Vandaag zullen er waarschijnlijk wat minder nieuwtjes dan gebruikelijk op de site verschijnen. Dat komt niet omdat de komkommertijd al is aangebroken of omdat we in vakantiestemming zijn, maar omdat er sinds afgelopen nacht een ADSL-storing bij XS4ALL is. We proberen via UMTS wel regelmatig iets te publiceren, maar helaas zijn er meer mensen die […]
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 3 reacties
BOlle
When it rains…
Landelijke UMTS/HSDPA storing (13-05-2008)
gemeld door Enrique op 13-05-2008, 09:34
begintijd: 03.00, duur: Onbekend
Vanwege een storing kunnen klanten die gebruik maken van
XS4ALL Mobiel internet (UMTS/HSDPA) op verschillende lokaties
in Nederland mogelijk problemen ondervinden met de verbinding. Technici werken aan een oplossing.
Ze houden het lekker lang vol :@ Gelukkig hebben we ooit die T-Mobile HSDPA Express Card gekocht, anders was ik nu echt tegen de muur aangevlogen. Inmiddels al 18 uur zonder ADSL 🙁
Voor degenen die de saga volgen 🙂 We hebben weer normaal breedbandinternet. Je merkt pas hoe afhankelijk je van internet bent geworden op het moment dat je het langere tijd niet meer hebt. Hopelijk heeft KPN wat geleerd van dit fiasco, maar het bedrijf een beetje kennende vrezen we het ergste 🙁
When it rains…
Landelijke UMTS/HSDPA storing (13-05-2008)
gemeld door Enrique op 13-05-2008, 09:34
begintijd: 03.00, duur: Onbekend
Vanwege een storing kunnen klanten die gebruik maken van
XS4ALL Mobiel internet (UMTS/HSDPA) op verschillende lokaties
in Nederland mogelijk problemen ondervinden met de verbinding. Technici werken aan een oplossing.
Onze excuses voor het ongemak.
Ze houden het lekker lang vol :@ Gelukkig hebben we ooit die T-Mobile HSDPA Express Card gekocht, anders was ik nu echt tegen de muur aangevlogen. Inmiddels al 18 uur zonder ADSL 🙁
Voor degenen die de saga volgen 🙂 We hebben weer normaal breedbandinternet. Je merkt pas hoe afhankelijk je van internet bent geworden op het moment dat je het langere tijd niet meer hebt. Hopelijk heeft KPN wat geleerd van dit fiasco, maar het bedrijf een beetje kennende vrezen we het ergste 🙁