijven worden automatisch voorzien van een logo, zodat je bijvoorbeeld ziet dat je bij Jumbo hebt gepind. Inmiddels zouden er logo’s van drieduizend bedrijven in de ABN Amro-app worden gebruikt.
De update voegt nog iets toe: je zult voortaan zien waarom een afgekeurde betaling niet is doorgekomen.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 21 reacties